Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Die TT is wel heel toegeeflijk voor de corner cutting :p

't is er echt over... 't is zelfs nog erger dan 2011 :lol::cry:.
Nu ook TT 1:23.xxx, maar dan van nagenoeg alle bochten (op de zeer trage na) een stuk afgeknipt :unsure:.
Edit: 1:22.xxx, maar daar wil ik nu eens echt geen replay van zien :$.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Zonder stuurfout zou ik tege de 1:30 moete zitte op melbourne. Options en mix3 wel..

setup moet nog vele beter en moet het rijde nog meer gewoon worden. Vind da t toch doenbaar is met stuur :)

freder

Legacy Member
Just my 2 cents
maar het ABS OFF gaat accidenten geven, met goede banden op droog wegdek valt het wel mee, echter heb je eens in het grind gezeten, beetje nat of banden gaan achteruit ga je met momenten door een lock up gewoon rechtdoor (met alle gevolgen vandien) , ...

voor de rest, 2012 voor mijn part een verbetering, naast het circuit rijden wordt echt bestraft, eens je de besturing wat gewoon bent is het wel goed te pruimen, sound is ook beter, nieuw americas circuit echt top .

ForZa.

Legacy Member
ABS off is moeilijk int begin, ralphvv had er ook veel moeite mee.
Maar eens ge da gewoon zijt wint ge er tijd mee (in 2011 toch :)).

$carface

Legacy Member
schredy zei:
't is er echt over... 't is zelfs nog erger dan 2011 :lol::cry:.
Nu ook TT 1:23.xxx, maar dan van nagenoeg alle bochten (op de zeer trage na) een stuk afgeknipt :unsure:.
Edit: 1:22.xxx, maar daar wil ik nu eens echt geen replay van zien :$.

ge staat wel eerst op racenet met uw tijd op het moment :applause:

momenteel mijn plezier aan F1 2012 ,racenet tijden bekijken :cry: :sad:

Nochnoii

Legacy Member
freder zei:
Just my 2 cents
maar het ABS OFF gaat accidenten geven, met goede banden op droog wegdek valt het wel mee, echter heb je eens in het grind gezeten, beetje nat of banden gaan achteruit ga je met momenten door een lock up gewoon rechtdoor (met alle gevolgen vandien) , ...

voor de rest, 2012 voor mijn part een verbetering, naast het circuit rijden wordt echt bestraft, eens je de besturing wat gewoon bent is het wel goed te pruimen, sound is ook beter, nieuw americas circuit echt top .

ABS OFF gaat mensen leren nadenken over hun kamikaze acties die ze gedaan hebben. Nu nog stevig lobbyen om tegen volgend seizoen TC er eindelijk uit te krijgen en we gaan de echte toppers boven water zien drijven :)

Wat ik effectief 1 van de beste dingen vind aan f1 2012: snelle bochten voelen nu echt machtig aan. Beckets complex nemen was in F1 2011 niet fijn.. maar dit jaar voel je echt de sensatie als je van richting veranderd. De wagens geven nu eindelijk ook een gevoel van gewicht. Het zijn de subtiele dingen die dit spel toch afmaken :)

The Moff

Legacy Member
$carface zei:
ge staat wel eerst op racenet met uw tijd op het moment :applause:

momenteel mijn plezier aan F1 2012 ,racenet tijden bekijken :cry: :sad:
Hoe kunt ge andere mensen hun tijden bekijken op racenet? Ik loop daar een beetje verloren.

ForZa.

Legacy Member
Mijn tijden zie ik niet eens, update niets bij mij. Nuja er zijn nog zo mensen blijkbaar

$carface

Legacy Member
The Moff zei:
Hoe kunt ge andere mensen hun tijden bekijken op racenet? Ik loop daar een beetje verloren.

bij proving grounds kun je per track met of zonder assists jouw tijd,friends tijd en racenet record zien.

Om schredy zijn tijd op melbourne moet je assists off nemen en time trial

Xavve

Legacy Member
Ik kom na de training wel online, ben nu aan het babysitten en ondertussen wat settings aan het proberen voor m'n stuur.

Schnippy

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ik kom na de training wel online, ben nu aan het babysitten en ondertussen wat settings aan het proberen voor m'n stuur.

Multitasken é, trainen, babysitten en gamen tegelijk ! Moet kunnen ;)

freder

Legacy Member
Nochnoii zei:
ABS OFF gaat mensen leren nadenken over hun kamikaze acties die ze gedaan hebben. Nu nog stevig lobbyen om tegen volgend seizoen TC er eindelijk uit te krijgen en we gaan de echte toppers boven water zien drijven :)

Wat ik effectief 1 van de beste dingen vind aan f1 2012: snelle bochten voelen nu echt machtig aan. Beckets complex nemen was in F1 2011 niet fijn.. maar dit jaar voel je echt de sensatie als je van richting veranderd. De wagens geven nu eindelijk ook een gevoel van gewicht. Het zijn de subtiele dingen die dit spel toch afmaken :)


sorry, klopt niet, met ABS schiet ik zelden door, zonder ABS gebeurt het regelmatig, het is mijn inziens de meest idiote setting om accidenten te voorkomen , "ze rammen mij in de bocht, laten we ABS uitzetten" :help: , mensen gaan blijven hunzelfde rempunten gebruiken en in duels niet wat voorzichtiger gaan worden omdat hun ABS uitstaat, maar eens aan het slippen heb je brokken ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan