camino
Legacy Member
Therapy zei:Demon Cam. Vorige week ofzo uitgekomen.
Is leuke app, je filmt een aantal mensen voor xxx tal seconden en dan kan je ze opeens zo'n leuk gezicht op laten verschijnen hehe, wel super.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:Demon Cam. Vorige week ofzo uitgekomen.
Wat is er mis met de ingebouwde wekkerfunctie op de iphone zelf?Willem90 zei:ok bedankt,
kent iem toevallig een wekker-app dat zo goed als geen energie verbruikt? (liefst free). enkele zuipen echt energie
Ik slaap door de std alarmclock :/
Willem90 zei:is er een site die je elke dag een mail stuurt met de gratis app's van de dag die normaalgezien betalend zijn?![]()
camino zei:Je kan ook altijd op iphoneclub gaan piepen?

Willem90 zei:heb precies wel een decent site gevonden: FreeAppAlert.
ontvang het via e-mail.
En wat die wekker betreft. Ja ik slaap er dus door. Mss moet ik idd boxen aansluiten.
Ik had dit probleem echter nooit met mijn andere telefoons/smartphone![]()
camino zei:Die wekker gaat toch luid genoeg? Ik gebruik de standaard wekker van apple zelf, werkt perfect bij mij en die ligt denk ik max 30cm van mijn oor/hoofd.
Je kan altijd ook meende ik herhaal instellen ofzo of meerdere uren/minuten instellen of via een app de wekker gebruiken en dan kan je je meteen de radio laten afgaan enz....
Als ik de standaard app niet gebruik dan gebruik ik weerbericht wekker.
mijn iphone ligt ook maar 30cm van mijn hoofd, staat op het maximum, kgebruik ook de standaard wekker van apple.
Zero Grav zei:Misschien moet ge eens een Sleep Cycle(-achtige) applicatie gebruiken. Als ge in een minder diepe slaap zit zoudt ge dan ook gemakkelijker wakker worden van omgevingsgeluiden.
Het inlevingsvermogen is hier ook weer fantastisch trouwens. Als het bij mij werkt dan kan het onmogelijk bij iemand anders niet werken!

Infect3d zei:Kunt ge alle Iphone-apps ook op een Ipod touch gebruiken?
Bouver zei:De meeste wel, maar sommige dan ook weer niet (Whatsapp, ...).
