Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
darkslave zei:
ben op zoek naar een app voor panorama foto's te nemen, iemand ?
Auto Stitch is de beste. Je moet zelf je foto's nemen maar het algoritme is super. Veel beter dan die automatische brol à la 360 Panorama en die Microsoft shit :p

Mean Mr Mustard

Legacy Member
Navfree werkt bij mij ook niet echt :p

verder gratis vandaag:
- ghost ninja (niet echt tof)
- line birds
- death rally
- wistlepaint
- Duck Hunt AR (aanrader!)
- talking Carl
- Ringtonium

:D

ps: tinytowers is echt gigaverslavend!

botchla

Legacy Member
Denk je? Is userbased en Coyote heeft denk ik toch net een grotere hoeveelheid gebruikers.

Bouver

Legacy Member
Ik heb eens een app gezien die je gemiddelde snelheid, max snelheid meet en je kon ook zien op een map waar je snel gereden had en waar traag, het was aangeduid d.m.v. een lijn over de map die groen was waar je traag reed en rood werd waar de topsnelheid lag. Iemand een idee welke app dit zou kunnen zijn?

Monkey4aday

Legacy Member
darkslave zei:
ben op zoek naar een app voor panorama foto's te nemen, iemand ?

'360 panorama' is de beste volgens mij en krijgt bovendien ook nog een goede waardering in de app store

botchla

Legacy Member
Therapy zei:
Kent ge nog een goed alternatief?

Avertinoo maar dat kost €5 en zijn ook te weinig gebruikers voor naar mijn zin. Collega's op het werk gebruiken allemaal coyote maar persoonlijk is het mij te duur.

Zal die app van hierboven ook eens testen, we zullen zien :-).

nico

Legacy Member
Ik heb Wikango gebruikt en ik gebruik nu reeds enkele maanden Avertinoo. Ik ben er best tevreden van (voor die 5€ kan je echt niet sukkelen)

Jonas89

Legacy Member
Terug fikse kortingen op een groot aantal games van EA & Gameloft, t'is maar dat je het weet :p:D;)

Plutus

Legacy Member
Bestaan er eigenlijk nog gratis apps om videobestanden af te spelen op iPhone / iPad? VLC bestaat blijkbaar niet meer. Of betaal ik gewoon voor CineXPlayer?

camino

Legacy Member
Manuvdv zei:
Bestaan er eigenlijk nog gratis apps om videobestanden af te spelen op iPhone / iPad? VLC bestaat blijkbaar niet meer. Of betaal ik gewoon voor CineXPlayer?

Movieplayer is beter dan cinexplayer.

Plutus

Legacy Member
camino zei:
Movieplayer is beter dan cinexplayer.
Linkje? Ik vind enkel Movieplayer.it, italiaanse app met info over films.

EDIT: Nvm, 't is Movie Player :p bedankt!
Kan Movie Player ondertitels (.srt) afspelen? Bij CineXPlayer kan dit alleszins wel.

Saint

Legacy Member
Voor een paar uur "iway" navigatie aan 0,79.
Ziet er uitgebreider uit dan navfree.

camino

Legacy Member
Manuvdv zei:
Linkje? Ik vind enkel Movieplayer.it, italiaanse app met info over films.

EDIT: Nvm, 't is Movie Player :p bedankt!
Kan Movie Player ondertitels (.srt) afspelen? Bij CineXPlayer kan dit alleszins wel.

Tuurlijk.
Maar hetgeen ik wel weet is dat er niet 1 app is die echt alles aankan :).
Sommige dingen die met avplayer niet lukken lukken bv wel met movie player.

botchla

Legacy Member
Runkeeper kan dat ook, maar je krijgt pas je overzicht als je rit erop zit.. en dient eigenlijk meer om te sporten :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan