camino
Legacy Member
Frado2005 zei:Ik heb Avertinoo. Gratis in gebruik(wel betalende app), maar totaal niet populair jammergenoeg.
Ik snap der geen reet van van die app en wikango, vind het nie duidelijk
.Vorige keer meende ik een controle te zien staan en opeens bleef da ding optellen, toonde verkeerde baan aan enz...en beetje nadien foetsie, bizar, bah, ben er nie voor
.Maar tzal wel aan mij liggen zeker?




