Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Frado2005 zei:
Ik heb Avertinoo. Gratis in gebruik(wel betalende app), maar totaal niet populair jammergenoeg.

Ik snap der geen reet van van die app en wikango, vind het nie duidelijk :-).
Vorige keer meende ik een controle te zien staan en opeens bleef da ding optellen, toonde verkeerde baan aan enz...en beetje nadien foetsie, bizar, bah, ben er nie voor :).
Maar tzal wel aan mij liggen zeker?

TooChé

Legacy Member
kunt ge bij google maps app een navigatie route instellen ? dan heb ik da nog nie gevonden :D
verder, de KBC app werkt toch maar poverkes. Krijg continu de melding: 'Opgelet'

TooChé

Legacy Member
ja maar ik moet eigenlijk echt een navigatie hebben. Ene die me zegt waar ik moet afslaan enz ... ;)

zipke

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een app waar ik mijn favoriete plaatsen kan opslaan. Ik dacht google Places maar blijkbaar is dat enkel om dingen op te zoeken (restaurants, bars, ..)?

Voorbeeld: in Antwerpen ken ik een goedkope parking en ik wil die in de toekomst nog kunnen gebruiken -> ik wil die opslaan in een applicatie zodat ik die locatie kan oproepen wanneer ik nog eens naar Antwerpen ga.
Voorbeeld 2: ik ken een leuke bar in Gent en sla deze plaats op. De volgende keer dat ik in Gent ben gebruik ik de applicatie en laat mij door de iPhone localiseren -> alle opgeslagen adresjes id buurt worden weergegeven op een kaart.

Ik zou dit kunnen doen onder contacts en dan een adres opgeven, maar ik wil geen contactenlijst vol zaken als restaurants, parkings, bars, ...

Thx!

camino

Legacy Member
Tentspotter: een app waarmee je je wagen en dergelijke meer mee kan terug vinden, had deze gebruikt op spa bij f1 race, was nogal een doolhof, stonden heel ver van onze plaats ook en zo gelukkig de wagen kunnen terug vinden dankzij deze app.

zipke

Legacy Member
camino zei:
Tentspotter: een app waarmee je je wagen en dergelijke meer mee kan terug vinden, had deze gebruikt op spa bij f1 race, was nogal een doolhof, stonden heel ver van onze plaats ook en zo gelukkig de wagen kunnen terug vinden dankzij deze app.

En is dat slechts één locatie die je kan opslaan? Want zo ken ik ook "find my car"..
Ik ben echt op zoek naar het opslaan van verschillende plaaten:
Huppelstraat 110, 3000 Huppel = "Restaurant 1"
...

camino

Legacy Member
zipke zei:
En is dat slechts één locatie die je kan opslaan? Want zo ken ik ook "find my car"..
Ik ben echt op zoek naar het opslaan van verschillende plaaten:
Huppelstraat 110, 3000 Huppel = "Restaurant 1"
...

Als ik tentspotter 1-2keer per jaar gebruik is het al veel, veel kom ik nimmer buiten en als ik buiten kom ist meestal op een plaats die ik vanbuiten ken of gewoon mijn gps opzet enz....

Ik kan u helaas niet helpen :).

Mss best eens gaan vragen op iphoneclub.nl op het forum, daar zijn er mss wel mensen bij die er meer over weten.

Luna K

Legacy Member
zipke zei:
Ik ben op zoek naar een app waar ik mijn favoriete plaatsen kan opslaan. Ik dacht google Places maar blijkbaar is dat enkel om dingen op te zoeken (restaurants, bars, ..)?

Voorbeeld: in Antwerpen ken ik een goedkope parking en ik wil die in de toekomst nog kunnen gebruiken -> ik wil die opslaan in een applicatie zodat ik die locatie kan oproepen wanneer ik nog eens naar Antwerpen ga.
Voorbeeld 2: ik ken een leuke bar in Gent en sla deze plaats op. De volgende keer dat ik in Gent ben gebruik ik de applicatie en laat mij door de iPhone localiseren -> alle opgeslagen adresjes id buurt worden weergegeven op een kaart.

Ik zou dit kunnen doen onder contacts en dan een adres opgeven, maar ik wil geen contactenlijst vol zaken als restaurants, parkings, bars, ...

Thx!

Awesome Note is een notitie-applicatie waarbij je locaties kan toewijzen aan elke notitie... Dus op die manier kan je eventueel notities maken (kan je laten afbeelden als post-its, of gewoon in een lijst, en je kan alles organiseren in mappen en folders...) voor elke plaats en daar dan steeds een locatie aan toewijzen...

Handig kan zijn dat je dan bijvoorbeeld al je restaurants in een folder "Restaurants" steekt, enz...

;)

zipke

Legacy Member
zipke zei:
Ik ben op zoek naar een app waar ik mijn favoriete plaatsen kan opslaan. Ik dacht google Places maar blijkbaar is dat enkel om dingen op te zoeken (restaurants, bars, ..)?

Voorbeeld: in Antwerpen ken ik een goedkope parking en ik wil die in de toekomst nog kunnen gebruiken -> ik wil die opslaan in een applicatie zodat ik die locatie kan oproepen wanneer ik nog eens naar Antwerpen ga.
Voorbeeld 2: ik ken een leuke bar in Gent en sla deze plaats op. De volgende keer dat ik in Gent ben gebruik ik de applicatie en laat mij door de iPhone localiseren -> alle opgeslagen adresjes id buurt worden weergegeven op een kaart.

Ik zou dit kunnen doen onder contacts en dan een adres opgeven, maar ik wil geen contactenlijst vol zaken als restaurants, parkings, bars, ...

Thx!

Voor de geïnteresseerden, ik heb het gevonden: Matchbookit!
Matchbook | An App to Save Places

camino

Legacy Member
zipke zei:
Voor de geïnteresseerden, ik heb het gevonden: Matchbookit!
Matchbook | An App to Save Places

Heb het ook geinstalleerd, ga binnenkort eens testen al.


Ik heb nieuwe app; kruiswoordpuzzels en eindelijk eens in het nederlands, het zou tijd werden :-).

Ik hoop er nog meer mensen zo'n leuke dingen int nederlands maken, kunnen ze ook goed aan verdienen :).

zipke

Legacy Member
Cykron zei:
Zalig concept! Enkel spijtig dat het nog niet geüpdatet is voor Retina display :(

:) Idd, is echt super handig! Als ik dit niet had gevonden, ik had hier bijna een patent kunnen indienen :cool:

Edit: een super voordeel aan deze app is dat je je locatie kan opslaan. Dus ipv telkens het adres te moeten intoetsen, kan je kiezen voor "sla huidige locatie op" wanneer je je bijvoorbeeld in een leuk restaurant bevindt. Woop, happy me! :)

Trebby

Legacy Member
het beste emailapp voor iphone? Toch wat je standaard meekrijgt of is er iets beter?

zit bv met meerdere email-adressen (telenet, gmail,..)

JasonC

Legacy Member
dagaat ook op de standaardapp, mr ik denk er toch aan om op termijn microsoft outlook te gaan gebruiken, zowel op de pc als op de iphone...

armutye

Legacy Member
Trebby zei:
het beste emailapp voor iphone? Toch wat je standaard meekrijgt of is er iets beter?

zit bv met meerdere email-adressen (telenet, gmail,..)

Ik gebruik de mail app die standaard in de iphone zit. Ik heb een stuk of zes verschillende mails die super werken. Mijn outlook, gmail, hotmails en werk mails komen hier toe en alles werkt goed. De agenda die aan deze mails gekoppeld worden elke keer terug gesynchroniseerd. Enkel de agenda zou gebruiksvriendelijker mogen worden.

aSSrides

Legacy Member
Iemand die een goede calendar/agenda applicatie kent dat ik kan laten syncen op mijn windows pc?

Wat de applicatie juist moet kunnen:

1. Gemakkelijk taken kan toevoegen op mijn iphone (tijdens de les bv). Dus dit moet offline gebeuren (slecht/geen wifi bereik + meestal edge op m'n iphone)

2. Later als ik thuis kom wanneer ik wifi heb mijn taken kan 'uploaden' op m'n pc applicatie of uploaden op het web bv ofzo? (online agenda op de pc zeg maar) Eens dat ik thuis ben is het geen probleem om deze agenda dan online te raadplegen..


Google agenda heeft precies geen echte -offline- app waar dat ik niet online moet inloggen om taken toe te voegen? of kijk ik daar nu over?

Alvast bedankt, excuses indien hier al zo'n applicatie is voorgesteld.

Dr_Evil

Legacy Member
Een goeie app die'k kan aanraden is 8player. De lite versie van deze app is eigenlijk al genoeg om er te kunnen van genieten.

Het is een app om video/foto's/muziek van je netwerk af te spelen. Bevoorbeeld als je een network attached drive hebt of als je je computer nooit afzet en de mappen deelt dan herkent 8player uw apparaat en al de mappen die je hebt geshared. Hij speelt zowat alle formaten af en als je het op de juiste manier gebruikt ook ondertitels bij films.

De lite versie is beperkt tot 5 video files per map die je kan afspelen. Dit is natuurlijk verholpen als je elke film in z'n eigen map steekt.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Zeer handig. Zoiets zocht ik eigelek nog want was er nog ni toegekome er is achter te zoeke :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan