Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schnippy zei:Pure schande, kheb het ook al gemerkt!
Ik blijf het te vertikken om stuur aan de kant te zetten! Dit ten nadele van m'n prestaties, als je ziet hoe makkelijk ralphvv van me weg rijdt en een bocht aan dezelfde snelheid als mij neemt en hij op z'n gemakske kan wegcruisen terwijl ik 2 a 3x moet corrigeren alsk niet wil spinnenad:
De eerste keer was m'n benzine op en dacht ik daje langs de binnenkant ging gaanCoBalT zei:mieksje online spelen me ons = u juiste auto kiezendanku!
edit: en als ge nie speelt... AAN DE KANT STAAN.. en nie gewoon op pauze zetten want u auto rijd dan in de weg!
ralphvv zei:jullie zeggen dat je met de controller sneller bent met stuur.
maar waarom heeft schredy daar dan geen last van?


schredy zei:Wie zegt er dat ik daar geen last van heb?
Feit is dat het met controller een stuk makkelijker is. Je kan niet te ver indraaien, waardoor je dus ook veel minder last hebt van onderstuur.
Ik vrees wel dat er weinig zal veranderen... Het hulpmiddel weghalen voor controllers zou het onspeelbaar maken voor hun, het ook toepassen op sturen is bijna hetzelfde als terugkeren naar 2011.
Als ze de force feedback van de sturen nog wat verbeteren ben ik al tevreden.

Tah_b00nz0r zei:Ik bak er totaal nix van pfffelke race verlies ik 2-3 voorvleugels gvd man
baccie zei:Bij mij van het zelfde en of wel spin ik bij het nemen van de bocht en als ge uit pit komt gereden dan rij ik soms eens over de witte lijn en dan drek 10sec aan mijn broek maar ge kunt wel veel de bochten af snijden daar krijgt ge niets voor van straf.
Schnippy zei:Dat over de witte lijn rijden is te vermijden denk ik zo. :applause:

, trouwens op CM forum wordt vooral geklaagd over de G27 en wordt krampachtig gezocht naar de juiste settings.
.(vandaag online elke race snelste lap zien rijden)