Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m_schumi99

Legacy Member
Proficiat aan Brent voor het winnen van het kampioenschap.
Proficiat aan het team lotus.
Ze waren een beetje sterker dan ons ferrari.
Ik ben wel tevreden van mijn eerste seizoen.
Derde geeindigd in de eindstand is toch niet slecht denk ik.
Hop naar volgend seizoen.:niceone:

Xavve

Legacy Member
Voor volgend seizoen heb ik Xitra en kissmyass een pm gezonden. Zij hadden zich nog niet ingeschreven. Doen ze dit wel, dan zit ik aan F1 (12/16) en GP2 (13/16).

Heb de picking orders voor de wagens/teamgenoten ook al.
Cobalt ging me een lijstje bezorgen van alle mailadressen, kan ik de nieuwe mensen ook bereiken. Vanaf volgend seizoen ga ik proberen zoveel mogelijk over te schakelen op ons forum ipv deze thread.

CoBalT

Legacy Member
Xavve zei:
Voor volgend seizoen heb ik Xitra en kissmyass een pm gezonden. Zij hadden zich nog niet ingeschreven. Doen ze dit wel, dan zit ik aan F1 (12/16) en GP2 (13/16).

Heb de picking orders voor de wagens/teamgenoten ook al.
Cobalt ging me een lijstje bezorgen van alle mailadressen, kan ik de nieuwe mensen ook bereiken. Vanaf volgend seizoen ga ik proberen zoveel mogelijk over te schakelen op ons forum ipv deze thread.

zie u priveberichten, kunde ook es op skype komen?

$carface

Legacy Member
Xavve zei:
Voor volgend seizoen heb ik Xitra en kissmyass een pm gezonden. Zij hadden zich nog niet ingeschreven. Doen ze dit wel, dan zit ik aan F1 (12/16) en GP2 (13/16).

Heb de picking orders voor de wagens/teamgenoten ook al.
Cobalt ging me een lijstje bezorgen van alle mailadressen, kan ik de nieuwe mensen ook bereiken. Vanaf volgend seizoen ga ik proberen zoveel mogelijk over te schakelen op ons forum ipv deze thread.

Zijn de regels al vastgelegd voor het nieuwe seizoen?

Als bij F1 ABS off gaat zijn, dan mag je mij ook naar GP2 klasse verhuizen

CoBalT

Legacy Member
Update Site/forum:

forum indeling is iets aangepast,
ook andere layout theme.

Binnenkort de eerste announcement die op het hoofdscherm van het forum zal verschijnen.

Ook mogelijk om bij het maken van topic een poll in te stellen.

Nu moet je niet meer via site inloggen, dit kan ook rechtstreeks op het forum

Xavve

Legacy Member
Nochnoii zei:
Wie valt er resultaatsgewijs af van de F1 en wie stijgt er van GP2? :)

Ben momenteel aan het puzzelen :) Top 4 GP2 gaat naar F1.
Schnippy/trab/lunchase/mezelf naar GP2. Maar ik wil de grids zo vol mogelijk krijgen in beide leagues.

Ik zou de nieuwe mannen ook eens laten racen op voorhand, zodat ik de snelle jongens misschien in F1 kan steken zoals ik met Xera gedaan heb :)

$carface

Legacy Member
Xavve zei:
Ben momenteel aan het puzzelen :) Top 4 GP2 gaat naar F1.
Schnippy/trab/lunchase/mezelf naar GP2. Maar ik wil de grids zo vol mogelijk krijgen in beide leagues.

Ik zou de nieuwe mannen ook eens laten racen op voorhand, zodat ik de snelle jongens misschien in F1 kan steken zoals ik met Xera gedaan heb :)

Gaat de Zjerre ook al stoppen ofwa?
Of gaat ABS off, graag iets meer info want als ABS on is ,zou ik graag in F1 blijven natuurlijk

Xavve

Legacy Member
$carface zei:
Gaat de Zjerre ook al stoppen ofwa?
Of gaat ABS off, graag iets meer info want als ABS on is ,zou ik graag in F1 blijven natuurlijk

ABS gaat off in F1, vandaar :)

Gij moogt kiezen. F1 zonder ABS of GP2 waar het toegelaten is.
Maar hou er dan rekening mee, als je ooit terug naar F1 wil zal je toch moeten oefenen zonder ABS he :)

FlatSix

Legacy Member
Danette, of iemand anders. Zet hier is de link naar het filmpje van Danny van interlagos. Ik vind het niet op YouTube op mijn gsm.

Nighty

Legacy Member
Rij jij met bakje nochnoii?
Snap het ook niet echt, al eens met gereden in TT om te testen maar niet veel verschil.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

bart44

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
trab we ne stoot haalde gij daar uit in de eerste ronde? :D ineens ging ge daar de vangerail in en kdacht dat niemand u raakte. was ma gek :)

kan gebeuren als traction control afstaat, iets te vroeg op het gas gegaan..SC was mijn fout, knalde bij het ingaan van de pits op de pitmuur..sorry mannen..

bart44

Legacy Member
$carface zei:
Ha en ik ben je nog voorbij gegaan in standings hehe

Leuke race
Q 4
R 4

Ik vertrok perfect,zat direct in ritme en haalde belisima in turn 1 in en direkt achter schredy,dan maakt hij een foutje en zit ik achter xerathon.
Goed kunnen volgen op plek 2 maar dan een slipper gemaakt omdat ik teveel gas gaf :doh:

Tis ook ni gezond om vanvoor te rijden als ge da ni gewoon zijt,teveel stress nog om rustig te blijven,zal ik volgend seizoen aan moeten werken

Dank aan trab om tege pitmuur te rijden :applause:
Mooi afscheid trab of was dat je verontschuldiging van die keer dat je me daar deed crashen :p



Klein tikske van u deed er ook geen goed aan in sector 1..maar niet erg, we hadden mooie duels.. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan