Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Bouver zei:
Als ik op m'n iphone een abonnement voor iCoyote aanschaf (via zo'n in-app aankoop), kan ik dat dan ook op m'n moeders iphone zetten? Of moeten we 2 abonnementen nemen.

De 2 iphones hebben apps via hetzelfde itunes account.

Ge hebt het antwoord al zelf gegeven ;).
Aangezien het op hetzelfde account is kan je dat meende ik op 5 verschillende iphones zetten (uiteraard éénmalige betaling).

Je betaald dus idd 2 keer mocht je 2 verschillende accounts hebben.

Booka Shade

Legacy Member
Is NavFree offline te gebruiken als GPS? Ik heb mijne iPhone 4 pas een paar dagen en weet niet goed hoe het zit :')
Ik heb 200mb en wil niet dat die al op zijn na 1 ritje :D

Wat heb ik al gedownload:
- Ninja fruit
- World Lens (grappig, maar je moet het perfect houden of werkt niet)
- Data Man
- Race Penguin (kan ik mij wel mee amuseren)
- GTA (gratis en topspel)
- Smurfs (nostalgie)
- Cut the rope
- 3 Angry Birds
- kinepolis app
- Songify en voiceplus voor de fun :')
- jupiler pro league app
- CamWow
- Tapatalk

Wat ga ik downloaden:
- NavFree, als mijn vraag hierboven gunstig is
- Wikango/Avertinoo
- 9mm
- Cyclemeter
- Yelo
- Viber (werkt dat offline)

Therapy

Legacy Member
Viber werkt niet offline. Dat is gelijk skypen zonder beeld, bellen over et internet dus.


Net NyxQuest gedownload. Leuk spelleke.

Booka Shade

Legacy Member
Dus we moeten dan beide internet hebben, niet enkel diegene die belt. Goed om te weten^^

En nu nog NavFree, is dat offline? Of enkel online om te activeren?

camino

Legacy Member
what's on air (gratis) is ook een leuke app, vreet wel aan je batterij als je het gebruikt maar is wel leuk.

MorGo7h

Legacy Member
Booka Shade zei:
Dus we moeten dan beide internet hebben, niet enkel diegene die belt. Goed om te weten^^

En nu nog NavFree, is dat offline? Of enkel online om te activeren?

De kaarten staan offline (maar de kaarten mankeren, tis echt rommel) en hij heeft internet nodig om uw route te berekenen. Die wordt waarschijnlijk op hun server berekend ofzo.

Booka Shade

Legacy Member
Ok, thanks. En yelo duurt immens lang precies. Als ik login en wachtwoord geef krijg ik de melding 'even geduld...' dan verdwijnt mijn login en wachtwoord en blijf ik staren naar die even geduld, maar er komt niks. Heb al 5 minuten ofzo gewacht, moet ik nog langer wachten?

camino

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ok, thanks. En yelo duurt immens lang precies. Als ik login en wachtwoord geef krijg ik de melding 'even geduld...' dan verdwijnt mijn login en wachtwoord en blijf ik staren naar die even geduld, maar er komt niks. Heb al 5 minuten ofzo gewacht, moet ik nog langer wachten?

Da mag zolang nie duren.

Booka Shade

Legacy Member
Pff, ik moest gewoon eerst nog een yelo account aanmaken :-p zou ik dat kunnen koppelen aan mijne iMac :-D

quest1

Legacy Member
UNO voor iPhone/iPad Heel verslavend kaartspel, zeker als je online speelt tegen anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Booka Shade zei:
Is NavFree offline te gebruiken als GPS? Ik heb mijne iPhone 4 pas een paar dagen en weet niet goed hoe het zit :')
Ik heb 200mb en wil niet dat die al op zijn na 1 ritje :D

Wat heb ik al gedownload:
- Ninja fruit
- World Lens (grappig, maar je moet het perfect houden of werkt niet)
- Data Man
- Race Penguin (kan ik mij wel mee amuseren)
- GTA (gratis en topspel)
- Smurfs (nostalgie)
- Cut the rope
- 3 Angry Birds
- kinepolis app
- Songify en voiceplus voor de fun :')
- jupiler pro league app
- CamWow
- Tapatalk

Wat ga ik downloaden:
- NavFree, als mijn vraag hierboven gunstig is
- Wikango/Avertinoo
- 9mm
- Cyclemeter
- Yelo
- Viber (werkt dat offline)

cyclemeter is leuk :) gebruik ik ook en batterij ga langer mee als i kdacht :D kdoe ma 10-15% op voor iets meer als een uur fietsen!

Booka Shade

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
cyclemeter is leuk :) gebruik ik ook en batterij ga langer mee als i kdacht :D kdoe ma 10-15% op voor iets meer als een uur fietsen!

Gisteren is gebruikt, 2 uurtjes iets van een 23% af. Valt mee..

Luna K

Legacy Member
Rage en Rage HD zijn gratis voor 1 week... Voor de liefhebbers :) (is een first person shooter game met zombies...)

;)


---
- Sent from my iPhone using Tapatalk

Jonas89

Legacy Member
Officiële Jupiler Pro League-app is al een weekje uit, een aanrader voor voetbal-fans onder ons:);)

stijnd

Legacy Member
Ik ben opzoek naar applicatie's in de genre van fatbooth, baldbooth en deadbooth. Ik heb zojuist BoomFunPhoto geïnstalleerd, maar ik slaag er niet in om deze succesvol te gebruiken..

Kennen jullie er nog andere buiten bovengenoemde?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan