Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bart44 zei:howla, die is voor mij en baccie..![]()

*BeLiSiMa* zei:Die TT is wel heel toegeeflijk voor de corner cutting![]()

.
.
.schredy zei:'t is er echt over... 't is zelfs nog erger dan 2011.
Nu ook TT 1:23.xxx, maar dan van nagenoeg alle bochten (op de zeer trage na) een stuk afgeknipt.
Edit: 1:22.xxx, maar daar wil ik nu eens echt geen replay van zien.
ad:freder zei:Just my 2 cents
maar het ABS OFF gaat accidenten geven, met goede banden op droog wegdek valt het wel mee, echter heb je eens in het grind gezeten, beetje nat of banden gaan achteruit ga je met momenten door een lock up gewoon rechtdoor (met alle gevolgen vandien) , ...
voor de rest, 2012 voor mijn part een verbetering, naast het circuit rijden wordt echt bestraft, eens je de besturing wat gewoon bent is het wel goed te pruimen, sound is ook beter, nieuw americas circuit echt top .


Hoe kunt ge andere mensen hun tijden bekijken op racenet? Ik loop daar een beetje verloren.$carface zei:ge staat wel eerst op racenet met uw tijd op het moment :applause:
momenteel mijn plezier aan F1 2012 ,racenet tijden bekijken![]()
ad:
The Moff zei:Hoe kunt ge andere mensen hun tijden bekijken op racenet? Ik loop daar een beetje verloren.
InimicaL` zei:Ik kom na de training wel online, ben nu aan het babysitten en ondertussen wat settings aan het proberen voor m'n stuur.

Nochnoii zei:ABS OFF gaat mensen leren nadenken over hun kamikaze acties die ze gedaan hebben. Nu nog stevig lobbyen om tegen volgend seizoen TC er eindelijk uit te krijgen en we gaan de echte toppers boven water zien drijven
Wat ik effectief 1 van de beste dingen vind aan f1 2012: snelle bochten voelen nu echt machtig aan. Beckets complex nemen was in F1 2011 niet fijn.. maar dit jaar voel je echt de sensatie als je van richting veranderd. De wagens geven nu eindelijk ook een gevoel van gewicht. Het zijn de subtiele dingen die dit spel toch afmaken![]()
, mensen gaan blijven hunzelfde rempunten gebruiken en in duels niet wat voorzichtiger gaan worden omdat hun ABS uitstaat, maar eens aan het slippen heb je brokken ...