Xavve
Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:Is het toegelaten om als 'F1' mee te doen met de GP2's? Ideaal oefenmoment voor de race denk ik, en dan hebben zij ook een volle room wsl, wat het voor hun ook pak plezanter maakt. Probleem zit hem dan wel als we met 16 reeds online zijn dat er sommigen niet kunnen joinen.
Yup, maar onze resultaten tellen niet mee. Win jij bv en Colbalt is 2de, kan krijgt hij P1 etc.
? Ideaal oefenmoment voor de race denk ik, en dan hebben zij ook een volle room wsl, wat het voor hun ook pak plezanter maakt. Probleem zit hem dan wel als we met 16 reeds online zijn dat er sommigen niet kunnen joinen.

met ne marussia op equal
dat is dan ook niet nodig dat ge dit erbij zegt é
nog minder oefentijd voor m'n teammaat!!!
. Zal het misschien voor de duidelijkheid eens in men sig zetten.
zie ik het wel nog positief in.
Je rempunt lag duidelijk later met je options, hoewel je ook DRS had dus je moest sowieso wat vroeger remmen