Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JasonC

Legacy Member
Ni egt iets speciaals, kheb 5dagen geleden mn eerste iphone (4s) gekocht, en kben nu zowat de omgeving aant verkennen, en een beetje aant wennen. Kzal hier af en toe welis komen lezen, op die manier komik mss wel iets handigs tegen. Zoals die paar apps hierboven (tv-show tracker) kan ik zeker gebruiken.
Bedankt voor het vragan alleszins! ;)

dietrich0

Legacy Member
321 photo
almost dslr
labelbox
zaklamp 4
iphoneclub
tapatalk
dropxbox
facebook (de nieuwe is goed! )
fit builder (fitness-app)
ikama club (kamasutra:p)
saveall free
top 100 hits
dataman of airmeter

Voila dat zijn diegenen die ik het meest gebruik.

camino

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Ni egt iets speciaals, kheb 5dagen geleden mn eerste iphone (4s) gekocht, en kben nu zowat de omgeving aant verkennen, en een beetje aant wennen. Kzal hier af en toe welis komen lezen, op die manier komik mss wel iets handigs tegen. Zoals die paar apps hierboven (tv-show tracker) kan ik zeker gebruiken.
Bedankt voor het vragan alleszins! ;)

Ik wil u altijd wel een paar apps aanraden en dan beslis je nog zelf of je deze nu of mss nadien ooit nog kan gebruiken?
Ik doe dat graag mensen helpen :-).
Natuurlijk heeft ieder andere interesses enzo.


Mical; gebruik ik altijd als kalender en herinneringen te gebruiken, togh er zijn er zovele maarja, ik heb mijn keuze in deze gemaakt.

Viber; gratis bellen naar andere mensen die viber hebben, gaat van je data af, je moet wel 3G of wifi hebben en de andere persoon ook.

Tvgids.tv: steengoeie tv gids app, kost een beetje geld maar gewoon zeer zeer handig, gebruik ik zeer vaak ook, alerts instellen enzo werkt meestal heel goed en heeft me al vele malen geholpen. Ik stel zo mijn programma's in zodat ik ze zeker nie vergeet bv op te nemen of te bekijken (ben soms zo druk bezig mee ander dingen ik het zou vergeten).
Ook je eigen zenders schikken, uploaden naar facebook, je favorieten zelf samen steken enz.... beste tv gids app.

whatsapp; hoef ik denk ik nie uit te leggen, super app, gebruik ik vaak naar de mensen die deze ook staan hebben vooral fotokes enzo gratis doorsturen naar elkaar.

Appbox pro; beetje van alles in 1 app maar ik gebruik deze vooral voor de wisselkoers, die word telkens geupdated, werkt perfect en ik gebruik deze omdat ik soms pc games koop bij thehut.com , zo kan ik zien hoeveel de game dan in euro's kost :-).

Playlist creator pro: soms gebeurt het dat ik geen zin heb om mijne muziek af te spelen en bepaalde songs te horen die ik dan niet wil horen, met deze app maak ik zelf verschillende mappen aan en zet daar de muziek in een map die ik dan wel wil horen enz....niet ik deze zoveel gebruik maar soms als je dat wil kan het handig zijn.

shazam/soundhound; 2 programmaatjes die muziek herkennen, speelt er liedje op radio of tv dan zal dat programmaatje de song heel dikwijls herkenne, soms moet ge nog eens herproberen als em de 1ste keer soms de song nie vind.

Weather pro; kost me wel 5.49euro ieder jaar maar vind het een deftige weer app.

Yelo: app van telenet (als je telenet hebt) en waar ik soms wel eens in mijn bed via wifi nog snel naar iets wil kijken via de iphone of ipad zoals het nieuws ofzo enz....

Euromillions (je moet die hebben van formigas gbr); als je zoals mij meedoet mee euromillions (ik speel mee vaste nummers), dan kan je in deze app je nummers ingeven, dinsdag en vrijdag nemen en 10 weken aanklikken,na de 10weken kan je terug verlengen mee 10 weken enz...
Deze app zorgt ervoor je zelf een alert krijgt als de nummers zijn getrokken, als je dus gewonnen of niet gewonnen hebt en nadien krijg je nog eens een bericht hoeveel winnaars er zijn en hoeveel je hebt gewonnen.
Voor de mensen die euromillions spelen een zeer leuke app.

djay; voor 0.79cent en tis de beste djay app die er is zowel op ipad als iphone, gewoon super.

Jupiler pro league: gratis app mee de belgische voetbalmatchen op enz...
Je hebt ook nog myfootball 2 en johnny wants football voor buitenlands voetbal, ze zijn niet altijd perfect maar meestal wel.

Puffin en photon flash webbrowser zijn 2 apps waarmee je flash sites en filmpjes mee kan afspelen. Betre iets dan niets en je hebt ook nog skyfire webbrowser maar deze werkt alleen voor flash filmpjes.
Denk skyfire wel beter zal afspelen van filmpjes dan die andere 2, voor sites zit je wel goed met de 2 eerst genoemde.

photosync: één van m'n favorieten ook, ook al heb je nu icloud enz...toch kan dit of is dit toch nog een heel goeie en handige app omdat deze ook je filmpjes naar de pc kan zetten en omgekeerd enz....

Hello proximus; voor degene die abo hebben bij proximus om hun data verbruik na te gaan.

Printbureau en printer pro: gebruik ik af en toe wel eens, vindk nie slecht.
Uiteraard om draadloos van je iphone naar je printer te printen enz....

facebook messenger: is een app waar je meteen ziet wie er online is en je mee kan chatten, dient alleen voor dit. Kan je uiteraard ook mee de originele facebook app.

Tunein radio pro: voor mij de beste stream radio app, ik heb er al heel wat gehad maar deze vind ik echt wel goed.

AV player/movieplayer en nog meerdere anderen die je hebt maar dit zijn er 2 die ik heel goed vind: filmpje ofzo gedownload in avi,dvix,mkv bestand enz...binnen de 2-3min staat de film erin op m'n iphone met deze apps, lekker snel en handig.

Bpost en vooral de postcard app; als je eens een kaartje of foto wil versturen naar iemand, werkt perfect,kost 2.39 euro meende ik, alleen de kwaliteit is wel wat minder dan dan dat je deze int echt ziet of op je iphone hebt staan maar ik zal deze app wel nog eens gebruiken, vooral als ik op reis ben vind ik deze wel mooi meegenomen. Tis tenslotte maar de geste die telt, het kaartje die je hebt verstuurd :-).

Zoek mijn iphone; vind ik persoonlijk belangrijk, tis beter iets dan niets, als je een domme dief ofzo hebt dan kan je je iphone mss terug vinden.

Voor flitscontroles gebruik ik flitsmeister en q-flits; uiteraard wel zeggen, ga er zeker geen 100% op af he, er gaan altijd controles zijn die er sowieso niet opstaan of er zijn soms al controles alsk luister naar q-music ofzo maar deze nog niet te zien zijn op de app, gebeurt wel maar neemt niet weg het handige apps zijn.

Air display; hetgeen ik op de pc zie kan ik zo naar de ipad/iphone tonen, ik zie hetzelfde beeld op mijn iphone, togh, moet wel zeggen ik dat in feite nooit echt gebruik al zou ik dat wel kunnen als ik mijne maat bv een tijdje een paar dingen wil laten tonen, dan bestuur ik het via de laptop en mijne maat kan ondertussen volgen via mijn iphone of ipad.

Skype; tja, gratis bellen via wifi met deze app, altijd handig als je in bed of weet ik veel bent.

sms parkeren; ik heb deze nog niet getest maar kan mss wel ooit van pas komen.

photoshare/photo transfer app/bump zijn 3 apps om blu tooth naar een andere iphone enzo te gebruiken (de andere moet de app uiteraard ook staan hebben); ik gebruik vooral de photo transfer app als ik al eens blu tooth gebruik (whatsapp is gewoon het beste natuurlijk).

De lijn; weet niet of dat goed werkt, ik neem nooit den bus dusja :).

collect&go; das van den colruyt deze app, je kan al een tijdje via deze app enzo bestellen en dan na bv 3-4tal dagen je bestelling gaan halen, alles staat dan klaar als je erachter gaat :).

Uiteraard heb ik wel nog wat handige apps maar ben moe en ga dodo doen nu ;).

Ampie

Legacy Member
Bpost en post cards.. Dan vind ik touchnote beter.. Al een paar keer gebruikt en waar je ook een postcard stuurd het kost je maar 1,49€ zalig gewoon!

camino

Legacy Member
Ampie zei:
Bpost en post cards.. Dan vind ik touchnote beter.. Al een paar keer gebruikt en waar je ook een postcard stuurd het kost je maar 1,49€ zalig gewoon!

Heb aangeschaft.

snowguard_01

Legacy Member
mail pro is ook handig, kan je met meerdere emailadressen inloggen en is het heel gemakkelijk alles na te kijken.

radio gebruik ik ook tuneln radio, is sowieso de beste.

scary prank is hilarisch , wel uitkijken dat ze uwe gsm ni kapot gooien vant verschieten echt de max!

face switch is ten prachtige foto app en ook grappig!

speed test om internetsnelheid te meten.

avertino radarverklikker

TooChé

Legacy Member
hmmm,
avertino vs. flitsmeister vs. wikango vs. q-flits ...

what to do? :)

TooChé

Legacy Member
diegene die ik opnoemde vallen (denk ik) toch allemaal in de categorie 'gratis' , nietwaar? :)

snowguard_01

Legacy Member
TooChé zei:
diegene die ik opnoemde vallen (denk ik) toch allemaal in de categorie 'gratis' , nietwaar? :)

aankoop niet maar geen abonnement, voor coyote betaalt ge jaarlijks +100euro wat echt belachelijk is.

Frado2005

Legacy Member
Ik heb Avertinoo. Gratis in gebruik(wel betalende app), maar totaal niet populair jammergenoeg.

boy1308

Legacy Member
Is er een app of derg die automatisch en snel terugbelt wanneer het bezet is ofzo. Ideaal voor ergens binnen te geraken bij radio spelletjes ofzo...

Therapy

Legacy Member
snowguard_01 zei:
aankoop niet maar geen abonnement, voor coyote betaalt ge jaarlijks +100euro wat echt belachelijk is.

Als ineens een jaar abonnement afsluit is het "maar" € 50.
Wordt de info van de gewone Coyote s gedeeld met de iCoyote gebruikers en omgekeerd eigenlijk?

MorGo7h

Legacy Member
Therapy zei:
Als ineens een jaar abonnement afsluit is het "maar" € 50.
Wordt de info van de gewone Coyote s gedeeld met de iCoyote gebruikers en omgekeerd eigenlijk?

Jup, één gedeelde database.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan