Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Y-Ssin zei:Maar dan zeker ni op de laatste 25% race op Melbourne?
En ja op een andere race kan dit wel, ik dacht alleen da ik op cobaltjeuh was geknald, véél te laat geremd (hongarije). Mijn excuses in ieder geval.![]()

Is er trouwens al beslist op welk circuit, buiten melbourne, we nog gingen racen?Schnippy zei:Een schumacherke![]()

dan worde gedegradeerd naar GP2ralphvv zei:ik doe niet mee vanavond. en ik ben komende week op kamp dus kan 1 week niet spelen
Tah_b00nz0r zei:Tt tijde zegge nix ;-) als ik oefen ist altij FP van een race weekend ^^
das voor iedereen het zelfste in TT met max power
dus zegt wel veel e
das juist qualifying..Tah_b00nz0r zei:Tt tijde zegge nix ;-) als ik oefen ist altij FP van een race weekend ^^
bart44 zei:ik doe wss ook mee, eerst nog wat oefenen en hopen dat er geen regen valt, moest ik uitvallen spectate ik wel , peepshow![]()