Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavve

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Is het toegelaten om als 'F1' mee te doen met de GP2's :p? Ideaal oefenmoment voor de race denk ik, en dan hebben zij ook een volle room wsl, wat het voor hun ook pak plezanter maakt. Probleem zit hem dan wel als we met 16 reeds online zijn dat er sommigen niet kunnen joinen.

Yup, maar onze resultaten tellen niet mee. Win jij bv en Colbalt is 2de, kan krijgt hij P1 etc.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ik zou dan wel ni de zot uithangen want je kan dan door domme maneuvres wel hun competitie verbrotte :)

Schnippy

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Alee heb mijne draai gevonde :) setupke gevonde en rij nu lage 1:28 in de race met ne marussia op equal :)

:wtf: met ne marussia op equal :lol: dat is dan ook niet nodig dat ge dit erbij zegt é :) of het nu mclaren of marussia is :)

Schnippy

Legacy Member
freder zei:
dam, PS3 lijkt kapot, plot "error reading disc"
gelijk welke disc ik erin steek, hij wil hem niet laden, en't kraakt precies een beetje ...

zal idd kapot zijn :( nog minder oefentijd voor m'n teammaat!!!

Daggie

Legacy Member
Heeft iemand een goeie setup voor de g25?
Op de rechte lijn, is de minste beweging genoeg om redelijk veel van de lijn af te wijken (en in het gras te komen) en bij het insturen voelt het nogal onnatuurlijk aan. Er is een bepaalde stoerhoek waaronder ik weinig of geen feedback krijg ..

Daarnaast zit ik wat verveeld met de moeilijkheidsgraad in single player .. om easy rijd ik met mijn FI pole en P1 zonder moeite doen .. om intermediate geraak ik amper door Q3 en mag ik tevreden zijn met een P16 (oid) .. Ik denk nog even voort te doen op easy om wat meer feel te krijgen en dan echt te beginnen.

Gezien de rondetijden, koester ik ook niet te veel verwachtingen over mijn prestaties in de compo :-) Maar als er een race gedaan wordt (voordien), feel free to invite me .. of hoe dat ook in zijn werk gaat :)

Schnippy

Legacy Member
Daggie zei:
Heeft iemand een goeie setup voor de g25?
Op de rechte lijn, is de minste beweging genoeg om redelijk veel van de lijn af te wijken (en in het gras te komen) en bij het insturen voelt het nogal onnatuurlijk aan. Er is een bepaalde stoerhoek waaronder ik weinig of geen feedback krijg ..

Daarnaast zit ik wat verveeld met de moeilijkheidsgraad in single player .. om easy rijd ik met mijn FI pole en P1 zonder moeite doen .. om intermediate geraak ik amper door Q3 en mag ik tevreden zijn met een P16 (oid) .. Ik denk nog even voort te doen op easy om wat meer feel te krijgen en dan echt te beginnen.

Gezien de rondetijden, koester ik ook niet te veel verwachtingen over mijn prestaties in de compo :-) Maar als er een race gedaan wordt (voordien), feel free to invite me .. of hoe dat ook in zijn werk gaat :)

Steering Linearity aanpassen tot het voor u voldoet bij mij op G 27 (50%), ivm het insturen is hier door zowat iederéén die met stuur rijjdt geklaagd, j ma namelijk niet je stuur volledig omslaan want dat resulteert in overstuur dus voorzichtig indraaien in de boodschap. Voor mij past professional perfect alhoewel in china haalde ik P1 in Q1 en in Q2 lag ik eruit :) ma m'n Q1 tijd zou nog steeds goed geweest zijn voor pole maar tis me geen 2x gelukt.

Op pro kan ik top 10 rijden met de Force india.

Nighty

Legacy Member
Kheb ook zo als men wiel rechtstaat een stukje links en rechts waar er geen gewicht is. Daardoor heb ik op rechte stukken soms moeite om op 1 lijn te rijden, maar het gaat nog redelijk. Vandaag nog eens prutsen, zal mss die deadzone van 1% zijn die ingesteld staat

bart44

Legacy Member
wie is xerathon? ale hier op het forum bedoel ik..Die gaat niet lang in de GP2 rijden vrees ik..Is echt wel goed en een dikke aanwinst, nu nog zien hoe hij presteert op een volle grid..

CoBalT

Legacy Member
bart44 zei:
wie is xerathon? ale hier op het forum bedoel ik..Die gaat niet lang in de GP2 rijden vrees ik..Is echt wel goed en een dikke aanwinst, nu nog zien hoe hij presteert op een volle grid..

ik vermoed dat dit nighty is

Daggie

Legacy Member
Steering Linearity zal ik eens bekijken.
Dat 'stuk' zonder gewicht heb ik ook .. Da's dan deadzone?

Nighty

Legacy Member
Ja ik ben dat, merci :D. Zal het misschien voor de duidelijkheid eens in men sig zetten.

Als ik eens een kwalificatie kan uitrijden zonder men motor op te blazen :unsure: zie ik het wel nog positief in.

@Daggie, wel de vlag zou de lading dekken of hoe zeggen ze dat. Ik ga het eens proberen op 0 te zetten en kijken of ik dan nog een deel heb zonder weerstand

Btw: op welk parcours is de young driver test?

bart44

Legacy Member
Nighty zei:
Ja ik ben dat, merci :D. Zal het misschien voor de duidelijkheid eens in men sig zetten.

Als ik eens een kwalificatie kan uitrijden zonder men motor op te blazen :unsure: zie ik het wel nog positief in.

@Daggie, wel de vlag zou de lading dekken of hoe zeggen ze dat. Ik ga het eens proberen op 0 te zetten en kijken of ik dan nog een deel heb zonder weerstand

Btw: op welk parcours is de young driver test?


ja, wann is die eigenlijk? wil wel eens komen kijken in spectator mode.. :D

ah, ik heb het gevonden, zie wel niet welk circuit, ma ik veronderstel melbourne aangezien dit onze eerste race is..

Young Drivers Test gaan door op 23/09 & 30/09

Xavve

Legacy Member
Het is me gelijk mannen. Melbourne is goed voor mij. Tkind moet een naam hebben he :D

Nochnoii

Legacy Member
Nighty zei:
Ik zie nie echt uw punt. Oke het remmen varieert afhankelijk van banden slijtage en natuurlijk wanneer je begint te remmen. Iedereen in de f1 en gp2 coureurs behoort tot de elite van de motorsport en moeten deze elementen kunnen ineenvloeien tot een goed besluit ( Melbourne turn 1 nochnoii vs reserverijder :unsure: ). Gelukkig bewijst d Ambrosio dat reserverijders ook deftig kunnen rijden.

Het voegt iets extra toe aan het spel. Je kan ook altijd een racebaan gaan kopen en autos op afstandbediening door de gleuf laten racen. (Alhoewel dat ook goes fout kan gaan )

Ja, gij snodaard :p kvind het nog altijd een beetje grappig :D mij een duwtje geven in de grind om dan verder te rijden naar de zege :p Geen probleem hier, maar als het om de echte punten ging had je je aan een wall of rant mogen verwachten ;) Je rempunt lag duidelijk later met je options, hoewel je ook DRS had dus je moest sowieso wat vroeger remmen ;)

Scooter

Legacy Member
InimicaL` zei:
Geen probleem :) Het ziet er naar uit dat onze GP2 rijders toch voldoende actie zullen krijgen!
Welke wagen wens je? HRT/Marussia/Toro Rosso/Caterham? Stel dat er echt nog veel mensen zich inschijven, dan laat ik jullie gewoon opnieuw kiezen, maar dan mogen er 2 wagens van eenzelfde team op de grid staan.
Uit die teams kies ik voor de Toro Rosso.

ralphvv

Legacy Member
hier als je zometeen vrije training singapore wilt kijken. nu is nog gp2. het regent . ze rijden nu nog in het licht. 2de training pas donker
http://www.eplsite.com/stream1.html

btw ik kom zometeen weer ff oefenen op australie. dus als je me online ziet invite me maar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan