Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chaoz

Legacy Member
Voor de gamers hier, er is nu een Ventrilo client voor iPhone en iPod touch !

-> Ventrilode op de App Store

armutye

Legacy Member
Weet er iemand of het mogelijk is om met behulp van een app van de appstore een boek te lezen, op een ipad2, die aangekocht is geweest van bol.com?

Arcas'

Legacy Member
armutye zei:
Weet er iemand of het mogelijk is om met behulp van een app van de appstore een boek te lezen, op een ipad2, die aangekocht is geweest van bol.com?

Welke bestandsnaam?
pdf en epub werkt in iBooks.

tomh

Legacy Member
Kent iemand een app zoals Maps die standaard op de iPhone 4S staat, maar ook werkt zonder WiFi. Want Maps maakt gebruik van GPS (mijn locatie) en WiFi (voor de maps).
Is er iets waarmee ik die maps bv van heel london/new york/brussel/…*voordien kan opslaan op mijn iPhone?
Ik ga nogal graag op vakantie, en zou nie echt 80€ willen geven aan ne tomtom app (die kaart vind ik ook nie echt user friendly ten opzichte van Maps), vooral nodig voor rond te lopen int stad dan. nie voor met de auto van punt A naar B te gaan.

Trebby

Legacy Member
Ik denk dat er zulke apps zijn maar specifiek voor één stad dan. Could be wrong

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tomh zei:
Kent iemand een app zoals Maps die standaard op de iPhone 4S staat, maar ook werkt zonder WiFi. Want Maps maakt gebruik van GPS (mijn locatie) en WiFi (voor de maps).
Is er iets waarmee ik die maps bv van heel london/new york/brussel/…*voordien kan opslaan op mijn iPhone?
Ik ga nogal graag op vakantie, en zou nie echt 80€ willen geven aan ne tomtom app (die kaart vind ik ook nie echt user friendly ten opzichte van Maps), vooral nodig voor rond te lopen int stad dan. nie voor met de auto van punt A naar B te gaan.

Rep mij maar want dit gaat u redden ;) check eens offMaps 2. Kost denk ik 1,50-2€ en je krijgt vier steden om gratis te downloade. Ik ben zeeeer content met die maps. Zeker omda ze de kompas functie van maps gebruike en ook nog wa poi op de kaart hebben staan.

Heb nog wel niet getest of de kaarten ook zichtbaar zijn zonder gps functie :)

camino

Legacy Member
Desert zombie heeft een update gehad je nu ook een schiet button hebt, dat trekt er al beter op, veel beter en leuker dus nu om deze game te spelen.

Tweetbot staan aan 0,79 cent voor de moment.

GigaPixels

Legacy Member
ik raad 'naughty asian pics' en 'kamasutra' aan

en ik raad af (ja kweet het, das ni de bedoeling van dees thread): facebook, twitter, de standaard, de morgen, ... hun mobiele sites zijn stukken beter dan hun apps die op de voetballen trekken

Mista Molla

Legacy Member
tomh zei:
Kent iemand een app zoals Maps die standaard op de iPhone 4S staat, maar ook werkt zonder WiFi. Want Maps maakt gebruik van GPS (mijn locatie) en WiFi (voor de maps).
Is er iets waarmee ik die maps bv van heel london/new york/brussel/…*voordien kan opslaan op mijn iPhone?
Ik ga nogal graag op vakantie, en zou nie echt 80€ willen geven aan ne tomtom app (die kaart vind ik ook nie echt user friendly ten opzichte van Maps), vooral nodig voor rond te lopen int stad dan. nie voor met de auto van punt A naar B te gaan.

Lonely Planet heeft CityGuides per grote stad. Daar zit onder andere een digitale kaart bij en ge kunt alles preloaden voor vertrek. Vind het wel goede appje's en kosten 5€ ongeveer, wa minder is dan een gedrukte gids.

Lonely Planet - iPhone City Guides

Have fun!

tomh

Legacy Member
maar werkt daar een gps functie op? dus kunde op die map aanduiden waar ge zijt via gps.

wil vooral dat het wifi gedeelte wegvalt, maar gps mag blijven.

danku!

Mista Molla

Legacy Member
Ik heb die van London gebruikt vorig jaar, en die deed daar mijn GPS op aan om te zien waar ik was en te berekenen hoe mij naar ergens te sturen...Als ge u roaming afzet, zal hij ook alleen wifi gebruiken wat niets kost als je dichtbij een onbeveiligde spot zit...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ivm die lonely planet mapkes. Ik vind die ni zo geweldig eigelek qua kwaliteit. Check echt zeker die offmaps. Ge ga t u ni beklage ;-) ik vind vooral die kompasfunctie handig. K ben wel vrij goe in oriëntatie maar vaak kan da wel handig zijn ^^

JasonC

Legacy Member
Kheb gistere of eergistere mirrors edge gratis gedownload tijdens die daily deal van EA, nu merkik dat da spel int chinees is... -_-'

armutye

Legacy Member
1) tweede blokje van links
2) eerste van bovenDaar kan je de taal wijzigen

Met dank aan @unoon van iphoneclub.nl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan