Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Moff

Legacy Member
Mijn rivalen zien er als volgt uit.
- Schredy
- Belisima
- Ralph
- Xerathon
- Forza (gelukkig teammate :p)
- Xavve

En dan nog een paar andere die afhankelijk van circuit serieus voor de dag kunnen komen.

Tzal denk ik een spannend seizoen worden.
Of toch een moeilijk :p

CoBalT

Legacy Member
ik zit allesinds op me plaats in de GP2 :D xera is mss toch een tikkeltje te goed ^^ zeker als ge weet da em zelf schakelt

Schnippy

Legacy Member
InimicaL` zei:
Boterkoeken voor mij aant maken! :D

Ik krijg toch redelijk wat berichten op Xerathon in de F1 te steken, maar is er iemand die uit zichzelf naar de GP2 wil?

De racekes waren best fun. Ik verschoot dat ik er nog redelijk wat kon winnen. M'n doel was vooral om uit de brokken te blijven, wat redelijk goed lukte. Behalve dan op Monza :(
Indien ik vanavond niet kan overtuigen in de YDT dan zal ik wel wisselen met Xerathon.

InimicaL` zei:
Ik rij nochtans nu zo met G27. Via Logitech profiler de lock op 180 graden gezet. En ingame alles op 0%. Het begint echt te lukken kwa feeling.

Erg vreemd hoor, als ik alles op 0% zet is de wagen echt niet te houden, en logitech profiler kheb eens de lock op 40 graden gezet en op 280graden van zodra het weer op de ps3 is aangesloten is er niks veranderd.
Of moet ge iets speciaals doen om die settings naar uw stuur door te sturen en op te slaan?

InimicaL` zei:
Het kan zijn dat ik morgen niet op tijd ben. Indien het zo is, mogen jullie alvast zonder mij beginnen. Rij wat 25% racekes onder elkaar. Vergeten dat ik nog een match te spelen heb in de late middag. Ga zelfs de race missen in de middag :(

Indien je er niet op tijd bent wil ik gerust hosten. Met de regels zoals in post 1 van toepassing zijn. Dus 25% races met of zonder Q?

Xavve

Legacy Member
Mag met Q zijn hoor.

Voor uw stuur, steering lock op 180 zetten en zeker die optie uitzetten dat games dit mogen aanpassen.

Xavve

Legacy Member
ralphvv zei:
wie mogen er vanavond meedoen? alleen de mensen van GP2?

Iedereen, desnoods hosten er 2 mensen he. Maakt niet uit wie waar aan het rijden is. Beetje onderling rijden zodat ik verschillende mensen hun meningen hoor.

ForZa.

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Idd, al bij al toch een superleuke race-avond, ge hebt wa gemist ForZa! :applause:

Ja, maar in Brazilië werd ik na bocht 1 deraf geduwd en voorvleugel eraf, was m'n goesting weg en ben'k maar offline gaan spelen :)

The Moff

Legacy Member
Ik weet niet of ik het vanavond zal halen, maar normaalgezien wel.

Moest er teveel volk zijn kan ik ook hosten.

@cobaltje: Gij zijd ook nog goed hoor, je hebt me toch een paar keer achter u gehouden.
(ofwel mispak ik u voor iemand anders :p)

Ik zal (indien ik host ben) 2 races organiseren, de 1e melbourne met Q en 25%
De 2e door stemming op het moment zelf, ook met Q en 25%
Zo kunnen de mensen die in race 1 al direct van de baan getikt worden, toch nog hun kans wagen in race 2.

Maar liefst geen accidenten, daarvoor doen we deze test eigenlijk, om te zien hoe bepaalde mensen zich gedragen in verkeer, en om te zien hoe snel je bent (dat is dan eerder in de Q).

Xavve

Legacy Member
Grootste problemen blijven altijd hetzelfde:

- Eerste bocht, iedereen wil zo hard posities winnen dat er ongelukken gebeuren. Een race win je niet in turn 1 mensen :)
- Rempunten van anderen verkeerd inschatten. Als je in iemand z'n reet hangt kan het zijn dat die persoon een ander rempunt dan jezelf heeft, hou daar aub rekening mee! Door het feit dat je vlak achter hem zit, heb jij ook minder downforce = remafstand iets langer.
- positie tov andere mensen in een bocht: ik probeer er altijd op te letten waar mensen net zitten van mij in bochten of rechte stukken. Zo kan ik toch dikwijls ongelukken vermijden ook al weet ik dat ik eigenlijk in m'n recht ben.

Ongelukken gebeuren nu eenmaal, maar wat gezond verstand kan al veel vermijden.

Xinu

Legacy Member
Jongens sorry voor het zeer late reactie want ik was namelijk op vakantie voor bijna 2maanden ben gisteren pas terug thuis.Is er nog plaats of ??

Schnippy

Legacy Member
Xinu zei:
Jongens sorry voor het zeer late reactie want ik was namelijk op vakantie voor bijna 2maanden ben gisteren pas terug thuis.Is er nog plaats of ??

lol nee denk dat we vol zitten...

RaZoR be

Legacy Member
Ik ga sffs terug oefenen tot voor F1 en erna ook nog de hele avond :).

Scooter

Legacy Member
Ik ga hier alvast iedereen op psn toevoegen. Ik weet niet of ik er om 20u al ga zijn aangezien ik nog wat te doen heb dat vandaag zeker klaar moet zijn maar dat is iets eenmalig dus normaal gezien ben ik altijd op de afspraak. Als ik deze test mis ben ik zeker nog voldoende online in de komende week en volgende zondag.

Xavve

Legacy Member
Voor GP2 wil ik U er wel nog bijnemen Xitra, maar ik ga echt streng zijn. Geen kamikaze moves of tis gedaan. Ik heb echt veel klachten over u gekregen vorig jaar.

Swat, ik vertrek nu tot vanavond naar Dendermonde. Kan ik nog de start van de F1 meepikken voor ik zelf m'n match moet spelen. Hopelijk ben ik op tijd terug vanavond!

Schnippy

Legacy Member
CoBalT zei:
Een paar extra f1 rijders in de gp2 is toch altijd welkom :)
Een paar extra voor de GP2 ja ok, maar als Xinu mee doet dan gaan we hier oververhitte discussies krijgen op het forum en mensen die snel zullen afhaken.

Hij doet al 2 seizoenen mee en ondertussen kunnen we wel enkele redenen opnoemen waarom er geen plaats meer is voor hem.

Reden:

1. Kamikazepiloot
2. Verwittigd niet als hij niet komt. ( we zaten vorig seizoen met 4 reserve rijders die konden meedoen indien er iemand van de gewone selectie niet kon, indien je niet kon moest je op voorhand op forum verwittigen, deed hij nooit waardoor sommigen die wilden meedoen niet konden meedoen en er vaak een slot over was :(
3. Inhaalbewegingen in bochten waar je onmogelijk kan inhalen met fatale gevolgen voor andere deelnemers oa. Lunchase.
4. Als hij nu net terug is van 2maand reis waarom heb ik hem dan vorige week online gezien?
5. Als hij ergens gespind is of hij hangt achteraan, expres per total rijden op muur waardoor er SC komt en dus de rijders die grote voorsprong hadden hun voordeel eruit haalt en mensen hun pitstopstrategie beinvloed en zodus ook de raceuitslag.(oa. Trab heeft hier al vaak nadeel uit ondervonden)
6. Communicatie verloopt erg slecht

bart44

Legacy Member
Schnippy zei:
Een paar extra voor de GP2 ja ok, maar als Xinu mee doet dan gaan we hier oververhitte discussies krijgen op het forum en mensen die snel zullen afhaken.

Hij doet al 2 seizoenen mee en ondertussen kunnen we wel enkele redenen opnoemen waarom er geen plaats meer is voor hem.

Reden:

1. Kamikazepiloot
2. Verwittigd niet als hij niet komt. ( we zaten vorig seizoen met 4 reserve rijders die konden meedoen indien er iemand van de gewone selectie niet kon, indien je niet kon moest je op voorhand op forum verwittigen, deed hij nooit waardoor sommigen die wilden meedoen niet konden meedoen en er vaak een slot over was :(
3. Inhaalbewegingen in bochten waar je onmogelijk kan inhalen met fatale gevolgen voor andere deelnemers oa. Lunchase.
4. Als hij nu net terug is van 2maand reis waarom heb ik hem dan vorige week online gezien?
5. Als hij ergens gespind is of hij hangt achteraan, expres per total rijden op muur waardoor er SC komt en dus de rijders die grote voorsprong hadden hun voordeel eruit haalt en mensen hun pitstopstrategie beinvloed en zodus ook de raceuitslag.(oa. Trab heeft hier al vaak nadeel uit ondervonden)
6. Communicatie verloopt erg slecht





Helemaal mee eens!

Nighty

Legacy Member
Kheb gelezen op een forum (codie) dat er nog veel zijn die hun motor opblazen.
Ik vind dat ik goed (of toch redelijk) terugschakel maar toch gisteren weer direct motor ontploft. Vreemd want tijdens de race nooit problemen. Wat me opvalt is dat als ik de replay bekijk (al motoren opgeblazen in carrière ook :D ) dat als ik van 7 naar 6 schakel hij ontploft maar in de replay staat op mijn stuur dat ik in 1ste versnelling zit... Wat dus niet kan ik heb het geprobeerd je kan zelf niet rap terugschakelen, er zit namelijk een beveiliging op zodat je niet kan terugschakelen bij te hoge toerentallen.

Heb jij dat nog niet gehad schnippy? Gebeurd altijd in Q.

@cobalt, gij rijdt toch ook wel sterk ze, toch veel verbeterd t o v eerste dagen vind ik.

Gisteren toch ook redelijk veel in men gat gepakt geweest :P. Canada ineens duw van vanachter gras in kon niet meer remmen dan, tegen muur, voorvleugel eraf. Singapore dunno tik aan achterwiel bij start, slip en voorvleugel eraf. Spa mij mispakt in eerste bocht en de regen, lock up rechtdoor voorvleugel eraf :D.
Monza met demoh zij aan zij in eerste bocht, ik buitenkant, hij gaat ietsje rechtdoor, nietveel. Moet chicane afsnijden, kom terug op parcours, tik achterwiel en slip. Zucht :D maar twas tof en tis een leerschool

Maarja tis close combat, wil goed starten maar ook niet kamikaze doen. dus op tijd remmen, dan vliegen er u wel nog altijd voorbij :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan