baccie
Legacy Member
Schnippy zei:Mijn conclussie van de YDT is dat ikzelf vooral progressie gemaakt heb dit weekend en de strijd zal aankunnen met de rest van onze competitie, melbourne is net mijn slechtste circuit en daar kon ik tevreden zijn over m'n Q en R op de laatste lap na danvan 5 naar 8.
Mijn mening over de Young drivers van de GP2 is dat er toch wel een kloof is tussen de F1 en de GP2 drivers met uitzondering van Nighty en ook heb ik een cobalt gezien die erg goed presteerde.
Mijn conclusie is dat er mss. 1 iemand uit de F1 met nighty van de GP2 zou moeten wisselen want hij is zeker en vast te snel voor de rest en zou op z'n gemak de meeste races winnen enja om het logisch te houden liefst iemand die van zichzelf weet dat hij het moeilijk zal hebben bij de F1 om mee te kunnen die dan wisselt met nighty. (zo zal het voor beide leuker zijn)
Is mijn mening hé, jullie doen ermee wat je wiltikzelf wisselen met nighty zou geen oplossing zijn omdat ik op melbourne m'n slechtste circuit toch een p5 haalde.. en in singapore de race ervoor met een paar spelers minder p1. (en pas vanaf vandaag heb ik m'n ideale wheel settings gevonden)
Ik zal mij dan maar eens opoferen dan .
van 5 naar 8.
ikzelf wisselen met nighty zou geen oplossing zijn omdat ik op melbourne m'n slechtste circuit toch een p5 haalde.. en in singapore de race ervoor met een paar spelers minder p1. (en pas vanaf vandaag heb ik m'n ideale wheel settings gevonden)


.
. Eenmaal over naar primes was het pas goed na enkele ronden. Vind de auto traag aanvoelen als hij niet op rich staat. Misschien nogwat setup werk.