The Moff
Legacy Member
wat is dan het nut van die apparte id voor de F1?ralphvv zei:gaat bjorn niet meer meedoen?
ik ben er over aan het nadenken om nieuw ps3 account aan te maken en dan alleen voor de F1.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dan het nut van die apparte id voor de F1?ralphvv zei:gaat bjorn niet meer meedoen?
ik ben er over aan het nadenken om nieuw ps3 account aan te maken en dan alleen voor de F1.
The Moff zei:wat is dan het nut van die apparte id voor de F1?
InimicaL` zei:Desnoods ga ik actief mensen ronselen op fora en online en kunnen we GP2 naast F1 rijden.

bart44 zei:TEST: controller vs Stuur..controller heb je veel meer grip, niks onderstuur..
Stuur: veel meer werken, minste fout wordt afgestraft..Ik vind dit een groot minpunt aan F1 2012..je hebt meer nadeel met stuur dan als je met controller rijdt..![]()

bart44 zei:TEST: controller vs Stuur..controller heb je veel meer grip, niks onderstuur..
Stuur: veel meer werken, minste fout wordt afgestraft..Ik vind dit een groot minpunt aan F1 2012..je hebt meer nadeel met stuur dan als je met controller rijdt..![]()
ad:Nighty zei:Nog niet met bakske geprobeerd, ik weiger ook. Dan speel ik liever niet. Principes zeker
Maar de keer dat ik met Ralphvv gerede heb vloog die wel. Ralphvv rijdt met bakje?
Schnippy zei:Morgen? En lunchase heeft z'n spel nog niet
Gvd kwordt hiet weer gejost door F1manager é gvd zit al 5 min. te wachten eer ik website respons krijg
kheb nog 2 min gvddddddddN FUCKING klotespel
Update: ben eraan voor de moeite ! weer niet gegokt en team niet kunnen aanpassen. om 13u50 had ik al de website geopend
The Moff zei:hehe, ik heb maldonado ook vervangen door KOB.![]()
m'n 2de rijder is net zoals u wss hamilton.eerste race.. we hebben er al nen hoop gedaan zefreder zei:OK, zal dus morgen zondag moeten passen voor de eerste race wegens geen PS 3 , de nieuwe PS3 is al binnen en hopelijk krijg ik een ruil, er was een serieus probleem met dat ding, GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!
ne hele dag installeren, formatteren, installeren, resetten, installeren, ...

dus ge mist geen belangrijke dingen :dSchnippy zei:Typisch é kheb nog 1 aanpassing kunnen doen voor database sloot en twas maldonado vervangen voor grosjean. en ben were gejost é.
Dacht echt dat vettel pole ging pakken.

freder zei:wanneer is de eerste race die telt voor de competitie dan eigenlijk ?
