Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snowguard_01

Legacy Member
da spel van pirates of the caribien is echo ontzettend verslavend... echt een aanrader! :p

camino

Legacy Member
snowguard_01 zei:
da spel van pirates of the caribien is echo ontzettend verslavend... echt een aanrader! :p

Op de ipad kost deze 5.49 euro, op de iPhone werkt het precies alweer mee bijbetaling enz...en daar houd ik echt niet van van zo'n dingen.

Kan je wat meer uitleg geven van wat je juist moet doen, is het een aktie game ofzo?


Ik heb spotify op de iPhone gezet.

Trebby

Legacy Member
Zonet ook spotify er op gezet, hier keek ik al lang naar uit naar die app en service.

camino

Legacy Member
Trebby zei:
Zonet ook spotify er op gezet, hier keek ik al lang naar uit naar die app en service.

Ik heb dat in de topic in music al wel aangehaalt het vervelend is ik dat nie kan gebruiken mee mijnen djay app die ik op de ipad en iphone heb staan, de nummers kan ik alleen gebruiken die ik van itunes naar de ipad/iphone sync naar de muziek app op deze.
Op deze manier gebruik ik voorlopig alleen de gratise voor zolang dat allemaal gaat.

Het probleem is ook je 10 euro moet betalen als je ongelimiteerd wil en je ook offline wil gebruiken want als je altijd moet gaan streamen als je bv weg van huis bent dan gaat je data abo snel oplopen en kom je niet toe :).
Beetje jammer, theeft z'n voordelen maar ook toch een paar nadelen of minpunten.

Itunes zou daar mss ook nog mee afkomen mee hun itunesmatch, ik hoop meer op deze aan te schaffen omdat ik dan hoop ze gewoon dezelfde app gebruiken die al vast op de iPhone staat, zo kan ik deze met de app djay gebruiken, das hetgeen ik echt wil hebben dan :).

Maar ieder moet dat voor z'n eigen uitmaken natuurlijk.

Trebby

Legacy Member
denk toch wel dat spotify of diensten in zoals dit de toekomst zijn, om het zo grofweg te stellen. cloudbased services all the way


voor wie graag pocket informant wou kopen maar 10 euro teveel vind, nu kun je het kopen voor 5,5 euro

kijk ook wel uit naar flipboard voor de iphone. zelf een paar keer gebruikt op maat zijn ipad en ik wil dat echt zelf hebben. :D jammer maar helaas heb ik nog geen ipad en nu nog een ipad 2 kopen zou ik wat stom vinden

wel 1 groot gemis, google maps android app. ofwel kijk ik er over maar tot dusver heb ik echt niet half van de mogelijkheden die ik had met de android app. (wat wel begrijpbaar is maar toch spijtig)

bv je iphone bewegen in de richting van een straat en je google maps (street view dan) draait mee, of met 2 vingers de kijkhoek schuiner maken en je zo grijze 3D gebouwen ziet. best wel groot gemis vind ik persoonlijk

Implar

Legacy Member
camino zei:
Ik heb dat in de topic in music al wel aangehaalt het vervelend is ik dat nie kan gebruiken mee mijnen djay app die ik op de ipad en iphone heb staan, de nummers kan ik alleen gebruiken die ik van itunes naar de ipad/iphone sync naar de muziek app op deze.
Op deze manier gebruik ik voorlopig alleen de gratise voor zolang dat allemaal gaat.

Het probleem is ook je 10 euro moet betalen als je ongelimiteerd wil en je ook offline wil gebruiken want als je altijd moet gaan streamen als je bv weg van huis bent dan gaat je data abo snel oplopen en kom je niet toe :).
Beetje jammer, theeft z'n voordelen maar ook toch een paar nadelen of minpunten.

Itunes zou daar mss ook nog mee afkomen mee hun itunesmatch, ik hoop meer op deze aan te schaffen omdat ik dan hoop ze gewoon dezelfde app gebruiken die al vast op de iPhone staat, zo kan ik deze met de app djay gebruiken, das hetgeen ik echt wil hebben dan :).

Maar ieder moet dat voor z'n eigen uitmaken natuurlijk.

Ik vind persoonlijk Spotify beter dan iTunes Match. Bij iTunes Match moet de muziek in je library staan.
Deze ochtend de Spotify app geïnstalleerd, en op de bus had ik zin om de nieuwe Megadeth te beluisteren. Met Spotify was dit geen enkel probleem aangezien ik gewoon kan streamen van hun servers. Mocht ik iTunes Match hebben zou het niet lukken want het album staat niet in mijn library.

camino

Legacy Member
Song2email; leuke app. Meteen naar je muziek nummers gaan en doorzenden via email. Makkelijk voor als het eens nodig is.

MorGo7h

Legacy Member
Trebby zei:
denk toch wel dat spotify of diensten in zoals dit de toekomst zijn, om het zo grofweg te stellen. cloudbased services all the way


voor wie graag pocket informant wou kopen maar 10 euro teveel vind, nu kun je het kopen voor 5,5 euro

kijk ook wel uit naar flipboard voor de iphone. zelf een paar keer gebruikt op maat zijn ipad en ik wil dat echt zelf hebben. :D jammer maar helaas heb ik nog geen ipad en nu nog een ipad 2 kopen zou ik wat stom vinden

wel 1 groot gemis, google maps android app. ofwel kijk ik er over maar tot dusver heb ik echt niet half van de mogelijkheden die ik had met de android app. (wat wel begrijpbaar is maar toch spijtig)

bv je iphone bewegen in de richting van een straat en je google maps (street view dan) draait mee, of met 2 vingers de kijkhoek schuiner maken en je zo grijze 3D gebouwen ziet. best wel groot gemis vind ik persoonlijk

Je moet 2x op dat pijltje links onder drukken als je wilt dat uw kaart niet mee draait.

MorGo7h

Legacy Member
Implar zei:
Ik vind persoonlijk Spotify beter dan iTunes Match. Bij iTunes Match moet de muziek in je library staan.
Deze ochtend de Spotify app geïnstalleerd, en op de bus had ik zin om de nieuwe Megadeth te beluisteren. Met Spotify was dit geen enkel probleem aangezien ik gewoon kan streamen van hun servers. Mocht ik iTunes Match hebben zou het niet lukken want het album staat niet in mijn library.

Dat zuipt toch data?

snowguard_01

Legacy Member
camino zei:
Op de ipad kost deze 5.49 euro, op de iPhone werkt het precies alweer mee bijbetaling enz...en daar houd ik echt niet van van zo'n dingen.

Kan je wat meer uitleg geven van wat je juist moet doen, is het een aktie game ofzo?


Ik heb spotify op de iPhone gezet.


hey kzie net pas u reactie.

euhm das eigenlijk een strategisch spelletje, ge moet eilanden veroveren met energie dat je krijgt en die energie bouwt zich met tijd weer op en om dit te versnellen kan je andere spelers weeral aanvallen waardoor je weer bonussen krijgt en wapens en defence kan kopen.

ik heb er nog geen enkele euro ingestoken maar ben toch al behoorlijk ver geraakt, het hangt ervan af hoeveel mensen je toevoegd, mensen staan eigenlijk voor manschappen en voor elk kanon of wapen heb je iemand nodig, des te meer mensen des te meer goedkopere wapens kan je pakken om ik kracht toe te nemen en de mensen die je hebt toegevoegd kan je elke dag een cadeau sturen van energie of aanvalspunten of wapens etc...
kheb nu zelf zo'n 350mensen waarvan de meeste mij gewoon hebben toegevoegd en ik krijg dagelijks echt masaal veel dus groei ik ook behoorlijk snel. echt fun gewoonweg!

het nadeel is wel dat je geen account kunt aanmaken dus ik ben hiermee gestart op mijn iphone en kan alleen met dit acc op iphone spelen en niet op men ipad..

ik dacht toch dat beiden gratis zijn in aankoop?

JasonC

Legacy Member
Kent iemand een app (of website als alternatief) waarik alles kan checken ivm amerikaanse awardshows? Hiermee bedoel ik de meest bekende film-, muziek en tv-serie awardshows zoals de academy awards (oscars), grammy's, emmy's, vma's, ema's(das dan een europese), mtv movie awards, American music awards (is blijkbaar onlangs nog geweest, mr wnr...? :s), en dergelijke. Dus waarik ik nieuws, data en vanalles erover kan lezen. Kheb zelf aleens gezocht opt net en de appstore, zonder resultaat. Alleen apps voor telkens één show (1 app vr oscars, 1 voor vma's). Ik zoek dus een app of site die ze allemaal toont.
Als iemand zoiets kent, kzou het appreciëren! ;)

ElGargamel

Legacy Member
Iemand hier battle nations al eens geprobeerd? Mix van farmville en turn based strategy.

Tof, maar je hebt een internet connectie nodig en sommige units kun je alleen bouwen met nanopods die je af en toe krijgt maar ook kunt kopen. Altijd bummer die micro-transacties in een spel.

Luna K

Legacy Member
Trebby zei:
Luna: die anote is dat Awesome Note by BIRD?

App Store - Awesome Note (+To-do/Diary)

gebruik al maanden evernote wil eens zien hoe die werkt


en die weekcal is dat die van 1.49 euro?

1) jup, dan Awesome Note. Vind ik heerlijk om mee te werken. Ik sync em ook wel met Evernote (want heb evernote-app op m'n mac staan..). Maar ik vind om notes te nemen aNote veel sneller en makkelijker dan Evernote...

2) indeed, Week Cal... Echt een MUST HAVE !!

;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan