Archief - Pokerchat - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Volhouden Turfie! Ikzelf ga ook bijna weer beginnen, men geld is bijna op en ik doe teveel dure dingen :<

waffel

Legacy Member
true, ik ben altijd wannab baller geweest

ik doe hetzelfde wat die rijke tata's doen, op één dag

598391_459854030743964_73194591_n.jpg

Hellrabbit

Legacy Member
Blij dat we toch nog geregeld mogen proeven van de multiculturele verscheidenheid die Curve meebrengt uit zijn land van herkomst !

TOP

Turfie

Legacy Member
CuRv3 zei:
[youtube]oaAiRtqik14[/youtube]

Lol

Tja waffel heb het ook moeilijk gehad om ervan te blijven haha :D En ik neem me elke keer voor om niet onder de 2K af te halen maar toch lukt het me niet en moet ik elke keer opnieuw beginnen zucht :p
Je laatste activiteiten dat ik las zagen er wel redelijk baller uit :p

@Gilly,
Op 20NL kom ik heel veel fish tegen, voor de rest nit regs maar toch ook wel een paar capabele mensen.

En die anonymous tafels zijn zo veel leuker dan tafels met stats btw

waffel

Legacy Member
Turfie zei:
Lol

Tja waffel heb het ook moeilijk gehad om ervan te blijven haha :D En ik neem me elke keer voor om niet onder de 2K af te halen maar toch lukt het me niet en moet ik elke keer opnieuw beginnen zucht :p
Je laatste activiteiten dat ik las zagen er wel redelijk baller uit :p

Hehe, 't is een gave als een ander zeker, sparen. Maar ik wil leven, en ik weet idd dat gij u daar ook schoon aan zondigt :D
Ik moet vooral eens stoppen met fancy dining, dat is uiteindelijk toch iets waar ge gemakkelijk véél geld op kan sparen. Ook die Tommy vest van 280pond had ik kunnen laten liggen :unsure: Kheb me nog net kunnen inhouden om geen nieuwe horloge te kopen haha. Ben nu alweer 300 armer omdat ik weekje naar Berlijn wil. Ik zweer het, een dezer dagen begin ik weer met pokeren. Degen stories in the make!

gilly

Legacy Member
waffel zei:
Hehe, 't is een gave als een ander zeker, sparen. Maar ik wil leven, en ik weet idd dat gij u daar ook schoon aan zondigt :D
Ik moet vooral eens stoppen met fancy dining, dat is uiteindelijk toch iets waar ge gemakkelijk véél geld op kan sparen. Ook die Tommy vest van 280pond had ik kunnen laten liggen :unsure: Kheb me nog net kunnen inhouden om geen nieuwe horloge te kopen haha. Ben nu alweer 300 armer omdat ik weekje naar Berlijn wil. Ik zweer het, een dezer dagen begin ik weer met pokeren. Degen stories in the make!


welke stakes ga je spelen?
wat als je in downswing terecht komt? :p

waffel

Legacy Member
gilly zei:
welke stakes ga je spelen?
wat als je in downswing terecht komt? :p

Ik denk dat ik ga beginnen op 2NL zoom waarvan ik weet dat ik het "crush". Van daar ga ik zien of ik terug 888 probeer, of direct hogere shotjes neem op enet. Spannende tijden!

Bij downswing ga ik huilen in een hoekje en hier komen klagen.

Turfie

Legacy Member
Een tommy vest van 380pond hahaha holy shit :p

En 300 voor berlijn is idd wel crazy, maar dat is wss enkel je verblijf?

Balancing in poker is easy, life is a whole other ballgame :D

waffel

Legacy Member
FrAnt1c zei:
300&#8364; voor een week berlijn? Hoe doet ge da zo goedkoop?

Turfie zei:
Een tommy vest van 380pond hahaha holy shit :p

En 300 voor berlijn is idd wel crazy, maar dat is wss enkel je verblijf?

Balancing in poker is easy, life is a whole other ballgame :D

Transport 101,50 euro met SN Brussels en verblijf in youth hostel. Ik ga er met bende heen in teken van ITB Berlin - Home. We zijn in naam van onze school daar aanwezig met een bende en moeten het een en ander doen, maar het is persoonlijk toch eerder de bedoeling om de stad te verkennen en uit te gaan etc. Ik heb al fantastische dingen gehoord van Berlijn, ben er zelf nog niet geweest.

280pond* 't is zo'n soort kostuum vest, kan het moeilijk omschrijven, is wel vet en stylish + getailleerd.

Ja ik ga rock solid beginnen Evil Force, maar bij de eerste cooler ga ik wss weer waffelen. Waar is Prast eigenlijk naartoe?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan