Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavve

Legacy Member
Ik rij nochtans nu zo met G27. Via Logitech profiler de lock op 180 graden gezet. En ingame alles op 0%. Het begint echt te lukken kwa feeling.

Xavve

Legacy Member
Het kan zijn dat ik morgen niet op tijd ben. Indien het zo is, mogen jullie alvast zonder mij beginnen. Rij wat 25% racekes onder elkaar. Vergeten dat ik nog een match te spelen heb in de late middag. Ga zelfs de race missen in de middag :(

Nochnoii

Legacy Member
mannen rij nu eens serieus.. De helft van de tijd zit iemand als ne zatlap voor mij te zwalpen. Twee keer al wordt ik op een recht stuk gewoon tegen de muur gekatapulteerd. Als da ni gebeurd duwen mensen mij van de baan alsof ze alleen aan het rijden zijn. En als de twee eerste scenario's ni voorvallen hebde nog de kamikazes in de eerste bocht.

De race is lang genoeg om iemand in te halen. De eerste bocht maakt of breekt uw race niet. Wees eens een beetje geduldig. AUB.

Ik weet dat we oefenen maar er zit nergens verbetering in.

Xavve

Legacy Member
Nochnoii zei:
mannen rij nu eens serieus.. De helft van de tijd zit iemand als ne zatlap voor mij te zwalpen. Twee keer al wordt ik op een recht stuk gewoon tegen de muur gekatapulteerd. Als da ni gebeurd duwen mensen mij van de baan alsof ze alleen aan het rijden zijn. En als de twee eerste scenario's ni voorvallen hebde nog de kamikazes in de eerste bocht.

De race is lang genoeg om iemand in te halen. De eerste bocht maakt of breekt uw race niet. Wees eens een beetje geduldig. AUB.

Ik weet dat we oefenen maar er zit nergens verbetering in.

In dit geval plaats ge uw overtake echt wel te dicht bij m'n wagen. Ik voelde u al tegen m'n wagen toen ge aan de overtake begon. Dat zwalpen klopt, is puur door steering wheel. Was totaal m'n bedoeling niet om je te raken. Maar je raakte me, ik corrigeer en we waren vertrokken.

Nochnoii

Legacy Member
InimicaL` zei:
In dit geval plaats ge uw overtake echt wel te dicht bij m'n wagen. Ik voelde u al tegen m'n wagen toen ge aan de overtake begon. Dat zwalpen klopt, is puur door steering wheel. Was totaal m'n bedoeling niet om je te raken. Maar je raakte me, ik corrigeer en we waren vertrokken.

sorry maar in monza heb ik niemand aangeraakt. De eerste bocht was altijd heel scruffy van me maar daarnaast heb ik echt niemand in de weg gereden. Was die aanraking ook op dat moment. want ik zag door de T cam nog een halve wagen plaats.

Xavve

Legacy Member
Nochnoii zei:
sorry maar in monza heb ik niemand aangeraakt. De eerste bocht was altijd heel scruffy van me maar daarnaast heb ik echt niemand in de weg gereden. Was die aanraking ook op dat moment. want ik zag door de T cam nog een halve wagen plaats.

wtf, op mijn beeld zat ge echt vlak tegen me. Jammer dat ik niet aan het recorden was.

JasonC

Legacy Member
Nochnoii zei:
mannen rij nu eens serieus.. De helft van de tijd zit iemand als ne zatlap voor mij te zwalpen. Twee keer al wordt ik op een recht stuk gewoon tegen de muur gekatapulteerd. Als da ni gebeurd duwen mensen mij van de baan alsof ze alleen aan het rijden zijn. En als de twee eerste scenario's ni voorvallen hebde nog de kamikazes in de eerste bocht.

De race is lang genoeg om iemand in te halen. De eerste bocht maakt of breekt uw race niet. Wees eens een beetje geduldig. AUB.

Ik weet dat we oefenen maar er zit nergens verbetering in.

Kijk, voor mij is deze competitie redelijk nieuw, ik ben er nog altijd aan het wennen om met zoveel te racen. Is wel niet zo simpel om met jullie de eerste bocht door te komen. :p
Als ik voorzichtig probeer te zijn vliegt ene in mn gat. Als ik wat agressiever wil zijn (om het vorige te vermijden), dan knal ik dan weer op iemand! xD
Tis allemaal wat wennen en aanpassen, maar ik zal zeker mn best doen om zelf zo weinig mogelijk betrokken te raken bij 'contactjes' en incidenten! :) (wa ni wil zeggen dat het nooit is kan voorkomen, kan bij iedereen wel)

Nochnoii

Legacy Member
InimicaL` zei:
wtf, op mijn beeld zat ge echt vlak tegen me.

ik zal wat meer ruimte laten voor de comfort :) sorry zit me gewoon al sinds mn zege in brazilië te ergeren aan sommige mensen :p jammer da ik nog ni kan opnemen want twas huilen met de pet op. Kga vanaf nu gewoon doorrijden ^^

ForZa.

Legacy Member
oei, ma goed dat'k offline ben gaan rijden dan :)

En sorry voor Canada Nochnoi, da idioot pijlke zat echt achter mijn wagen. Ma ga int vervolg niet meer vertrouwen op dat pijlke.

Nochnoii

Legacy Member
No problem! Kwas maar aant zagen, sorry aan iedereen daarvoor ;) als ik iets stom doe mogen mensen ook op mij kakken :p

Xavve

Legacy Member
Nochnoii zei:
ik zal wat meer ruimte laten voor de comfort :) sorry zit me gewoon al sinds mn zege in brazilië te ergeren aan sommige mensen :p jammer da ik nog ni kan opnemen want twas huilen met de pet op. Kga vanaf nu gewoon doorrijden ^^

Voor de rest heb je gelijk hoor. Heb veel beuken gezien ivm rempunten van anderen.

Nighty

Legacy Member
Denk ook dat het soms verkeerd beeld schept omdat we nu altijd een ander parcours deden. Ge weet de rempunten dan niet enzo.. oke is een reden om rapper te remmen maar toch. Zo hebk mij ook soms wel mispakt :D ( dan moogde op men hoofd kakken, liefst geen diarree)

The Moff

Legacy Member
Ik merk ook wel dat je de wagen voor je 'raakt' nog voor je op je eigen scherm ziet dat je elkaar zou raken.

Je voorvleugel hangt als het ware nog een halve meter verder dan wat je op je scherm ziet.

Zo heb ik al gehad dat ik met iemand samen de bocht induik en ik instuur een metertje achter mijn voorligger. Als ik dan van links naar rechts zwiep raak ik toch zogezegd de wagen alhoewel het op mijn scherm lijkt dat ik nog veel plaats heb.

CoBalT

Legacy Member
omg juist is me stats gezien op racenet...

Time on track: 15:44:13
...

da spel is officieel uit van gisteren? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan