Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TooChé

Legacy Member
Die KBC app werkt maar half hier :/ Krijg continu een error als ik ingelogd ben en kan helemaal niks gebruiken van de functies. Hierover al es gemailed naar KBC enz, maar geen antwoord. bah

anthony8400

Legacy Member
TooChé zei:
Die KBC app werkt maar half hier :/ Krijg continu een error als ik ingelogd ben en kan helemaal niks gebruiken van de functies. Hierover al es gemailed naar KBC enz, maar geen antwoord. bah

Hier werkt het alleszins Perfect.

Ampie

Legacy Member
Hier werkt KBC ook perfect hoor, alsook bij mijn zus en moeder op hun android telefoon.
Ik heb het alvast goed kunnen gebruiken ;-)

camino

Legacy Member
Mijn toekomstige games op 15december :-) (kijk zelf maar naar de trailer en je weet waarom).

Desert Zombie: Last Stand iOS Gameplay Trailer - YouTube


Grand Theft Auto III 10th Anniversary Edition - Android | iPad 2 | iPhone 4S - video game trailer HD - YouTube


Update; desert zombie is al te koop, net gedownload :).

Ondertussen ook real steel (van de film) aangeschaft.

Update 2: ondertussen desert zombies gespeelt: leuke game maar toch beetje te duur voor wat het is en ik heb graag ne schietknop en die is er helaas niet.

Real steel das wel een leuke game met vechtknoppen, love it. Wel z'n geld waard.

Infect3d

Legacy Member
Ik ben van plan om een iPhone te kopen. Maar ik vraag mij eigenlijk af: Zijn er veel goede gratis apps/alternatieven voor betalende apps? Niet dat ik niet wil betalen voor apps, maar als er goede gratis alternatieven zijn voor betalende apps hoor ik dat graag.

camino

Legacy Member
Infect3d zei:
Ik ben van plan om een iPhone te kopen. Maar ik vraag mij eigenlijk af: Zijn er veel goede gratis apps/alternatieven voor betalende apps? Niet dat ik niet wil betalen voor apps, maar als er goede gratis alternatieven zijn voor betalende apps hoor ik dat graag.

Als ge u iPhone hebt, stel dan die vraag nog eens en vraag hier dan welke apps je juist wil hebben :-).

Ik kan u wel al zeggen; voor smsen/mmsen/filmpjes/fotokes doorsturen heb je apps als whatsapp en voor te bellen bv viber of skype enz...
Verbruiken allemaal data; belangrijkste is vooral je genoeg data hebt.
200MB is de dag van vandaag geene vetten meer. :).
Dus let op welk tarief je zal nemen.

Welke provider heb je nu? Abo of prepaid?

Dekon7

Legacy Member
@ camino
Je slaat de bal hier helemaal scheef met uw data verbruik uitleg.
Die jongen vraagt dat helemaal niet.
Hij vraagt achter gratis alternatieven ( je hebt bijvoorbeeld weerapps die geld kosten en degene die gratis zijn).

Therapy

Legacy Member
De nieuwe batman game die heel binnenkort uitkomt ziet er super uit. :love:

camino

Legacy Member
koenraad7 zei:
@ camino
Je slaat de bal hier helemaal scheef met uw data verbruik uitleg.
Die jongen vraagt dat helemaal niet.
Hij vraagt achter gratis alternatieven ( je hebt bijvoorbeeld weerapps die geld kosten en degene die gratis zijn).

Whatsapp kan je soms gratis kopen als je wat geduld heb, voor de rest kost het 0.79cent wat geen geld is als je weet wat je met die app kan doen.
Viber is een gratis app om te bellen via data over 3G en wifi.

Ik zeg dat andere er altijd bij om mensen gewoon op voorhand al in te lichten, ze zullen dan zelf wel uitmaken wat ze gaan doen en wat niet.
Ik licht hen in en waarschuw hen alleen maar en zeg hen als ze die of die app gebruiken hoeveel deze verbruikt per uur enz....Zo hebben ze al meteen een idee als ze die bepaalde zaken al zouden gebruiken.

Ik kan hier moeilijk apps gaan opnoemen als je niet eerst weet wat die persoon juist wil, deze heeft ook z'n iPhone nog niet.

Therapy; batman game ziet er vet uit en zou normaal gezien vandaag beschikbaar moeten zijn.

saikon

Legacy Member
anthony8400 zei:
Momenteel gebruik ik Waze, heel goed gratis alternatief.
Het heeft ook gratis live traffic.

Thanks, nog nooit van gehoord.. vandaag voor de eerste keer gebruikt en pakske beter als navfree.

darkslave

Legacy Member
anthony8400 zei:
Gisteren Shazam (RED) gekocht met dat het toch wereld aidsdag was.
Heb 2 vliegen in een klap geslagen: ik steun en ik heb het voor maar 1,59 ipv 4,99 gekocht.
Ik had wel al de gratis versie :D

soundhound is nochtans krak hetzelfde maar volledig gratis ?

anthony8400

Legacy Member
darkslave zei:
soundhound is nochtans krak hetzelfde maar volledig gratis ?

Soundhound heb je ook betalend (net zoals bij Shazam dan zonder reclame).
Het herkent ongeveer evenveel.
Ik heb ze allebei staan, voor het geval de ene het zou laten af weten.
Wat Shazam red betreft, 1,59 euro is echt niet het einde van de wereld hé :p

Therapy

Legacy Member
Iemand ondertussen de nieuwe Batman al gespeeld? Ik heb een filmpje gekeken en het ziet er eigenlijk maar saai uit, de hele tijd op dezelfde manier vechten. Zit er ook nog een beetje een puzzel of adventure in eigenlijk?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan