Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavve

Legacy Member
Ja, heb ook rare dingen ondervonden. In Spanje ook die Kite4u ook zo een tik gegeven blijkbaar. Totaal geen contact gevoeld en er leek ruimte tussen, maar toch kreeg ik penalty, dus het contact zal er wel geweest zijn. De flow begint er in te geraken! De handling in 2012 begint me te liggen. Nu werken aan die rawspeed!

JasonC

Legacy Member
ForZa. zei:
oei, ma goed dat'k offline ben gaan rijden dan :)

En sorry voor Canada Nochnoi, da idioot pijlke zat echt achter mijn wagen. Ma ga int vervolg niet meer vertrouwen op dat pijlke.

CoBalT zei:
ja we ebben echt IEDERE race gedaan deze avond :D zotjes

Idd, al bij al toch een superleuke race-avond, ge hebt wa gemist ForZa! :applause:
Iemand die toevallig nog weet wat het exacte resultaat was van de laatste race in melbourne? Ik weet da ik 5de eindigde met baccie achter mij, achter hem Noinchii (of zoiets :p) die opt laatste een disconnect/dnf had, wa was de top 4...?
Kvoelde mij wel traag tov van de rest, ik reed consistent rondjes van 1.30.7xx, da moet tochwel rapper kunnen zenne... :(

En nu maffen, shit man, ik denk ni dak ooit zoveel F1 op één dag heb gespeeld, mijn hand doet echt serieus pijn, ik kan geen lap meer rijden! xD

Nighty

Legacy Member
Denk het ook.

Wel kheb dat met kite4u ofzo voorgehad in Hongarije ik reed precies een meter van hem en ineens begint die te sleren. Mss raakte ik hem ook ofzo. Ik voelde niks en visueel zat ik er niet tegen, verre van. Maar ofwel gaf hij echt ineens volgas ofwel raakte ik hem toch..

Nu hopen dat ik morgen mijn motor niet teveel opblaas :sop: . Zonder dat en men drive through hadk de xavve kunne attackere. Best wel snel rondje in Q xavve :niceone:

baccie

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Idd, al bij al toch een superleuke race-avond, ge hebt wa gemist ForZa! :applause:
Iemand die toevallig nog weet wat het exacte resultaat was van de laatste race in melbourne? Ik weet da ik 5de eindigde met baccie achter mij, achter hem Noinchii (of zoiets :p) die opt laatste een disconnect/dnf had, wa was de top 4...?
Kvoelde mij wel traag tov van de rest, ik reed consistent rondjes van 1.30.7xx, da moet tochwel rapper kunnen zenne... :(

En nu maffen, shit man, ik denk ni dak ooit zoveel F1 op één dag heb gespeeld, mijn hand doet echt serieus pijn, ik kan geen lap meer rijden


Ik vind wel dat gij sorry moet zeggen tegen mij met da ramen want ik was zo goed bezig dus vervolg een beetje uit kijken dank u. ;)

En ik vind dat ik het beter doet dan f1 2011 alleen dat ik nog veel fouten maak maar ik vind dat ik het beter kan met een andere setup. hint hint.

The Moff

Legacy Member
Ik krijg niets van stats in racenet.

Ik heb mijn psn al gelinkt op de website, maar ik zie niets verschijnen bij racenet events ofzo (van mijn tijd).
Kun je ergens info zien over je online gereden races?

Moet ik nog iets activeren ingame misschien?

The Moff

Legacy Member
baccie zei:
Ik vind wel dat gij sorry moet zeggen tegen met da ramen want ik was zo goed bezig dus vervolg een beetje uit kijken dank u. ;)

En ik vind dat ik het beter doet dan f1 2011 alleen dat ik nog veel fouten maak maar ik vind dat ik het beter kan met een andere setup.
Ik vind ook Baccie dat ge veel beter bezig zijd.
Doe zo verder :p

Schnippy

Legacy Member
ralphvv zei:
@schnippy. dat was schrikken he op valencia?
Indien ge me geraakt zou hebben, dan zou ik in elke officiële race dat ik als laatste reed u opgewacht hebben en telkens hetzelfde gedaan hebben. :angry:

Nighty zei:
Denk ook dat het soms verkeerd beeld schept omdat we nu altijd een ander parcours deden. Ge weet de rempunten dan niet enzo.. oke is een reden om rapper te remmen maar toch. Zo hebk mij ook soms wel mispakt :D ( dan moogde op men hoofd kakken, liefst geen diarree)

Uhu toen ik eerste reed in valencia zat ge ook tegen m'n kont waardoor ik spinde tegen vangrail frontwing verloor en ipv. als 1ste als laatste de race mocht hervatten bovenop penalty? Meest onfaire penalty die ik ooit meegemaak heb :) was het in een officiële race de zondag ging ik wel pissed zijn, kging mss. p1 niet kunnen houden tot einde van de race maar toch zeker p2 want er was een kloof en doordat ik duw kreeg direct verbannen tot laatste...


khad er al 1tje gehad doordat Moffster tegen me reed toen ik carcontrol verloor maar hij raakte me per ongeluk en ook ik penalty,het systeem zal nog discussies opleveren in onze competitie denk ik.

Wel grappig de start in bahrein gisteren, ik kwam goed weg en kon tussen m'n 2 voorliggers rijden met m'n voorkant van m'n bolide tussen Cobaltje en nighty plots wil cobaltje dichter bij nighty rijden maar ik zat ertussen gevolg cobalt met z'n achterwiel tegen m'n voorwiel en ik vlieg tegen nighty z'n achterwiel en beide wagen spinnen naar binnen waardoor hun achterwielen tegen mijn voorwielen zaten en hun voorwielen tegen elkaar !!! Was me echt aan het kapot lachen toen efkes rem aangeraakt en iederéén kon gezellig doorrijden zonder ongelukken.

JasonC

Legacy Member
baccie zei:
Ik vind wel dat gij sorry moet zeggen tegen mij met da ramen want ik was zo goed bezig dus vervolg een beetje uit kijken dank u. ;)

En ik vind dat ik het beter doet dan f1 2011 alleen dat ik nog veel fouten maak maar ik vind dat ik het beter kan met een andere setup. hint hint.

Wa bedoelt gij precies met "ramen"?

En ik denk da ik aan geheugenverlies lijd ofzo want ik herinner me geen incident/contact met u tijdens de race, kheb u zelfs ni gezien...? :s
Zo herinner ik me heel de race: Ik starte 5de, gij ergens achter mij. Na een goeie start heb ik in één van de eerste bochten (bocht 3 denkik) een tik gekregen van Xerathon, waardoor ik wat begon te spinnen. Hij liet me voorgaan, even later maakte ik een fout en haalde hij mij terug in.

Toen begon het redelijk saai te worden naarmate Xerathon verder en verder weg reed. Zo is het voor de rest van de race gegaan, ik heb niemand meer gezien, kheb gepit in de 4de ronde, ook niemand gezien, voor de rest 11 eenzame rondjes gereden...
Tijdens al de saaie rondjes zat ik mij al af te vragen hoe het kwam dagij 20+ seconden achter mij waart, ik ging er dan van uit dat er iets was gebeurt tussen u en Noichnii. Was die grote achterstand dan ook (deels) mijn schuld?
Kunde mss wa meer details geven, mss kan ik het dan beter plaatsen. ;)

Schnippy

Legacy Member
Als ik al een eerste conclusie mag maken uit de vaststellingen van de online races dan denk ik dat Mclaren en Force india voor de titel gaan strijden, dit zal wel afhangen van Xavve, hij heeft blijkbaar de snelheid gevonden de vraag is of hij ook constant zal kunnen presteren ;)

Red bull, ferrari en mercedes zie ik als subtop.

En onderaan zal de strijd gevoerd worden door Sauber, Williams en Lotus. Kheb nog geen idee hoe m'n teammaat rombaft zal presteren maar onze reserverijder heeft al z'n kunnen getoond dus dat komt al goed. Het zal vooral deze teams vooral afhangen hoeveel progressie ze maken en of ze al dan niet veel tegenslagen te verwerken krijgen indien ze constanten kunnen vinden dan kunnen ze mss. tot de subtoppers aansluiten. Een echt zwakker rijder hieruit kiezen is moeilijk vooral omdat baccie ook al bewezen heeft in 2012 ermee overweg te kunnen en met de hulp van z'n teammaat zal dit niveau nog zeker stijgen.

Xavve

Legacy Member
Boterkoeken voor mij aant maken! :D

Ik krijg toch redelijk wat berichten op Xerathon in de F1 te steken, maar is er iemand die uit zichzelf naar de GP2 wil?

De racekes waren best fun. Ik verschoot dat ik er nog redelijk wat kon winnen. M'n doel was vooral om uit de brokken te blijven, wat redelijk goed lukte. Behalve dan op Monza :(

$carface

Legacy Member
@schnippy tis nog wa vroeg om teams al een plek te geven.
Ik zie jou ook ni vanachter bengelen ze,mooi om jezelf underdog te noemen en zo de druk op je team te verlichten :)
Xavve en schredy zijn eengoed team maar niet onklopbaar.
Bij schredy maak je een kans als je voor hem zit,erachter is heel moeilijk.
Belisima keert ook terug dus die gaat ook hoog willen eindigen alsook ralphvv
Vorige seizoenen waren er zelden crashes vanvoor,meer in het midden en vanachter,maar met zoveel deelnemers kan het wel eens hard worden vanvoor zodat er kansen voor achterliggers zijn om te grijpen

The Moff

Legacy Member
Ik denk dat demoh de nieuwe xitra wordt, maar misschien nog niet zo erg.

Maar bon, ervaring opdoen kan soms wonderen verrichten.

(pas op, ik heb ook niet altijd even 'correct' gereden)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan