Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochnoii zei:mannen rij nu eens serieus.. De helft van de tijd zit iemand als ne zatlap voor mij te zwalpen. Twee keer al wordt ik op een recht stuk gewoon tegen de muur gekatapulteerd. Als da ni gebeurd duwen mensen mij van de baan alsof ze alleen aan het rijden zijn. En als de twee eerste scenario's ni voorvallen hebde nog de kamikazes in de eerste bocht.
De race is lang genoeg om iemand in te halen. De eerste bocht maakt of breekt uw race niet. Wees eens een beetje geduldig. AUB.
Ik weet dat we oefenen maar er zit nergens verbetering in.
InimicaL` zei:In dit geval plaats ge uw overtake echt wel te dicht bij m'n wagen. Ik voelde u al tegen m'n wagen toen ge aan de overtake begon. Dat zwalpen klopt, is puur door steering wheel. Was totaal m'n bedoeling niet om je te raken. Maar je raakte me, ik corrigeer en we waren vertrokken.
Nochnoii zei:sorry maar in monza heb ik niemand aangeraakt. De eerste bocht was altijd heel scruffy van me maar daarnaast heb ik echt niemand in de weg gereden. Was die aanraking ook op dat moment. want ik zag door de T cam nog een halve wagen plaats.
Nochnoii zei:mannen rij nu eens serieus.. De helft van de tijd zit iemand als ne zatlap voor mij te zwalpen. Twee keer al wordt ik op een recht stuk gewoon tegen de muur gekatapulteerd. Als da ni gebeurd duwen mensen mij van de baan alsof ze alleen aan het rijden zijn. En als de twee eerste scenario's ni voorvallen hebde nog de kamikazes in de eerste bocht.
De race is lang genoeg om iemand in te halen. De eerste bocht maakt of breekt uw race niet. Wees eens een beetje geduldig. AUB.
Ik weet dat we oefenen maar er zit nergens verbetering in.

(wa ni wil zeggen dat het nooit is kan voorkomen, kan bij iedereen wel)InimicaL` zei:wtf, op mijn beeld zat ge echt vlak tegen me.
sorry zit me gewoon al sinds mn zege in brazilië te ergeren aan sommige mensen
jammer da ik nog ni kan opnemen want twas huilen met de pet op. Kga vanaf nu gewoon doorrijden ^^Nochnoii zei:ik zal wat meer ruimte laten voor de comfortsorry zit me gewoon al sinds mn zege in brazilië te ergeren aan sommige mensen
jammer da ik nog ni kan opnemen want twas huilen met de pet op. Kga vanaf nu gewoon doorrijden ^^
Indië niet zeg ik u!CoBalT zei:ja we ebben echt IEDERE race gedaan deze avondzotjes