Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
RaZoR be zei:
Kings'n Queens

leuke kaart game, gemaakt door men broer (heb zelf ook gedeeltelijk geholpen!).

Geef eens een beetje uitleg want ik koop niet zomaar een app, het moet iets zijn, iets wat me ligt dus wat houd het in, wat moet ge juist doen dan? :).

(mijn engels is nie goed genoeg).

anthony8400

Legacy Member
Selderijstok zei:
Navigon is nu echt wel een aanrader, sinds 2.0 kan je u eigen kaarten kiezen dus spaar je ruimte uit. Alleen vandaag nog goedkoper in de appstore en heb hem dan maar aangeschaft samen fresh maps.

Hoeveel heb je betaald?
Staat nu aan 89,99 voor Europa.

Momenteel gebruik ik Waze, heel goed gratis alternatief.
Het heeft ook gratis live traffic.
Vindt het een pak gebruiksvriendelijker dan TomTom.
Het heeft wel internetverbinding nodig dus niet echt een aanrader voor het buitenland.

Selderijstok

Legacy Member
59euro heb ik betaald. Het stond 2 weken aan die prijs, tot gisteren.
Anders gebruikte ik NavFree Benelux maar 2/10 vond hij niet dus heb ik maar beslist om direct een deftige te kopen.

Heb gekozen voor navigon want met een 1x betaling van 15euro krijg je ieder kwartaal de nieuwste maps, kdenk dat het bij TomTom anders is.

Maar ik ben er ZEER content van, gebruik hem dagelijks 2u

RaZoR be

Legacy Member
camino zei:
Geef eens een beetje uitleg want ik koop niet zomaar een app, het moet iets zijn, iets wat me ligt dus wat houd het in, wat moet ge juist doen dan? :).

(mijn engels is nie goed genoeg).

hier is de link van de site + filmke:

Bert Lempens | Kings 'n Queens

korte schets:

Ge hebt in u kaartenspel A,K,Q en J zitten. deze 4 zijn de "beeldjes".
Het kaartspel wordt random verdeeld over alle deelnemers (max 4 @ iphone / ipad).
Het principe is makkelijk: iedereen legt om de beurt een kaart op. Wanneer deze kaart een "beeldje" is, heeft de volgende speler X aantal kansen om opnieuw een beeldje te gooien. Wanneer dit niet lukt krijgt diegene die het beeldje heeft opgelegd de kaarten die op tafel liggen. Wanneer je een J gooit heeft de volgende 1 kans om nog een A,Q,K,J te gooien. Bij een Q is dit 2x, K 3x, A 4x. Zo kan dit verder gaan tot iemand geen beeldje kan opgooien of er dubbels worden opgegooid.
Het spel eindigt wanneer 1 speler alle kaarten heeft.
Bij dubbele kaarten moet je voor het eerste tikken op de kaartstapel in het midden en slepen naar je kaartstapel.

Deze game kun je dus met max 4 spelers op 1 iphone spelen of enkel tegen max 3 CPU's.

camino

Legacy Member
The bard's tale (rpg game, ziet er beetje dungeon hunterachtig uit, nog geen tijd gehad om te spelen).

The nightworld; is nu nog gratis, vanaf morgen 5 euro, dus wees snel :-).

Bouver

Legacy Member
Selderijstok zei:
59euro heb ik betaald. Het stond 2 weken aan die prijs, tot gisteren.
Anders gebruikte ik NavFree Benelux maar 2/10 vond hij niet dus heb ik maar beslist om direct een deftige te kopen.

Heb gekozen voor navigon want met een 1x betaling van 15euro krijg je ieder kwartaal de nieuwste maps, kdenk dat het bij TomTom anders is.

Maar ik ben er ZEER content van, gebruik hem dagelijks 2u

I.c.m. zo'n houder voor aan de voorruit neem ik aan?

anthony8400

Legacy Member
Gisteren Shazam (RED) gekocht met dat het toch wereld aidsdag was.
Heb 2 vliegen in een klap geslagen: ik steun en ik heb het voor maar 1,59 ipv 4,99 gekocht.
Ik had wel al de gratis versie :D

JasonC

Legacy Member
Er zijn precies veel verschillende versies van shazam, zijn erook ook serieuze verschillen tussen de versies? Ik neem aan dat de ads verdwijnen, mr wat nog? Ik gebruik momenteel de gratis versie, die werkt top! Kwou gwn ff hier polse of het de moeite is om een betaalde versie te kopen, zoja, de welke?

anthony8400

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Er zijn precies veel verschillende versies van shazam, zijn erook ook serieuze verschillen tussen de versies? Ik neem aan dat de ads verdwijnen, mr wat nog? Ik gebruik momenteel de gratis versie, die werkt top! Kwou gwn ff hier polse of het de moeite is om een betaalde versie te kopen, zoja, de welke?

Je hebt inderdaad geen reclame, je hebt unlimited tagging, lyrics die je kan zien, je kan dan je song aankopen in iTunes, beluisteren in Spotify ...
EN natuurlijk steun je de makers.
VOor 1,59 euro kan je niet echt sukkelen vind ik persoonlijk.
En de (RED) versie is dan volledig in het rood ipv het blauw, vind ik wel nog tof :p

JasonC

Legacy Member
Wa is eigelijk het verschil tussen de betalende blauwe versie (shazam encore € 4.99) en Shazam RED (€ 1.59), buiten de kleur? :p

anthony8400

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Wa is eigelijk het verschil tussen de betalende blauwe versie (shazam encore € 4.99) en Shazam RED (€ 1.59), buiten de kleur? :p

Dat de RED voor deze week in promotie staat (omwille van wereld aidsdag gisteren).
Functies zijn dezelfde

JasonC

Legacy Member
Hebben ze dan die red als een soort limited edition uitgebracht ofzo? Waarom anders twee identiek dezelfde programmas met andere kleure...? :s

Trebby

Legacy Member
Ik hou het maar bij de gratis versie. Aan het goede doel heb ik dit jaar al genoeg uitgegeven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan