Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

baccie

Legacy Member
Schnippy zei:
Mijn conclussie van de YDT is dat ikzelf vooral progressie gemaakt heb dit weekend en de strijd zal aankunnen met de rest van onze competitie, melbourne is net mijn slechtste circuit en daar kon ik tevreden zijn over m'n Q en R op de laatste lap na dan :) van 5 naar 8.

Mijn mening over de Young drivers van de GP2 is dat er toch wel een kloof is tussen de F1 en de GP2 drivers met uitzondering van Nighty en ook heb ik een cobalt gezien die erg goed presteerde.

Mijn conclusie is dat er mss. 1 iemand uit de F1 met nighty van de GP2 zou moeten wisselen want hij is zeker en vast te snel voor de rest en zou op z'n gemak de meeste races winnen enja om het logisch te houden liefst iemand die van zichzelf weet dat hij het moeilijk zal hebben bij de F1 om mee te kunnen die dan wisselt met nighty. (zo zal het voor beide leuker zijn)

Is mijn mening hé, jullie doen ermee wat je wilt ;) ikzelf wisselen met nighty zou geen oplossing zijn omdat ik op melbourne m'n slechtste circuit toch een p5 haalde.. en in singapore de race ervoor met een paar spelers minder p1. (en pas vanaf vandaag heb ik m'n ideale wheel settings gevonden)


Ik zal mij dan maar eens opoferen dan .

Schnippy

Legacy Member
Daggie zei:
Miljaar ik ben traag :(
Hopelijk niet TE veel in de weg gereden..

Misschien dat ik beter wat offline oefen :)

Niet vergeten dat degene van de F1 al 2 seizoenen erop zitten hebben met elke zondag een competitie en de meesten versleten dan ook uren training tijdens de week, bij u zal het ook wel komen en daarom zal de GP2 ideaal zijn dan zal je de enige niet zijn die trager is en kunnen jullie dit seizoen veel progressie maken.

Xavve

Legacy Member
baccie zei:
Ik zal mij dan maar eens opoferen dan .

Denk dat je in GP2 best wel zal meekunnen ze Baccie! Je bent echt sneller dan in 2011. De kleine foutjes er uit en ik zie je echt rijden voor goeie punten!

Schnippy

Legacy Member
baccie zei:
Ik zal mij dan maar eens opoferen dan .

Baccie is gewoon mijn mening hé, de anderen kunnen een andere mening hebben, en opofferen is nu niet de bedoeling hé. Ik heb dit weekend tragere mensen dan jij gezien uit onze F1 maar het is puur aan de personen zelf die denken van jah, ik ga in de GP2 veel meer kans hebben om de meeste races vooraan mee te strijden dan een seizoen lang in de F1 gedubbeld te worden.. jammer dat je niet kon meedoen baccie dan kon je zelf zien hoe je het deed tussen iederéén want je hebt veel progressie gemaakt en bent mss wel competitief in de F1 nu hé, ik weet dat niet jij bent de enige die weet of je het aankan of niet.

baccie

Legacy Member
InimicaL` zei:
Denk dat je in GP2 best wel zal meekunnen ze Baccie! Je bent echt sneller dan in 2011. De kleine foutjes er uit en ik zie je echt rijden voor goeie punten!


Maar ik heb schrik dat er veel gaan zijn in gp2 die midde de competitie niet meer mee gaan doen en dat ik bijna de enige die nog in de gp2 zal rijden en daar is ook wel dan geen fun meer aan he .

Xavve

Legacy Member
baccie zei:
Maar ik heb schrik dat er veel gaan zijn in gp2 die midde de competitie niet meer mee gaan doen en dat ik bijna de enige die nog in de gp2 zal rijden en daar is ook wel dan geen fun meer aan he .

Ik ga nu de komende dagen actief wat mensen extra gaan zoeken :) Sowieso zal ik bv telkens ook meerijden met de GP2. Denk niet dat je moet inzitten over het aantal mensen.

FlatSix

Legacy Member
Ik reed in een mooie 6de positie in de race op Melbourne. Niet slecht leek me zo na gekwalificeerd te zijn op P15 (laatste). Heb op het einde dan nog snel even alles verbrot door te spinnen en dan met al dat gras aan mijn banden nog eens te spinnen... P9 moest ik het dan maar mee doen...

baccie

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ik ga nu de komende dagen actief wat mensen extra gaan zoeken :) Sowieso zal ik bv telkens ook meerijden met de GP2. Denk niet dat je moet inzitten over het aantal mensen.

En om hoelaat begint de race en ik wil wel geen teammaat hebben want helpen doen ze toch nooit dus ik rij alleen en met de auto die ik nu heb!

FlatSix

Legacy Member
baccie zei:
Maar ik heb schrik dat er veel gaan zijn in gp2 die midde de competitie niet meer mee gaan doen en dat ik bijna de enige die nog in de gp2 zal rijden en daar is ook wel dan geen fun meer aan he .

Ik zal mijn best doen om er altijd te zijn. Buiten Monaco, die skip ik sowiezo. Ik kan hem wel alleen rijden maar niet als er nog andere mensen op de baan zijn.

Xavve

Legacy Member
Om 20u telkens.
Misschien is het beter om een afzonderlijke post te maken voor de GP2? Als ik nieuwe mensen tegenkom, stuur ik ze naar daar en blijft deze thread wat proper.

ralphvv

Legacy Member
wat ik nu denk met mensen die op dit moment F1 kunnen rijden en welke nog twijfels:
dit is mijn mening.

wel in de F1
Schredy
Xavve
Belisima
Schnippy
Moffster
Forza
Ralphvv

twijfels:
Loewieman ( puur omdat hij lang niet gereden hebt en nog niet heb zien rijden)
Zjerre ( paar keer zien rijden. niet echt goed, kan aan gewerkt worden)
Lunchase ( nog niet zien rijden )
Razor ( nog niet zien rijden )
Rombaft ( nog niet zien rijden )
Trab ( paar keer zien rijden. was te traag, kan aan gewerkt worden)
Baccie ( al veel beter dan 2011. minder fouten maken en nog ietsjes sneller)
Kissmyass ( paar keer zien rijden. erg wild en nog niet snel genoeg )
Nochnoii ( vaak zien rijden. komt nog net een beetje tekort. kan aan gewerkt worden )

die van GP2 meekunnen met de F1:

Xerathon ( kan makkelijk meerijden met F1)
Cobaltjeuh ( kan ook meerijden met F1, maar aub rij een stuk voorzichtiger want gij rijd als een malloot)

de rest van de GP2 rijders heb ik nog niet aan het werk gezien

CoBalT

Legacy Member
Melbourne:
IMG_0750.jpg


@ Ralph.. een malloot? :p

RaZoR be

Legacy Member
pff, wat een stomme race @ melbourne...
ik krijg onmiddelijk een penalty omdat ik danette1 aantik omdat die trager weg is en ik niet zo snel kan uitwijken. Daarna nog een puncture gehad.
Wel nog moffster ontdubbeld opt einde , maar toen kreeg ik weer blauwe vlaggen, heb ik hem maar weer doorgelaten :)

toch nog een deftige fastest lap gereden (denk 7de snelste).

De eerste Q. ging wel redelijk vlot, mooi 7de plekje. 2de Q. mislukte telkens men ronde. Vind het nog altijd moeilijk om echt consistent rondetijden te rijden. Maarja, met nog 2 weken te gaan zal dat wel lukken :)

Edit: Sommige nieuwelingen moet wel nog een beetje opletten om met 16 te rijden, een beetje deftig rond u kijken en inschatten van de acties moet wel lukken :)

Xinu

Legacy Member
Schnippy zei:
Een paar extra voor de GP2 ja ok, maar als Xinu mee doet dan gaan we hier oververhitte discussies krijgen op het forum en mensen die snel zullen afhaken.

Hij doet al 2 seizoenen mee en ondertussen kunnen we wel enkele redenen opnoemen waarom er geen plaats meer is voor hem.

Reden:

1. Kamikazepiloot
2. Verwittigd niet als hij niet komt. ( we zaten vorig seizoen met 4 reserve rijders die konden meedoen indien er iemand van de gewone selectie niet kon, indien je niet kon moest je op voorhand op forum verwittigen, deed hij nooit waardoor sommigen die wilden meedoen niet konden meedoen en er vaak een slot over was :(
3. Inhaalbewegingen in bochten waar je onmogelijk kan inhalen met fatale gevolgen voor andere deelnemers oa. Lunchase.
4. Als hij nu net terug is van 2maand reis waarom heb ik hem dan vorige week online gezien?
5. Als hij ergens gespind is of hij hangt achteraan, expres per total rijden op muur waardoor er SC komt en dus de rijders die grote voorsprong hadden hun voordeel eruit haalt en mensen hun pitstopstrategie beinvloed en zodus ook de raceuitslag.(oa. Trab heeft hier al vaak nadeel uit ondervonden)
6. Communicatie verloopt erg slecht

Ja Alleen het 2de seizoen waren er paar problemen maar het 1ste was er helemaal geen probleem.. en Mijn broerke ofwel broer zitten ps3 te spelen want me broer speelt vaak bf3 met de manne vn 9lives dusjah het is en blijft jullie keuzen

ralphvv

Legacy Member
CoBalT zei:
Melbourne:
IMG_0750.jpg


@ Ralph.. een malloot? :p

je bent nog erg wild in de duels. ik ben dat zelf ook nog.
en ik ken nog wel hongarije van gister. ik reed 1st en gij ging mij express van de baan rijden. wat ik bij schnippy deed in abu dhabi. maar helaas mislukte het. mocht gij dat nog 1x doen bij mij ben jij heel het seizoen de lul en dan ram ik je als je met GP2 meedoet van de baan.

ralphvv

Legacy Member
Xinu zei:
Ja Alleen het 2de seizoen waren er paar problemen maar het 1ste was er helemaal geen probleem.. en Mijn broerke ofwel broer zitten ps3 te spelen want me broer speelt vaak bf3 met de manne vn 9lives dusjah het is en blijft jullie keuzen

Xitra bij de GP2 is nog wsl plaats vrij. kijk maar op beginpost.

Nighty

Legacy Member
zuzy4u7y.jpg

Toch nog goed Q rondje kunnen rijden na een slechte run en een slip wat me zonder neus achterliet :D.

Eenmaal race begon plaats kunnen houden maar ik vond niet rap men goede snelheid en dan maar niet te zwaar verdedigd tegen schredy. Was trouwens op het rechte stuk niet veel aan te doen.
Had moeite de gehele eerste stint, ik was precies met gesabotteerde banden op baan :unsure: . Eenmaal over naar primes was het pas goed na enkele ronden. Vind de auto traag aanvoelen als hij niet op rich staat. Misschien nogwat setup werk.
Wel nog de snelste ronde kunnen uitpersen :)

CoBalT

Legacy Member
ralphvv zei:
je bent nog erg wild in de duels. ik ben dat zelf ook nog.
en ik ken nog wel hongarije van gister. ik reed 1st en gij ging mij express van de baan rijden. wat ik bij schnippy deed in abu dhabi. maar helaas mislukte het. mocht gij dat nog 1x doen bij mij ben jij heel het seizoen de lul en dan ram ik je als je met GP2 meedoet van de baan.

hmmm mss omdat jij de vorige races mij paar keer geramd hebt? en mij niet alleen? :niceone:
daarjuist op melbourne heel proper gereje en mooie duels gehad.. en achteraf 5 xp voor clean race ;) dus ssst;)

JasonC

Legacy Member
baccie zei:
Maar ik heb schrik dat er veel gaan zijn in gp2 die midde de competitie niet meer mee gaan doen en dat ik bijna de enige die nog in de gp2 zal rijden en daar is ook wel dan geen fun meer aan he .

Ik zal sowieso altijd mn best doen om erbij te zijn, ben er ook van overtuigd dat dit me meestal zal lukken! :niceone:

Ik ken btw iemand die misschien ookwel zou mee willen doen met ons, kzalet eens vragen. We zullen er wel nog vinden.
Kunnen we anders niet vragen aan de crewmembers of zo een soort "advertentie" kunnen plaatsen op de nieuwspagina??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan