Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CuRv3 zei:wtf is balancing
Hanske1988 zei:Effe een vraagske over rakeback. Is dit alleen te verkrijgen bij het inschrijven op een pokerroom of ook als ge al ingeschreven zijt?
gilly zei:is te zien bij welke room , bij sommige kan je nieuw account maken en rb tracked zijn. Maar sowieso best bij inschrijven rb deal doen.
Hanske1988 zei:Daar kende ik uiteraard nix van toen ik mij inschreef. (is voor Bwin btw)
HOLLAH HOLLAH CURVEJEJE IS BACK!!!!CuRv3 zei:IK BEN TERUG BOYS FFKES GEBANNED VOOR ONE DAGSKE MAAR IK ZEN EEN BRAVE DUS VIEL GOE MEE. HAD NNE KET EEN ACHTERLIJKE MONGOOL GENOEMT FZUUU ANYWEES 121 INFRAS & COUNTiNG HOLLAH
Hanske1988 zei:Crap, Bwin geblokkeerd voor Belgen :doh:
gilly zei:speel dan op partypoker, zelfde skin.
gilly zei:speel dan op partypoker, zelfde skin.

Turfie zei:Even delen hoe ver ik sta sinds ik opnieuw begonnen ben met poker na een stop van 9 maanden;
na 22.5 uur, 6700 hands, 200euro rake betaald, een dikke 35euro winst op 20NL lololol.
Mijn eerste 50euro schijf van mijn welkomstbonus word bijna uitbetaald... na 200euro rake zou het wel eens tijd worden eh. Ben zelfs nog geen platinum vip op unibet, enkel gold waardoor mijn rakeback ook maar magertjes is. Nuja
Het ging goed in het begin maar ik was even vergeten dat coolers en suckouts nog bestonden, niet te vergeten mijn gigantische tilt sessies
Oh well, komt wel goed