Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Forzaracing

Legacy Member
PsYroN zei:
Bejeweled 2 gratis tot zondag :)

en spymouse.. fijn spel

Ik vind echt niks aan spymouse :(
Hoe kan je die nu afleggen in minder dan 10 seconde, das gewoon onmogelijk.

Bejeweled 2 is wel fijn :D

PsYroN

Legacy Member
Forzaracing zei:
Ik vind echt niks aan spymouse :(
Hoe kan je die nu afleggen in minder dan 10 seconde, das gewoon onmogelijk.

Allez nu :p
Oke sommige zijn idd echt wel krap om te beëindigen. Ma het concept op zich vind ik wel ferm ^^

camino zei:
Spymouse vind ik ook goed maar zit nog nie aan de moeilijke levels.

Nja heb er ook nog ni zo veel op gespeeld ze :) bejeweled is verslavend :o

Sorasan

Legacy Member
Ik zoek een goede msn app. Met de huidige kan ik me nooit aanmelden, ligt dat aan het feit dat ik niet genoeg verbinding heb ofzo?

laloo

Legacy Member
ja wat is je huidige?
ik gebruik die van microsoft...
die dat op de web site staat waar je msn voor pc download xD

mobman

Legacy Member
Gratis eVeryWay app

Owkey, in dit geval ben ik een klein beetje biased (app die werd ontwikkeld door mijn collega's) maar ik vind hem persoonlijk toch de moeite waard om hier te delen.

Met behulp van de app kan je (zonder internet connectie) zo goed als alle europese uurroosters raadplegen al dan niet met een tussenstop. Handig dus voor wie regelmatig spoort.

Wat zit er nog niet in? > Vertragingen: dit zijn we nog aan het bekijken.

Voor wie meer info wil kan ook eens de review op themobilerevolution lezen.

Opmerkingen of tips mogen jullie hier altijd achterlaten, of mij een pm sturen en wie weet nemen we jouw suggestie wel op in een volgende versie

camino

Legacy Member
Logmein staat aan de helft van de prijs.
Werkt beste als je wifi hebt of eventueel 3G maar op edge gaat het veel te traag.

zipke

Legacy Member
Wie kan mij helpen aan de allerbeste calendar app voor de iPhone.. Eentje die kan syncen met een online kalender.. (Ik veronderstel dat iedereen meteen aan Google Calendar denkt dan? Dit hoeft niet, maar het is de enige die ik ken..)
Aan welke app + online kalender denken jullie dan? (het mag betalend zijn, maar geen 20 euro of zo :p)
Multiple kalenders is niet nodig! Momenteel beschik ik over noch een online kalender, noch een app dus alles is nog mogelijk!

Cheers!

botchla

Legacy Member
Ik zoek ook zoiets, maar gedeelde kalender dat over 3G/wifi items deelt om samen met mijn vriendin te gebruiken (ik vergeet alles, zij vult in, ik zie het ook op mijn eigen iPhone :p).

MeRCeNaRy

Legacy Member
botchla zei:
Ik zoek ook zoiets, maar gedeelde kalender dat over 3G/wifi items deelt om samen met mijn vriendin te gebruiken (ik vergeet alles, zij vult in, ik zie het ook op mijn eigen iPhone :p).

Ical + mobileme?

In de toekomst ical met icloud? :)

Lemme

Legacy Member
Of inderdaad google calendar en op uw iPhone die kalender ook instellen. Werkt heel goed en is makkelijk in te stellen.

zipke

Legacy Member
Lemme zei:
Of inderdaad google calendar en op uw iPhone die kalender ook instellen. Werkt heel goed en is makkelijk in te stellen.

Als ik dan Google Calendar gebruik via het internet, welke App is dan een aanrader om hiermee te syncen? Of bedoelde je iets anders?

Lemme

Legacy Member
zipke zei:
Is dit dan een betere oplossing dan een app? Zal ik eens testen, thanks!

Ah ja, want je moet geen extra app downloaden. Alles komt gewoon in de agenda app te staan. En als je daar een afspraak toevoegd wordt het uiteraard ook terug gesyncroniseerd naar je google calendar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan