Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sphinkx

Legacy Member
Ik heb sinds enkele dagen mijn iPhone jailbroken. Heb daar nu bitesms op staan en dat bevalt mij enorm. Helaas kan ik dat maar 2 weken gebruiken. Is er een gratis alternatief? Of is dat echt wel de beste die er op de markt is.

Therapy

Legacy Member
kakature zei:
Death Rally, oldskool :love:

ben zelf al even op zoek naar een gelijkaardig spel voor online te spelen op de pc. Death rally koop ik pas als de multiplayer er is.

Ikkie

Legacy Member
sphinkx zei:
Ik heb sinds enkele dagen mijn iPhone jailbroken. Heb daar nu bitesms op staan en dat bevalt mij enorm. Helaas kan ik dat maar 2 weken gebruiken. Is er een gratis alternatief? Of is dat echt wel de beste die er op de markt is.

Als ge bite sms wil blijven gebruiken moet je hem idd kopen, zeker de moeite waard. Binnen mijn weten zijn er geen waardige alternatieven?

Sphinkx

Legacy Member
Kan het 2 weken gebruiken. Nadien zie ik wel.. Maar bevalt mij serieus... Echt super wat je er mee kan doen allemaal. Eindelijk rapporten :)

pina

Legacy Member
maar als ik mij niet vergis, is de layout toch identiek hetzelfde hé? Je kan wel profielfoto's en smilies aanzetten, maar dan vertraagt het toch wel bij het scrollen.

Prydz

Legacy Member
Je hebt Quick Reply/ Quick Compose. Afleveringsrapporten, smileys, sms'en schedulen (dus instellen dat ze pas om een bepaald uur verzonden worden) etc.

Echt een super app. Noodzakelijk op de iets wat oudere iPhone (pak nu een 3G met iOS 4.x) waar het openen van de berichten (via de gewone Berichten app) 5 seconden in beslag neemt. => Quick compose & reply is in dat geval wel heel handig

In alle andere gevallen trouwens ook als je aan het surfen bent, spelletje etc

Sphinkx

Legacy Member
Heb het nog maar sinds deze namiddag. Maar bevalt mij serieus. Die Quick reply is heel gemakkelijk... Zelfde voor afleveringsrapporten. Schedulen heb ik nog niet gezien. Kan ook wel handig zijn :)

Frado2005

Legacy Member
afleverrapporten lijken wel niet meer te werken op 4.3.1 ? bij mij gaat het althans niet

Sphinkx

Legacy Member
Werkt bij mij hoor. Ik heb wel ook iPhoneDelivery geinstalleerd. Werkt er perfect mee

botchla

Legacy Member
Quickoffice.. handig als je snel eens een word/xls moet openen en evt aanpassen on the go.

FleXe

Legacy Member
Kent er iemand een app à la Aroundme, maar dan efficiënter?

In Amerika is Yelp erg populair weet ik, maar hier is het niet bepaald geïntegreerd naar 't schijnt?

Sphinkx

Legacy Member
Hmm. Dat is wel raar. Heb gewoon die repo toegevoegd. Daarna geinstalleerd en in Bitesms kwam dit er direct bij en kon ik dit nog instellen zoals ik het wou... Werkt echt wel goed..

steffen123

Legacy Member
Werkt MoviePlayer (€2.39) goed?
Hoe gaat dat juist in zijn werking? Je kan blijkbaar ook flash video's afspelen?
Werkt het op een iPhone 2G (3.0) ? :)

kabouterwesley

Legacy Member
Bitesms blijft toch werken? Maar dan met reclame (waar je geen last van hebt)

Sphinkx

Legacy Member
Mja. Zit nog in trial periode. Maar dat is goed om weten :)

Betaal gewoon niet graag voor prog dat mss niet meer zal werken bij een volgende update van iOS waarbij een jailbreak niet mogelijk is.

Bouver

Legacy Member
Zorba zei:
Indien dat in uw interesses ligt zeker de moeite :)

bwa, het kan wel eens tof zijn om te weten naar waar het vliegtuig dat ge in de lucht ziet naartoe gaat. Maar ik wil eigenlijk weten of het wel deftig werkt anders is het mij geen 2.39€ waard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan