Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snowguard_01 zei:da spel van pirates of the caribien is echo ontzettend verslavend... echt een aanrader!![]()
Trebby zei:Zonet ook spotify er op gezet, hier keek ik al lang naar uit naar die app en service.
.
.
jammer maar helaas heb ik nog geen ipad en nu nog een ipad 2 kopen zou ik wat stom vindencamino zei:Ik heb dat in de topic in music al wel aangehaalt het vervelend is ik dat nie kan gebruiken mee mijnen djay app die ik op de ipad en iphone heb staan, de nummers kan ik alleen gebruiken die ik van itunes naar de ipad/iphone sync naar de muziek app op deze.
Op deze manier gebruik ik voorlopig alleen de gratise voor zolang dat allemaal gaat.
Het probleem is ook je 10 euro moet betalen als je ongelimiteerd wil en je ook offline wil gebruiken want als je altijd moet gaan streamen als je bv weg van huis bent dan gaat je data abo snel oplopen en kom je niet toe.
Beetje jammer, theeft z'n voordelen maar ook toch een paar nadelen of minpunten.
Itunes zou daar mss ook nog mee afkomen mee hun itunesmatch, ik hoop meer op deze aan te schaffen omdat ik dan hoop ze gewoon dezelfde app gebruiken die al vast op de iPhone staat, zo kan ik deze met de app djay gebruiken, das hetgeen ik echt wil hebben dan.
Maar ieder moet dat voor z'n eigen uitmaken natuurlijk.
Trebby zei:denk toch wel dat spotify of diensten in zoals dit de toekomst zijn, om het zo grofweg te stellen. cloudbased services all the way
voor wie graag pocket informant wou kopen maar 10 euro teveel vind, nu kun je het kopen voor 5,5 euro
kijk ook wel uit naar flipboard voor de iphone. zelf een paar keer gebruikt op maat zijn ipad en ik wil dat echt zelf hebben.jammer maar helaas heb ik nog geen ipad en nu nog een ipad 2 kopen zou ik wat stom vinden
wel 1 groot gemis, google maps android app. ofwel kijk ik er over maar tot dusver heb ik echt niet half van de mogelijkheden die ik had met de android app. (wat wel begrijpbaar is maar toch spijtig)
bv je iphone bewegen in de richting van een straat en je google maps (street view dan) draait mee, of met 2 vingers de kijkhoek schuiner maken en je zo grijze 3D gebouwen ziet. best wel groot gemis vind ik persoonlijk
Implar zei:Ik vind persoonlijk Spotify beter dan iTunes Match. Bij iTunes Match moet de muziek in je library staan.
Deze ochtend de Spotify app geïnstalleerd, en op de bus had ik zin om de nieuwe Megadeth te beluisteren. Met Spotify was dit geen enkel probleem aangezien ik gewoon kan streamen van hun servers. Mocht ik iTunes Match hebben zou het niet lukken want het album staat niet in mijn library.
camino zei:Op de ipad kost deze 5.49 euro, op de iPhone werkt het precies alweer mee bijbetaling enz...en daar houd ik echt niet van van zo'n dingen.
Kan je wat meer uitleg geven van wat je juist moet doen, is het een aktie game ofzo?
Ik heb spotify op de iPhone gezet.
), en dergelijke. Dus waarik ik nieuws, data en vanalles erover kan lezen. Kheb zelf aleens gezocht opt net en de appstore, zonder resultaat. Alleen apps voor telkens één show (1 app vr oscars, 1 voor vma's). Ik zoek dus een app of site die ze allemaal toont.
Trebby zei:Luna: die anote is dat Awesome Note by BIRD?
App Store - Awesome Note (+To-do/Diary)
gebruik al maanden evernote wil eens zien hoe die werkt
en die weekcal is dat die van 1.49 euro?

Y-Ssin zei:American music awards (is blijkbaar onlangs nog geweest, mr wnr...?![]()
NICKI MINAJ ftw !!!
MorGo7h zei:Je moet 2x op dat pijltje links onder drukken als je wilt dat uw kaart niet mee draait.
