Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Meerkat

Legacy Member
Ikkie zei:
En toch zijn er vééél te weinig gebruikers van Avertinoo....
Ik ben ook tevreden gebruiker maar ik voel me nooit zeker dat er geen flitsers zijn omdat er telkens maar 1 a 2 meerkatten zijn voor mij (traject Kortrijk - Gent)

In West-Vlaanderen zijn er idd nog niet zoveel gebruikers. Maar zelf woon ik in Leuven en ik heb toch altijd meer dan 100 gebruikers in een straal van 30km rond mee en een 8 à 12 gebruikers voor me rijden.
Onlangs 244 gebruikers in een straal van 30km rond mij, dat wil toch zeggen dat Avertinoo goed aan het opkomen is hier!

snowguard_01

Legacy Member
Meerkat zei:
In West-Vlaanderen zijn er idd nog niet zoveel gebruikers. Maar zelf woon ik in Leuven en ik heb toch altijd meer dan 100 gebruikers in een straal van 30km rond mee en een 8 à 12 gebruikers voor me rijden.
Onlangs 244 gebruikers in een straal van 30km rond mij, dat wil toch zeggen dat Avertinoo goed aan het opkomen is hier!

avertinoo is inderdaad wel goed aan het opkomen en ben er ook heel tevreden over. tegenover coyote met die abonnementskosten vind ik maar een dure grap...

ik heb hier nog een vraag maar weet niet of ik ze mag stellen hier...
bestaat er een app om geluidsfragmenten van internetvideo's op te nemen?
op mnm zingt peter van de veire zelf elke week een liedje in en dan veranderen ze de tekst totaal en dit leek me leuk om nog een terug te horen :)

photosynth is btw een superapp, tot nu toe de beste virtuele app.

gStar

Legacy Member
Ik zoek een applicatie waarmee ik kan zien waar de tankstations zijn die het goedkoopst zijn voor te tanken in de buurt van mijn woonplaats. Iemand da weet of er zo'n applicatie bestaat ?

azamato

Legacy Member
Iemand apps die je als iPhone user moet hebben? Heb mijne ongeveer 2 weken heb alleen games, en twitter op staan van additional apps :p

dusja als iemand leuke apps weet zijn die liefst free zijn (appstore is duur yo) :p

Therapy

Legacy Member
Iphone club app. Dagelijks links naar games en apps die gratis of goedkoper zijn voor een bepaalde tijd.

Sphinkx

Legacy Member
FourSquare vind ik wel leuk... Gewoon je vrienden toevoegen en inchecken waar je bent. Kunnen ze je volgen waar je bent. Als je dat wil uiteraard...

Zorba

Legacy Member
sphinkx zei:
FourSquare vind ik wel leuk... Gewoon je vrienden toevoegen en inchecken waar je bent. Kunnen ze je volgen waar je bent. Als je dat wil uiteraard...

Gowalla is leuker vind ik. Interface is gewoon 100x mooier dan FourSquare.

azamato

Legacy Member
Therapy zei:
Iphone club app. Dagelijks links naar games en apps die gratis of goedkoper zijn voor een bepaalde tijd.

Waar vind ik hem? Ik zoek ernaar op de app store maar hij vindt het niet.

kakature

Legacy Member
Zorba zei:
Gowalla is leuker vind ik. Interface is gewoon 100x mooier dan FourSquare.

Dat is helemaal correct, maar Foursquare is een vijftal keer groter en groeit veel sneller. Gowalla is ten dode opgeschreven.

4square heeft trouwens een leuk klassement dat Gowalla niet heeft :p

Sphinkx

Legacy Member
Voila. Dat is de reden dus waarom ik Foursquare heb genomen. Kameraden met een smartphone hadden die app al en daarom dat ik deze dan ook genomen heb.

Wel leuk dat die op alle smartphones werkt en dus niet enkel op iPhone...

Zorba

Legacy Member
kakature zei:
Dat is helemaal correct, maar Foursquare is een vijftal keer groter en groeit veel sneller. Gowalla is ten dode opgeschreven.

4square heeft trouwens een leuk klassement dat Gowalla niet heeft :p

Ieder zijn prioriteiten zeker :p

Sphinkx

Legacy Member
Yep. Maar zo'n app is pas leuk als er veel van je kameraden die hebben en veel gebruikt wordt. Als je bv x aantal x inlogt in sommige zaken krijg je bv een gratis cocktail of iets anders.

Jonas89

Legacy Member
sphinkx zei:
Voila. Dat is de reden dus waarom ik Foursquare heb genomen. Kameraden met een smartphone hadden die app al en daarom dat ik deze dan ook genomen heb.

Wel leuk dat die op alle smartphones werkt en dus niet enkel op iPhone...

op facebook gaat dat toch ook dat inchecken ?

benjigoal

Legacy Member
Jonas89 zei:
op facebook gaat dat toch ook dat inchecken ?

Ja maar op foursquare is het veel leuker :)

-Leaderbord met daarop het klassement van je vrienden en jezelf
-Tips en foto's die je kan achterlaten
-Specials nearby: gratis producten bij een check-in
-mayor worden als je ergens vaak komt

Het is gewoon een verslavende app als je wat vrienden hebt die hem ook gebruiken :p

Zorba

Legacy Member
benjigoal zei:
Ja maar op foursquare is het veel leuker :)

-Leaderbord met daarop het klassement van je vrienden en jezelf
-Tips en foto's die je kan achterlaten
-Specials nearby: gratis producten bij een check-in
-mayor worden als je ergens vaak komt

Het is gewoon een verslavende app als je wat vrienden hebt die hem ook gebruiken :p

Toch niet zoveel verschil met Gowalla dus :p Dat je dingen kan 'winnen' kan ook bij Gowalla, enkel Mayor niet maar vind ik redelijk stom.

TeOtWaWkI

Legacy Member
Dvd profiler voor ios aangeschaft.. Vergt wat scanwerk maar al bij al handigen app.. 6,99 euro!

gStar

Legacy Member
Nog eens mijn vraag stellen :

Ik zoek een app (free/betalend) waarmee ik kan zien waar het goedkoopste is voor te tanken op de plaats waar ik ben op dat moment.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan