Scooter
Legacy Member
Best wel stom dat ik de laatste ronde wegslip bij het ingaan van de eerste bocht. Voorvleugel kwijt terwijl ik toen 6s achterstand had op de 10de plaats. Gelukkig kon ik geen plek meer verliezen op dat moment.CoBalT zei:Melbourne:
![]()
@ Ralph.. een malloot?![]()
@Razor_BE: Sorry dat ik je er daar aftik op Maleisië. Ik blokkeerde mijn wielen maar had niet bepaald de indruk dat ik echt te laat begon te remmen. Zal wel beteren. f1 2010 altijd met controller gespeeld, f1 2011 enorm weinig en pas vorig week even met stuur en gisteren pas f1 2012 gehaald, de young driver test gedaan en ff time trail op Melbourne maar meer ook niet. Ik ben zelf nog redelijk tevreden met mijn prestatie zo zonder assists en standaard setup.

dus ssst
was oververhit en daardoor wou ik me des te meer bewijzen. Heb daarna foutloos gereden en ging ronde na ronde sneller. Ik had weinig moeite om me van P10 terug te vechten naar P8. Moet zeggen dat de duels zeer fair waren! Daarna nog even achtervolgd door Moffster en nog iemand, we reden on par tot de ander een foutje maakte. Daarna heb ik kunnen profiteren van andermans foutjes en de strategie.
Tussen z'n lijst met twijfelaars staan mensen die stukken beter zijn of mezelf.
.