Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Saveall free is en blijft een super app! Stuur een mail naar de maker na de download en hij geeft je een speciale code waarmee je vanalles leuk kan doen:)

Zorba

Legacy Member
botchla zei:
Runkeeper kan dat ook, maar je krijgt pas je overzicht als je rit erop zit.. en dient eigenlijk meer om te sporten :).

Tijdens je activiteiten bij Runkeeper kan je ook perfect je route op Google Maps volgen. Gewoon rechts swipen.

camino

Legacy Member
Ik heb volgende games aangeschaft op de iphone die veelal ook meteen op de ipad beschikbaar zijn;

9mm: topgame

backstab; goed maar toch is 9mm veel beter.

air display; mijn laptop en iphone en vooral ipad die hetzelfde scherm hebben, zo kan een ander persoon bv je ipad in de hand houden en samen mee kijken als je iets wil tonen of weet ik veel welke redenen je nog allemaal kan bedenken, kan wel handig zijn vind ik.

Air video; niks simpelers als dat natuurlijk om snel films beginnen te kijken ook 1080p films, neemt geen plaats in op je iphone/ipad, nikse converteren ook,super.
Uiteraard moet je een apple tv hebben voor deze app als je deze naar je tv wil streamen, voor de rest kan je deze gewoon op je iphone en ipad via wifi bekijken.

puffin: kan je ook op ipad en iphone gebruiken en is zowat de beste flash browser die ik heb samen met iswifter maar ik gebruik vooral dienen puffin hier, zo kan je flashfilmpjes en flashsites bekijken, geen gezaag meer dat er geene flash meer is op de ipad/iphone.

Djay; beste djay app voor op de iphone en ipad.

Remote; kan je je apple tv mee bedienen.

Euromillions 0.79cent; heel goeie app maar je moet wel de goeie hebben, je moet kijken naar formigas, dat moet er bijstaan.
Je kan je nummers erin steken en ik heb nog niks anders gevonden die zo snel de nummers beschikbaar heeft en dat ding laat via ene pushbericht weten of je iets gewonnen hebt, zeer handig. Je kan ook dan als je naar je kotten gaat ook zien in welk kot je wat hebt, staat opgelicht enz....

postcard en bpost; 2 gratis apps en 2 handige vind ik.

Tvout genie; dit is een app voor de apple tv en een hele goeie vind ik, zeker z'n geld waard voor mij.

Lemme

Legacy Member
camino zei:
Tvout genie; dit is een app voor de apple tv en een hele goeie vind ik, zeker z'n geld waard voor mij.

Als ik goed zie, doet deze app eigenlijk wat je in iOS5 standaard zal kunnen, nl. het scherm van je iPad/iPhone via AppleTV streamen naar je TV? :confused:

Reservoir_Dog

Legacy Member
Om tv te zien via die yelo app op de iphone, is dat nu nog gratis of niet?

Frado2005

Legacy Member
Is nog steeds gratis. Ze durven er waarschijnlijk geen geld voor vragen 'wegens het grote succes'

camino

Legacy Member
Nieuwe iphone/ipad game; silent ops. Alweer zo'n topgame van gameloft.

botchla

Legacy Member
ben niet geregistreerd daar en kan zo TV kijken. Wel met login van telenet & telenet verbinding actief natuurlijk.

$uB^

Legacy Member
Je hebt idd Telenet login + actieve Telenet-verbinding nodig voor het TV-kijken. De rest kan je ook via 3G ofzo ( vb. bladeren in TV-Gids op Yelo en dan je digicorder programmeren voor iets op te nemen )

MorGo7h

Legacy Member
Heeft er iemand een goei gratis GPS programma met offline kaarten? Liefst ene waar Belgie, Nederland en Duitsland inzit.

BoseBeats

Legacy Member
MorGo7h zei:
Heeft er iemand een goei gratis GPS programma met offline kaarten? Liefst ene waar Belgie, Nederland en Duitsland inzit.

xGPS. Kaarten moet je wel eerst downloaden & je hebt een jailbreak nodig.

Therapy

Legacy Member
als ge toch gaat jailbreaken zou ik gewoon voor TomTom gaan, paar weken terug ook gedownload en werkt perfect.

edit: oei, nie gelezen dat het offline kaarten moeten zijn. geen idee of TomTom werkt zonder internet.

xIO3Y

Legacy Member
TomTom voor iPhone werkt perfect zonder internet. Om Map Share te gebruiken, en dus kaartcorrecties te downloaden, heb je natuurlijk wel internet nodig.

MorGo7h

Legacy Member
Ik gebruik de GPS vaak om naar Nederland te gaan aangezien ik vlakbij de grens woon en vaak naar wedstrijden moet NL. Internet in België hebk, maar roaming zou een beetje te duur worden.

Jailbraken ga ik niet direct doen denk ik. Atm kan ik zelfs ni want kzit op de laatste versie. Kheb free nav geprobeerd, maar daar ontbreken gewoon een paar straten uit m'n dorp die er 200 jaar liggen. WTF? Moet da nog bijgewerkt worden of is da app zo bugged?

camino

Legacy Member
Cheacker zei:
TomTom voor iPhone werkt perfect zonder internet. Om Map Share te gebruiken, en dus kaartcorrecties te downloaden, heb je natuurlijk wel internet nodig.

Tomtom is top maar zoals we weten altijd wel duur als je alles wil hebben zoals mij, dan ben je al per jaar 60 euro kwijt maar aangezien ik het gps regelmatig gebruik vind ik het z'n geld waard.

camino

Legacy Member
Mijn 2 nieuwe iphone apps; cut the rope:experiments
shift 2 unleashed (orld).
mplayer
silent ops
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan