Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlatSix

Legacy Member
Leuke eerste online race.

Wat heb ik geleerd: zeker nooit die witte lijn overtreden als ik uit de pits kom.

BAM 10 place penalty

ralphvv

Legacy Member
jullie zeggen dat je met de controller sneller bent met stuur.
maar waarom heeft schredy daar dan geen last van?

bij mij gaat het al een stuk beter met controller dan een paar dagen geleden

bart44

Legacy Member
Schnippy zei:
Pure schande, kheb het ook al gemerkt!

Ik blijf het te vertikken om stuur aan de kant te zetten! Dit ten nadele van m'n prestaties, als je ziet hoe makkelijk ralphvv van me weg rijdt en een bocht aan dezelfde snelheid als mij neemt en hij op z'n gemakske kan wegcruisen terwijl ik 2 a 3x moet corrigeren alsk niet wil spinnen :sad:

Heel frustrerend, ik zie iedereen met controller zo van mij wegrijden,, ik heb toen zelf de controller gepakt en tt gereden, haalde direct een beste ronde, maar sorry, ik wil met stuur rijden codemasters niet met de controller..wereld van verschil, dit kan toch niet..

Miek

Legacy Member
CoBalT zei:
mieksje online spelen me ons = u juiste auto kiezen :p danku!

edit: en als ge nie speelt... AAN DE KANT STAAN.. en nie gewoon op pauze zetten want u auto rijd dan in de weg!
De eerste keer was m'n benzine op en dacht ik daje langs de binnenkant ging gaan :p

En soms valt mijn stuur uit en moet hij opnieuw kalibreren , dan heb ik totaal geen controle meer over de wagen tot hij weer gekalibreerd is :/

RaZoR be

Legacy Member
over dat prestatie systeem: mij maakt het vrij weinig uit, vind het ook wel goed dat je niet iemand laat achter bengelen zonder dat die er iets aan heeft, maar ik vind wel dat je niet mag baseren, loten op de eerste paar races.. Alle, ik bedoel daarmee
1. der zijn zeker circuits die je liggen of niet liggen..
2. Veel mensen moeten opnieuw leren rijden door ABS & TC off
3. mits wat oefening in de komende weken kan iemand ook veel beter worden.

schredy

Legacy Member
ralphvv zei:
jullie zeggen dat je met de controller sneller bent met stuur.
maar waarom heeft schredy daar dan geen last van?

Wie zegt er dat ik daar geen last van heb? ;):p

Feit is dat het met controller een stuk makkelijker is. Je kan niet te ver indraaien, waardoor je dus ook veel minder last hebt van onderstuur.

Ik vrees wel dat er weinig zal veranderen... Het hulpmiddel weghalen voor controllers zou het onspeelbaar maken voor hun, het ook toepassen op sturen is bijna hetzelfde als terugkeren naar 2011.
Als ze de force feedback van de sturen nog wat verbeteren ben ik al tevreden.

ralphvv

Legacy Member
schredy zei:
Wie zegt er dat ik daar geen last van heb? ;):p

Feit is dat het met controller een stuk makkelijker is. Je kan niet te ver indraaien, waardoor je dus ook veel minder last hebt van onderstuur.

Ik vrees wel dat er weinig zal veranderen... Het hulpmiddel weghalen voor controllers zou het onspeelbaar maken voor hun, het ook toepassen op sturen is bijna hetzelfde als terugkeren naar 2011.
Als ze de force feedback van de sturen nog wat verbeteren ben ik al tevreden.

komop man, niemand kan aan uw tijd tippen in TT. je bent al 2 seizoenen geweldig bezig en dat zal dit seizoen ook wel zijn.

JasonC

Legacy Member
Juist een paar leuke races gehad met Xerathon, ralphvv en zjerre.
Online quick race op Monaco is echt wel kapotlache! :lol: :rofl:
Voelt wel vééél 'bompeliger' aan als in f1 2011...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ik bak er totaal nix van pfff :( elke race verlies ik 2-3 voorvleugels gvd man

buffalopint

Legacy Member
Is toch echt bijna niet te doen met dat onderstuur? Veranderen jullie de instellingen van het stuur? Ikzelf rij met playseat met g27 en ging echt heel moeilijk daarnet moet ik zeggen, even met controller gereden en ging direct stukken sneller en minder last ven onderstuur. Maar eens je met stuur hebt gespeeld is spelen met de controller echt geen optie meer ;)

baccie

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Ik bak er totaal nix van pfff :( elke race verlies ik 2-3 voorvleugels gvd man

Bij mij van het zelfde en of wel spin ik bij het nemen van de bocht en als ge uit pit komt gereden dan rij ik soms eens over de witte lijn en dan drek 10sec aan mijn broek maar ge kunt wel veel de bochten af snijden daar krijgt ge niets voor van straf.

Schnippy

Legacy Member
baccie zei:
Bij mij van het zelfde en of wel spin ik bij het nemen van de bocht en als ge uit pit komt gereden dan rij ik soms eens over de witte lijn en dan drek 10sec aan mijn broek maar ge kunt wel veel de bochten af snijden daar krijgt ge niets voor van straf.

Dat over de witte lijn rijden is te vermijden denk ik zo. :applause:

baccie

Legacy Member
Schnippy zei:
Dat over de witte lijn rijden is te vermijden denk ik zo. :applause:

Haha in het begin toen da spel uit kwam deed ik da veel over die witte lijn rijden nu niet meer .

ForZa.

Legacy Member
ik kom sebiet ook nog even af...maar ga vandaag controller eens proberen :)

Schnippy

Legacy Member
Kheb eens zoals schredy zegt alles ivm stuurinstellingen gewoon puur laten en niets aanpassen. :rofl:

Duidelijk dat Schredy niet met een G25 of 27 rijdt want ik spin zelfs op een recht stuk alsk alles op 0% laat staan :lol:, trouwens op CM forum wordt vooral geklaagd over de G27 en wordt krampachtig gezocht naar de juiste settings.

Wat ik wel merk is dat ik sommige circuits bijna niet moet corrigeren (singapore, monaco, valencia) en dan circuits als melbourne, bahrein, suzuka daar is het bijna niet te doen constant corrigeren remmen enz... pff vandaag met verschillende rijders paar keer online geraced en het was duidelijk dat ik op enkele circuits kon meedingen voor de overwinning en op andere circuits een stuk achter kwam op de rest... iets wat ik in F1 2011 totaal niet had daar kon ik op elk circuit wel top5 halen.

Heeft wss. met de soorten bochten te maken waardoor ik echt de controle verlies.

Wat ik ook merk is dat Xerathon echt niet te stoppen is hij wint zonder twijfel YDT en indien hij in GP2 zou zitten dan wint hij elke race met ogen dicht, indien in de F1 zal hij strijden met Beli en schredy en mss. af en toe eens met moffster en Ralphvv aangezien zij met controler rijden ;).(vandaag online elke race snelste lap zien rijden)

Ik heb melbourne in TT gedaan en carcontrol is echt anders daar moet ik nagenoeg niet corrigeren???? Begrijp het echt niet! Khad met controler zelfs 3 tiende sneller gereden dan schredy maar in voorlaatste bocht teveel over binnenkant kerb en cc. nadien me niet meer gelukt z'n tijd te breken.

Tip @ schredy: als ge nr 1 op leaderbords wil zijn rij gewoon keer met controler en ge zult er direct staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan