Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indien ik vanavond niet kan overtuigen in de YDT dan zal ik wel wisselen met Xerathon.InimicaL` zei:Boterkoeken voor mij aant maken!
Ik krijg toch redelijk wat berichten op Xerathon in de F1 te steken, maar is er iemand die uit zichzelf naar de GP2 wil?
De racekes waren best fun. Ik verschoot dat ik er nog redelijk wat kon winnen. M'n doel was vooral om uit de brokken te blijven, wat redelijk goed lukte. Behalve dan op Monza![]()
InimicaL` zei:Ik rij nochtans nu zo met G27. Via Logitech profiler de lock op 180 graden gezet. En ingame alles op 0%. Het begint echt te lukken kwa feeling.
InimicaL` zei:Het kan zijn dat ik morgen niet op tijd ben. Indien het zo is, mogen jullie alvast zonder mij beginnen. Rij wat 25% racekes onder elkaar. Vergeten dat ik nog een match te spelen heb in de late middag. Ga zelfs de race missen in de middag![]()
ralphvv zei:wie mogen er vanavond meedoen? alleen de mensen van GP2?
Y-Ssin zei:Idd, al bij al toch een superleuke race-avond, ge hebt wa gemist ForZa! :applause:

)
Xinu zei:Jongens sorry voor het zeer late reactie want ik was namelijk op vakantie voor bijna 2maanden ben gisteren pas terug thuis.Is er nog plaats of ??
Schnippy zei:lol nee denk dat we vol zitten...

Een paar extra voor de GP2 ja ok, maar als Xinu mee doet dan gaan we hier oververhitte discussies krijgen op het forum en mensen die snel zullen afhaken.CoBalT zei:Een paar extra f1 rijders in de gp2 is toch altijd welkom![]()

Schnippy zei:Een paar extra voor de GP2 ja ok, maar als Xinu mee doet dan gaan we hier oververhitte discussies krijgen op het forum en mensen die snel zullen afhaken.
Hij doet al 2 seizoenen mee en ondertussen kunnen we wel enkele redenen opnoemen waarom er geen plaats meer is voor hem.
Reden:
1. Kamikazepiloot
2. Verwittigd niet als hij niet komt. ( we zaten vorig seizoen met 4 reserve rijders die konden meedoen indien er iemand van de gewone selectie niet kon, indien je niet kon moest je op voorhand op forum verwittigen, deed hij nooit waardoor sommigen die wilden meedoen niet konden meedoen en er vaak een slot over was
3. Inhaalbewegingen in bochten waar je onmogelijk kan inhalen met fatale gevolgen voor andere deelnemers oa. Lunchase.
4. Als hij nu net terug is van 2maand reis waarom heb ik hem dan vorige week online gezien?
5. Als hij ergens gespind is of hij hangt achteraan, expres per total rijden op muur waardoor er SC komt en dus de rijders die grote voorsprong hadden hun voordeel eruit haalt en mensen hun pitstopstrategie beinvloed en zodus ook de raceuitslag.(oa. Trab heeft hier al vaak nadeel uit ondervonden)
6. Communicatie verloopt erg slecht
) dat als ik van 7 naar 6 schakel hij ontploft maar in de replay staat op mijn stuur dat ik in 1ste versnelling zit... Wat dus niet kan ik heb het geprobeerd je kan zelf niet rap terugschakelen, er zit namelijk een beveiliging op zodat je niet kan terugschakelen bij te hoge toerentallen.
. Canada ineens duw van vanachter gras in kon niet meer remmen dan, tegen muur, voorvleugel eraf. Singapore dunno tik aan achterwiel bij start, slip en voorvleugel eraf. Spa mij mispakt in eerste bocht en de regen, lock up rechtdoor voorvleugel eraf
.
maar twas tof en tis een leerschool