Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavve

Legacy Member
CoBalT zei:
Mijn racing setupke :niceone:

IMG_0746.jpg

Foto werkt niet :(

Straks eens foto trekken. Heb compleet nieuwe setup gemaakt want in m'n IKEA stoel kreeg ik rugpijn + die wheelstand was niet zo stabiel.

freder

Legacy Member
freder zei:
PS3 eens opengeveten, boeltje uitgebladen, momenteel werkt het terug, hopelijk niet tijdelijk ..

't spel weer naar de kluten, eens kijken om tweedehands ene op de kop te tikken, verdikke weeral kosten ............................... :(

Schnippy

Legacy Member
freder zei:
't spel weer naar de kluten, eens kijken om tweedehands ene op de kop te tikken, verdikke weeral kosten ............................... :(

Opletten é met die 2de hands bakskes die gaan meestal ook maar geringe tijd mee tenzij je van plan bent om de ps4 direct te kopen..

Tis niet dat een nieuwe ps3 nu nog veel kost hé, minder dan de helft dan bij de release.

Schnippy

Legacy Member
InimicaL` zei:

Bèja muurke moet nog likske verf, langs beide zijkanten van het dak moeten er nog inbouwkasten, enja aangezien schoonvader dat wilt doen gaan we nog paar jaar mogen wachten... vloer is gewoon geschilderde osb-platen. Enja diene bak waarop de tv staat daar loopt onze dakgoot door :) gezellig wi ben daar aant racen en plots passeert der ergens ne vogel van voorgevel naar achterkant van het gebouw via da gootje... blijkbaar vonden de mensen in 1925 het niet nodig om dakgoot in voorgevel in de werken ... zucht!

btw. jammer dat m'n zonnewering aan de velux niet volledig open was want dan kon je kerktoren zien :) en hoe laat het was...

Xavve

Legacy Member
Bwoah, meer moet da toch niet zijn? Kzou kik content zijn om daar op me gemak te zitten :)

RaZoR be

Legacy Member
slechte foto, maar dit is men setup:
* men stuur staat op n houten zelf gemaakt constructie wat ge tussen u benen kunt zetten zodat ge relaxed uit zetel kunt gamen :)
setupcye.jpg


edit: Waarom dit onderste boven is, geen idee

Schnippy

Legacy Member
CoBalT zei:
voor die muur zou ik een flashy kleur nemen.. soort groen fzo

hier werkt mijn foto allesinds wel.. mss via de link zelf?:
http://s9.postimage.org/7r7hk209a/IMG_0746.jpg

Feit is dat het niet gewoon is van kga hier keer laagske verf op smijten... blijkbaar moetk het eerst uitborstelen om losse volzetsel eruit te krijgen dan her volzetten :( dan grondlaag en dan toplaag wat idd mss. wel een fel kleur zou kunnen zijn groen is mooi, lichtblauw zou ook iets hebben.

Mooie compacte setup van !

@ razor lol zet die foto keer juist... :) kan m'n pc scherm niet omdraaien mss laptop effe pakken om uw foto te bekijken :)

Daggie

Legacy Member
Schnippy zei:
M'n nieuw gameplekske: (zolder)

l8ppy.jpg

Zoiets krijg ik niet verkocht aan mijn vrouw :)
Maar we bouwen binnenkort en dan voorzie ik een man-cave :)

Nu staat mijn stuur op een wheel stand pro voor de tv in de living en schuif ik er een keukenstoel voor .. Eigenlijk staat het stuur wel iets te laag... Regelmatig last van de rug bij lang racen ...

Xavve

Legacy Member
Klikkie

Gisterenavond in elkaar gestoken wegens teveel problemen met m'n wheelstand. Kreeg rugpijn van die positie :( Alles hangt nu steviger vast :)

Schnippy

Legacy Member
InimicaL` zei:
Klikkie

Gisterenavond in elkaar gestoken wegens teveel problemen met m'n wheelstand. Kreeg rugpijn van die positie :( Alles hangt nu steviger vast :)

Tis mij al opgevallen dat jullie bijna allemaal op uw tv geplakt zitten... ik zit er op meter of 3 van... enja Xavve uwe pook staat links ? zijt ge net brit misschien :lol:

Xavve

Legacy Member
Kmoe PS3 en pook nog wisselen van kant, kan ik links zetten :p Maar kmoe zien dak toekom met m'n ElGato usb kabel naar m'n pc :p

djemz

Legacy Member
Daggie zei:
Zoiets krijg ik niet verkocht aan mijn vrouw :)
Maar we bouwen binnenkort en dan voorzie ik een man-cave :)

Nu staat mijn stuur op een wheel stand pro voor de tv in de living en schuif ik er een keukenstoel voor .. Eigenlijk staat het stuur wel iets te laag... Regelmatig last van de rug bij lang racen ...

ik wel, ik toonde het net aan mijn vrouw en ze zei zelf: "wij zouden dat eigenlijk ook kunnen he op onze zolder" :D:applause::applause::applause:

volgend verlof wa osb platen en wa elektriciteit halen en de zolder inrichten.

$carface

Legacy Member
Nu ik hier triestig de demo aan het spelen ben,vraag ik me af of besturing nu hetzelfde is als in volledig spel?

Schnippy

Legacy Member
$carface zei:
Nu ik hier triestig de demo aan het spelen ben,vraag ik me af of besturing nu hetzelfde is als in volledig spel?

JA

zonet online raceke met moffster, cobalt en Xerathon ( :) onze gp2 rijder van team lotus) wel kmoet zeggen kwerd alvast overklast door onze GP2 rijder, en hij reed dan nog met manual gears en ik met auto.. :( , het begint langzaam aan duidelijk te worden dat ik niet op m'n plaats zat in pot 1... :sad:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Coole setup schnippy ;-) en ja ik zit dicht bij mn tv omdat em ma 25" is ^^

Xavve

Legacy Member
Daarnet weer in m'n reet gepakt in de eerste 2 bochten :P
Wat opvalt is dat je echt lelijk bochten gewoon kunt afsnijden zonder straf ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan