Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrJoneswii

Legacy Member
Heb mijn iPhone 4 nu al 3 dagen. Die apps zijn echt wel verslavend heb al 3 pagina's.


Sent from my iPhone

TeOtWaWkI

Legacy Member
Navfree: gratis gps! Heb getest om naar het werk te gaan en het ging zeer goed!

Arcas'

Legacy Member
Thanks voor de tip! (repke)

@Hierboven: Volgens de iTunes store:
The first version of Navfree requires a Data connection to search for Adress's. This allows you to have up to date acces to the lastest OpenStreetMap adress database. Maps are stored on the iPhone so no data connection is required for map browsing & routing.

pina

Legacy Member
iemand die een todo-app kent voor de iphone die simpelweg items in uw lijst toevoegt aan ical? Al diegene die ik al heb gevonden, syncen met een eigen sync dienst, wat ik dan weer overkill vind. Gewoon eentje die integreert met ical is voldoende...

Veriac

Legacy Member
pina zei:
iemand die een todo-app kent voor de iphone die simpelweg items in uw lijst toevoegt aan ical? Al diegene die ik al heb gevonden, syncen met een eigen sync dienst, wat ik dan weer overkill vind. Gewoon eentje die integreert met ical is voldoende...

Here ya go.
2Do: Tasks Done in Style for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store
Setup
http://www.2doapp.com/en/2Do/macsetup.html

(Er is geen app waarvoor je niet iets "speciaals" moet doen of installeren voor met iCal overweg te kunnen. Maar 2Do is het simpelst.

pina

Legacy Member
Veriac zei:
Here ya go.
2Do: Tasks Done in Style for iPhone, iPod touch and iPad on the iTunes App Store
Setup
macsetup

(Er is geen app waarvoor je niet iets "speciaals" moet doen of installeren voor met iCal overweg te kunnen. Maar 2Do is het simpelst.

thnx, heb het net effe uitgetest, maar helaas synct die enkel via de desktop ical. Vraag me niet waarom eigenlijk. Ik zou gewoon willen dat je een to do aanmaakt met datum op bvb morgen. En als je die hebt aangemaakt, dat die to do te zien is in de ical van mijn iphone. Lijkt mij toch heel basic stuff :(

Therapy

Legacy Member
Iemand ervaring met die icoyote? Zou wel een flitsersnitch willen hebben.

botchla

Legacy Member
Pokkeduur :). Als je heel veel op de baan bent is het de moeite though. Werkt zoals een gewone coyote en je hebt natuurlijk een degelijke car kit nodig.

GXGOW

Legacy Member
Ik raad aan:

- MxTube (jailbreak)
- FolderEnhancer (jailbreak)
- Bookman
- GTA Chinatown Wars
- Fruit Ninja
- GoodReader
- GoodPlayer
- Skyfire
- StatusNet (alleen voor websites die StatusNet gebruiken)
- Tapatalk (om naar forums te gaan, 9lives ondersteeunt dit)
- Winterboard (jailbreak)
- iMovie (verwacht er niet teveel van, de effecten zijn erg beperkt)
- Applets
-Liike (beter dan de gratis Facebook app)
- Tweetbot (verbruikt minder data dan de gratis Twitter app)
- Ebuddy Pro
- Skype
- Telenet Yelo
- Insomnia (jailbreak)
- Celeste (jailbreak)

ElGargamel

Legacy Member
Phone drive (om van je iphone een externe HD te maken)
Downloads Lite (browser waarmee je gestreamde afleveringen van south park, family guy, big bang, etc... van op ChronicTV.org kan downloaden op je iphone, streamen kan maar is ultratraag) - Ik kon echter geen duidelijke info vinden omtrent legaliteit.
Camera+ (verbeterde versie van de originele camera app)
Phototoaster (bewerken van foto's, presets+manuele instellingen)
Feed me Oil (verslavende physics puzzelgame waarbij je de flow van olie moet sturen met allerhande hulpmiddelen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan