Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xavve zei:Voor volgend seizoen heb ik Xitra en kissmyass een pm gezonden. Zij hadden zich nog niet ingeschreven. Doen ze dit wel, dan zit ik aan F1 (12/16) en GP2 (13/16).
Heb de picking orders voor de wagens/teamgenoten ook al.
Cobalt ging me een lijstje bezorgen van alle mailadressen, kan ik de nieuwe mensen ook bereiken. Vanaf volgend seizoen ga ik proberen zoveel mogelijk over te schakelen op ons forum ipv deze thread.
CoBalT zei:zie u priveberichten, kunde ook es op skype komen?

Xavve zei:Voor volgend seizoen heb ik Xitra en kissmyass een pm gezonden. Zij hadden zich nog niet ingeschreven. Doen ze dit wel, dan zit ik aan F1 (12/16) en GP2 (13/16).
Heb de picking orders voor de wagens/teamgenoten ook al.
Cobalt ging me een lijstje bezorgen van alle mailadressen, kan ik de nieuwe mensen ook bereiken. Vanaf volgend seizoen ga ik proberen zoveel mogelijk over te schakelen op ons forum ipv deze thread.
Nochnoii zei:Wie valt er resultaatsgewijs af van de F1 en wie stijgt er van GP2?![]()
Nochnoii zei:Wie valt er resultaatsgewijs af van de F1 en wie stijgt er van GP2?![]()
Top 4 GP2 gaat naar F1.
Xavve zei:Ben momenteel aan het puzzelenTop 4 GP2 gaat naar F1.
Schnippy/trab/lunchase/mezelf naar GP2. Maar ik wil de grids zo vol mogelijk krijgen in beide leagues.
Ik zou de nieuwe mannen ook eens laten racen op voorhand, zodat ik de snelle jongens misschien in F1 kan steken zoals ik met Xera gedaan heb![]()
$carface zei:Gaat de Zjerre ook al stoppen ofwa?
Of gaat ABS off, graag iets meer info want als ABS on is ,zou ik graag in F1 blijven natuurlijk


xTwL- zei:Danette, of iemand anders. Zet hier is de link naar het filmpje van Danny van interlagos. Ik vind het niet op YouTube op mijn gsm.
Nochnoii zei:Is er een probleem met analoog remmen als je pedalen gebruikt?
Xavve zei:Say what?

Tah_b00nz0r zei:trab we ne stoot haalde gij daar uit in de eerste ronde?ineens ging ge daar de vangerail in en kdacht dat niemand u raakte. was ma gek
![]()
$carface zei:Ha en ik ben je nog voorbij gegaan in standings hehe
Leuke race
Q 4
R 4
Ik vertrok perfect,zat direct in ritme en haalde belisima in turn 1 in en direkt achter schredy,dan maakt hij een foutje en zit ik achter xerathon.
Goed kunnen volgen op plek 2 maar dan een slipper gemaakt omdat ik teveel gas gaf :doh:
Tis ook ni gezond om vanvoor te rijden als ge da ni gewoon zijt,teveel stress nog om rustig te blijven,zal ik volgend seizoen aan moeten werken
Dank aan trab om tege pitmuur te rijden :applause:
Mooi afscheid trab of was dat je verontschuldiging van die keer dat je me daar deed crashen![]()
