camino
Legacy Member
RaZoR be zei:
Geef eens een beetje uitleg want ik koop niet zomaar een app, het moet iets zijn, iets wat me ligt dus wat houd het in, wat moet ge juist doen dan?
.(mijn engels is nie goed genoeg).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaZoR be zei:
.Therapy zei:Voor de fans van Fragger, zeker deze eens proberen. Staat gratis voor vandaag!
http://www.iphoneclub.nl/app/447092952
Iemand ervaring met Scribblenauts btw? Staat vandaag ook in de aanbieding.

Selderijstok zei:Navigon is nu echt wel een aanrader, sinds 2.0 kan je u eigen kaarten kiezen dus spaar je ruimte uit. Alleen vandaag nog goedkoper in de appstore en heb hem dan maar aangeschaft samen fresh maps.
camino zei:Geef eens een beetje uitleg want ik koop niet zomaar een app, het moet iets zijn, iets wat me ligt dus wat houd het in, wat moet ge juist doen dan?.
(mijn engels is nie goed genoeg).
Selderijstok zei:59euro heb ik betaald. Het stond 2 weken aan die prijs, tot gisteren.
Anders gebruikte ik NavFree Benelux maar 2/10 vond hij niet dus heb ik maar beslist om direct een deftige te kopen.
Heb gekozen voor navigon want met een 1x betaling van 15euro krijg je ieder kwartaal de nieuwste maps, kdenk dat het bij TomTom anders is.
Maar ik ben er ZEER content van, gebruik hem dagelijks 2u
Y-Ssin zei:Er zijn precies veel verschillende versies van shazam, zijn erook ook serieuze verschillen tussen de versies? Ik neem aan dat de ads verdwijnen, mr wat nog? Ik gebruik momenteel de gratis versie, die werkt top! Kwou gwn ff hier polse of het de moeite is om een betaalde versie te kopen, zoja, de welke?

Y-Ssin zei:Wa is eigelijk het verschil tussen de betalende blauwe versie (shazam encore € 4.99) en Shazam RED (€ 1.59), buiten de kleur?![]()