Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darko

Legacy Member
Er is een applicatie dat 'Tanken' heet.
Maar ik weet niet of het alleen voor Nederland bedoeld is

gStar

Legacy Member
die applicatie heb ik ook al gezien , maar denk dat die enkel voor nederland is

ElGargamel

Legacy Member
zonde dat vlc player niet meer beschikbaar is. Wat is the next best thing?

ElGargamel

Legacy Member
Ik zou ook graag die carcassonne app is willen testen, maar ik vind 8 euries wel wat veel voor zo'n spelletje. Ik dacht dat de meeste apps zo rond de euro of 2/3 zaten..

Cykron

Legacy Member
ElGargamel zei:
Ik zou ook graag die carcassonne app is willen testen, maar ik vind 8 euries wel wat veel voor zo'n spelletje. Ik dacht dat de meeste apps zo rond de euro of 2/3 zaten..

Ik heb die en vind het echt een heel leuk spel. Ik speel het regelmatig en ben het nog steeds niet beu... Ook leuk dat je lokaal kunt samenspelen :)

ElGargamel

Legacy Member
okee, miss toch is een kans geven :)

Heeft er iemand hier de sygic benelux navigation? 10€ nog schappelijke prijs tov de 60€ van tomtom voor benelux... Maar ik wil eerst eens weten hoe goed die is als je er mee rijdt.

ElGargamel

Legacy Member
MacHeist - 0.79€

Een app waarin je een kluis moet kraken door een hoop leuke puzzels op te lossen. En als je de safe kraakt krijg je een code waarmee je via steam software kan downloaden voor PC/Mac. Het is al een tijdje aan de gang voor Mac zelf, nu ook een app.

Ik hoop ook dat ze in toekomstige updates ook apps er in steken als reward :)

Pils123

Legacy Member
paper toss!
en gratis!

en dan nog iets maar kweet niet hoe het precies noemt
iets met ninia en de peetjes lijken een beetje op die van angri birds (ook een zalig spel)

ElGargamel

Legacy Member
cut the rope <3 !

Vraagje, is er een comic reader die leest zoals de marvel app (dat de plaatjes 1 voor 1 in beeld komen bij het scrollen)? Heb comiczeal is gezien op youtube, maar leek dat die dat niet kon.

Therapy

Legacy Member
Die nieuwe bmx game, To-Fu en de trailer van de dag in de game-update vn iphoneclub vandaag zien er leuk uit.

u4ea

Legacy Member
zal hier waarschijnlijk al gepost zijn, VLC streamer.
ik gebruik hem elke keer als ik in mijn bad lig om mijn series te streamen, met ondertitels enal.

Wheater HD heb ik nu ook gekocht omdat iemand da hier gepost had, echt wel handig én mooi.

the heist heb ik ook gedownload, zit wel vast omdak één type puzzel daar ni van kan:p

darkslave

Legacy Member
wim_gunner zei:
zal hier waarschijnlijk al gepost zijn, VLC streamer.
ik gebruik hem elke keer als ik in mijn bad lig om mijn series te streamen, met ondertitels enal.

Wheater HD heb ik nu ook gekocht omdat iemand da hier gepost had, echt wel handig én mooi.

the heist heb ik ook gedownload, zit wel vast omdak één type puzzel daar ni van kan:p

gratis apps ?
linkje alst kan :p

Dekon7

Legacy Member
Voor degene die ook in't bezit zijn van een iPad en de apps Keynote,Numbers en Pages bezitten is er interessant nieuws. De apps zijn zonet geüpdatet naar UNIVERSEEL. GOED voor ons zou ik zeggen...helaas zijn de apps nog altijd 7,99 euro het stuk voor degene die ze zou willen aanschaffen voor op zijn iPod/iPhone.

ElGargamel

Legacy Member
Doodle God 0.79&#8364;

Verslavend spelletje puzzelspelletje waarbij je basiselementen combineert tot meer complexere. Zit vol leuke en logische combinaties :). Doodle devil is nu ook even gratis.

botchla

Legacy Member
ElGargamel zei:
Doodle God 0.79€

Verslavend spelletje puzzelspelletje waarbij je basiselementen combineert tot meer complexere. Zit vol leuke en logische combinaties :). Doodle devil is nu ook even gratis.

Doodle devil is gratis vandaag by the way ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan