Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlatSix

Legacy Member
On fair penalty systeem doet er niet toe, het is voor iedereen on fair dus dat maakt het fair.

Ik zal zondag avond zeker online zijn. Vanavond waag ik me ook voor het eerst aan het online luik om. Wil vandaag alle huistaken verbeteren, dan mijn eigen werk afmaken, qualy singapore zien en dan ongeveer 200 rondes op Melbourne rijden na elkaar...

FlatSix

Legacy Member
The Moff zei:
Ik zet mijn veto in om in de F1 te blijven :p dank u.
Gp2 is minder track time, en ik wil track time!

edit*
trouwens Q is niet altijd een goede maatstaf voor de pace in de race.

Zo zag ik gisteren Belisima sukkelen in de Q's, en telkens in de race won hij!

Vind ik ook. Ik ben geen wonder in 1 ronde maar slaag er toch wel in om voor mensen te eindigen waarvan ik weet dat ze sneller zijn dan mij...

Xavve

Legacy Member
MarkWebber zei:
Vind ik ook. Ik ben geen wonder in 1 ronde maar slaag er toch wel in om voor mensen te eindigen waarvan ik weet dat ze sneller zijn dan mij...

Zo kwam ik aan m'n podiumplekken vorig jaar :D Gewoon rijden op eigen tempo en uit de brokken/penalty's blijven.

Ivm met tracktime voor GP2, het zou kunnen meer worden, maar dan moeten we vroeger starten. En dan kunnen al wat mensen niet meer dacht ik?

freder

Legacy Member
ForZa. zei:
Maakt ni uit wat jullie beslissen mannen, zolang ik maar kan rijden!

't isda ...
't çis wel zo, de zondag kan ik zowiezo enkel maar om 21.00u rijden dus... gp2 is voor mij niet mogelijk ma soit.

FlatSix

Legacy Member
Laat het maar op 30%. dat is goed. Wij doen daarna nog wel een raceke tijdens jullie F1...

Miek

Legacy Member
Ik vind het ook een goed voorstel om de klassen te verdelen op basis van prestaties. Het is beter om dingen op te steken in de GP2 klasse dan hopeloos achteraan te bengelen in de F1 klasse..

Gisteren had ik ook even een momentje bij de start, werd ik gesandwiched tussen 2 auto's maar dat was hoogstwaarschijnlijk omdat ik er gewoon ben tussen gekropen om een goede startpositie te bemachtigen. Ook had ik een erg leuke race gisteren, maar weet niet meer met wie, dat we knokten tot de laatste bocht voor de overwinning. Scheelde iets van 3 tienden ofzo. Was echt epic!

ralphvv

Legacy Member
gaat bjorn niet meer meedoen?

ik ben er over aan het nadenken om nieuw ps3 account aan te maken en dan alleen voor de F1.

Xavve

Legacy Member
ralphvv zei:
gaat bjorn niet meer meedoen?

ik ben er over aan het nadenken om nieuw ps3 account aan te maken en dan alleen voor de F1.

Heb hem 2 psn berichten gezonden, maar niets gehoord ...

Daggie

Legacy Member
Hoe laat begint de YDT morgen? Dat staat niet in de OP.
En waar moet ik ergens zijn om te joinen?

JasonC

Legacy Member
Ik ben VOOR de quali sessie waar de F1 en GP2 rijders defintief bepaald zullen worden! :)
Ik zal sowieso terug in GP2 eindigen, maar het is altijd leuker om met mensen van rond hetzelfde niveau te race ipv er een paar supergetalendeerden bij te hebben die alle kansen van de minder goede rijders wegnemen... ;)

Schnippy

Legacy Member
Daggie zei:
Hoe laat begint de YDT morgen? Dat staat niet in de OP.
En waar moet ik ergens zijn om te joinen?

Morgen? En lunchase heeft z'n spel nog niet :rofl:

Gvd kwordt hiet weer gejost door F1manager é gvd zit al 5 min. te wachten eer ik website respons krijg

kheb nog 2 min gvddddddddN FUCKING klotespel

Update: ben eraan voor de moeite ! weer niet gegokt en team niet kunnen aanpassen. om 13u50 had ik al de website geopend

Scooter

Legacy Member
Normaal gezien ben ik morgen zeker aanwezig voor de YDT maar het zal waarschijnlijk met bijzonder weinig track time zijn aangezien ik het spel straks pas ga halen en morgen ook niet bijzonder veel tijd heb overdag.

$carface

Legacy Member
ge gaat het systeem toch ni weer veranderen eh?? we hebben daar een heel debat reeds over gedaan!

De teams zijn reeds ingedeeld,dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen...

Wa ge nog kunt doen om de goeie rijders in f1 te krijgen is om na de 1ste wedstrijd de 2 laatste te degraderen naar Gp2 en de 2 eerste van Gp2 gaan dan naar F1 klasse.
En de volgende wedstrijd opnieuw...

Xavve

Legacy Member
Laten we zeggen dat we morgen om 20 beginnen. Maar ipv een 50% race, ga ik wat korte racekes doen. Beetje zien hoe iedereen is op verschillende tracks :)

Krijgen we een beter zicht over wie effectief goed is en wie wat minder. Dan heb ik nog 2 weken om alles aan te passen, ben toch 2 weken met verlof nu. Desnoods ga ik actief mensen ronselen op fora en online en kunnen we GP2 naast F1 rijden.

ralphvv

Legacy Member
idee. je doet de 2 F1 rijders en de 1 GP2 rijders bij elkaar. kwalificatie en 25 % race en dan kijken wie de snelste 2 zijn en die rijden F1 en de andere GP2. en dan na 5 races kijken we opnieuw zo race en kijken wie dan snelste 2 zijn

FlatSix

Legacy Member
Op verschillende tracks? Heb nog nergens anders gereden buiten Monza (demo) en Melbourne...

Xavve

Legacy Member
Het is geen examen he. Gewoon wat fun maken en zien wat we in de kuip hebben

CoBalT

Legacy Member
hoch .. verschillende tracks.. zou dan wel graag weten welke :) ik ben in dit spel begonnen met ABS en TC off.. dus ik moet echt eerst de tracks oefenen.. op melbourne lukt dit al vre goed.. maar op tracks dak nie goe ken me TC off... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan