Xavve
Legacy Member
Ja, heb ook rare dingen ondervonden. In Spanje ook die Kite4u ook zo een tik gegeven blijkbaar. Totaal geen contact gevoeld en er leek ruimte tussen, maar toch kreeg ik penalty, dus het contact zal er wel geweest zijn. De flow begint er in te geraken! De handling in 2012 begint me te liggen. Nu werken aan die rawspeed!

zotjes
) die opt laatste een disconnect/dnf had, wa was de top 4...?
. Zonder dat en men drive through hadk de xavve kunne attackere. Best wel snel rondje in Q xavve 

