Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Therapy zei:
Demon Cam. Vorige week ofzo uitgekomen.

Is leuke app, je filmt een aantal mensen voor xxx tal seconden en dan kan je ze opeens zo'n leuk gezicht op laten verschijnen hehe, wel super.

Willem90

Legacy Member
is er een site die je elke dag een mail stuurt met de gratis app's van de dag die normaalgezien betalend zijn? :)

Zorba

Legacy Member
Je kan eventueel Onemorething volgen op Twitter (of RSS). Die hebben altijd wel een overzicht.

Willem90

Legacy Member
ok bedankt,

kent iem toevallig een wekker-app dat zo goed als geen energie verbruikt? (liefst free :) ). enkele zuipen echt energie
Ik slaap door de std alarmclock :/

Dekon7

Legacy Member
Willem90 zei:
ok bedankt,

kent iem toevallig een wekker-app dat zo goed als geen energie verbruikt? (liefst free :) ). enkele zuipen echt energie
Ik slaap door de std alarmclock :/
Wat is er mis met de ingebouwde wekkerfunctie op de iphone zelf?

Therapy

Legacy Member
Check zen laatste zin.

Al denk ik dat dit eerder ligt aan het maximum volume vn de iphone zelf. Anders eens in een dock steken of aan boxzn hangen ofzo? Geen idee of het wekkergeluid via de jack gaat eigenlijk.

camino

Legacy Member
Willem90 zei:
is er een site die je elke dag een mail stuurt met de gratis app's van de dag die normaalgezien betalend zijn? :)

Je kan ook altijd op iphoneclub gaan piepen?

Willem90

Legacy Member
camino zei:
Je kan ook altijd op iphoneclub gaan piepen?

heb precies wel een decent site gevonden: FreeAppAlert.

ontvang het via e-mail.

En wat die wekker betreft. Ja ik slaap er dus door. Mss moet ik idd boxen aansluiten.
Ik had dit probleem echter nooit met mijn andere telefoons/smartphone :(

camino

Legacy Member
Willem90 zei:
heb precies wel een decent site gevonden: FreeAppAlert.

ontvang het via e-mail.

En wat die wekker betreft. Ja ik slaap er dus door. Mss moet ik idd boxen aansluiten.
Ik had dit probleem echter nooit met mijn andere telefoons/smartphone :(

Die wekker gaat toch luid genoeg? Ik gebruik de standaard wekker van apple zelf, werkt perfect bij mij en die ligt denk ik max 30cm van mijn oor/hoofd.

Je kan altijd ook meende ik herhaal instellen ofzo of meerdere uren/minuten instellen of via een app de wekker gebruiken en dan kan je je meteen de radio laten afgaan enz....

Als ik de standaard app niet gebruik dan gebruik ik weerbericht wekker.

Willem90

Legacy Member
camino zei:
Die wekker gaat toch luid genoeg? Ik gebruik de standaard wekker van apple zelf, werkt perfect bij mij en die ligt denk ik max 30cm van mijn oor/hoofd.

Je kan altijd ook meende ik herhaal instellen ofzo of meerdere uren/minuten instellen of via een app de wekker gebruiken en dan kan je je meteen de radio laten afgaan enz....

Als ik de standaard app niet gebruik dan gebruik ik weerbericht wekker.

ik slaap nogal diep :) mijn iphone ligt ook maar 30cm van mijn hoofd, staat op het maximum, kgebruik ook de standaard wekker van apple.
Als ik hem de eerste keer niet hoor, zal ik hem wrs ook de 2de keer niet horen... Ik dacht eerst dat het gwn aan de 'ringtone' lag, maar zelfs door de 'alarmringtone' slaap ik door. Oh well, zal een andere oplossing moeten zoeken :)

Dekon7

Legacy Member
Je kan misschien beter eens naar een oorarts gaan. Ik denk dat het probleem eerder daar ligt. Ik zelf gebruik de standaart wekker en geen probleem met opstaan.

Willem90

Legacy Member
geen problemen met mijn oren hoor.
Ik ben vaak vermoeid en slaap niet lang. Dat kan een verklaring zijn. Maar mijn gehoor is zeer goed.
Anyway, zal het dan maar met mijn klokradio doen :)

Zero Grav

Legacy Member
Misschien moet ge eens een Sleep Cycle(-achtige) applicatie gebruiken. Als ge in een minder diepe slaap zit zoudt ge dan ook gemakkelijker wakker worden van omgevingsgeluiden.

Het inlevingsvermogen is hier ook weer fantastisch trouwens. Als het bij mij werkt dan kan het onmogelijk bij iemand anders niet werken!

MeRCeNaRy

Legacy Member
Zero Grav zei:
Misschien moet ge eens een Sleep Cycle(-achtige) applicatie gebruiken. Als ge in een minder diepe slaap zit zoudt ge dan ook gemakkelijker wakker worden van omgevingsgeluiden.

Het inlevingsvermogen is hier ook weer fantastisch trouwens. Als het bij mij werkt dan kan het onmogelijk bij iemand anders niet werken!

Putting sleep cycle on now... Zalige app :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan