Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scooter

Legacy Member
CoBalT zei:
Melbourne:
IMG_0750.jpg


@ Ralph.. een malloot? :p
Best wel stom dat ik de laatste ronde wegslip bij het ingaan van de eerste bocht. Voorvleugel kwijt terwijl ik toen 6s achterstand had op de 10de plaats. Gelukkig kon ik geen plek meer verliezen op dat moment.

@Razor_BE: Sorry dat ik je er daar aftik op Maleisië. Ik blokkeerde mijn wielen maar had niet bepaald de indruk dat ik echt te laat begon te remmen. Zal wel beteren. f1 2010 altijd met controller gespeeld, f1 2011 enorm weinig en pas vorig week even met stuur en gisteren pas f1 2012 gehaald, de young driver test gedaan en ff time trail op Melbourne maar meer ook niet. Ik ben zelf nog redelijk tevreden met mijn prestatie zo zonder assists en standaard setup.

m_schumi99

Legacy Member
Hallo,

Graag had ik ook deelgenomen aan het kampioenschap.
Zou je mij verdere informatie kunnen geven of dat mogelijk is?

mvg

Kenny:)

ralphvv

Legacy Member
CoBalT zei:
hmmm mss omdat jij de vorige races mij paar keer geramd hebt? en mij niet alleen? :niceone:
daarjuist op melbourne heel proper gereje en mooie duels gehad.. en achteraf 5 xp voor clean race ;) dus ssst;)

ten eerste ik he gister bijna niemand van de baan gebeukt. jullie reden elkaar telkens in de weg en ik werd vaak 1st. ten tweede ga je niet zomaar iemand van de baan rammen. ookal zou ik jou al een paar keer hebben gebeukt. je weet de gevolgen als je zoiets nog iets doet.

Xavve

Legacy Member
m_schumi99 zei:
Hallo,

Graag had ik ook deelgenomen aan het kampioenschap.
Zou je mij verdere informatie kunnen geven of dat mogelijk is?

mvg

Kenny:)

Hoi Kenny, het is zeker nog mogelijk. Ik pas straks de posts aan zodat het duidelijk is voor de mensen :) Gewoon nog eens je psn doorgeven en dan noteer ik je voor onze GP2 league. Races gaan door zondag om 20u.

Nochnoii

Legacy Member
Vandaag Melbourne een van m'n beste GP's ooit gereden. Eerste Q alles uit mijn wagen gehaald: P4. Jammer genoeg veel disconnects want ik lag na turn 3 op kop...

Tweede Q was heel slecht. DaggieBe heeft me op een bepaald moment zeer stevig gehinderd waardoor ik enkel P10 kon rijden. Tip aan Daggie: als je ziet dat iemand veel sneller is dan je, ga dan heel effe aan de kant. Het was even frustrerend want je remde echt zeer zeer vroeg voor elke bocht..

Bij de start goed weggeraakt, heb het kalm aangepakt maar Demoh spinde rond en kon hem niet vermijden... DT gekregen :( was oververhit en daardoor wou ik me des te meer bewijzen. Heb daarna foutloos gereden en ging ronde na ronde sneller. Ik had weinig moeite om me van P10 terug te vechten naar P8. Moet zeggen dat de duels zeer fair waren! Daarna nog even achtervolgd door Moffster en nog iemand, we reden on par tot de ander een foutje maakte. Daarna heb ik kunnen profiteren van andermans foutjes en de strategie.

In de laatste ronde kon Schnippy mijn druk niet meer aan en vloog eruit in turn 3. Zo heb ik P5 kunnen halen. Zonder de DT en de oponthoud door het incident heb ik zo goed als zeker een podium kunnen halen!

JasonC

Legacy Member
m_schumi99 zei:
Hallo,

Graag had ik ook deelgenomen aan het kampioenschap.
Zou je mij verdere informatie kunnen geven of dat mogelijk is?

mvg

Kenny:)

Je vind al héél veel info op de pagina 1, de allereerste post. :)

m_schumi99

Legacy Member
mijn psn naam is: m_schumi99
In welke lobby moet ik dan zoeken om online te kunnen mee spelen?

mvg

Kenny

Nochnoii

Legacy Member
ralphvv zei:
wat ik nu denk met mensen die op dit moment F1 kunnen rijden en welke nog twijfels:
dit is mijn mening.

wel in de F1
Schredy
Xavve
Belisima
Schnippy
Moffster
Forza
Ralphvv

twijfels:
Loewieman ( puur omdat hij lang niet gereden hebt en nog niet heb zien rijden)
Zjerre ( paar keer zien rijden. niet echt goed, kan aan gewerkt worden)
Lunchase ( nog niet zien rijden )
Razor ( nog niet zien rijden )
Rombaft ( nog niet zien rijden )
Trab ( paar keer zien rijden. was te traag, kan aan gewerkt worden)
Baccie ( al veel beter dan 2011. minder fouten maken en nog ietsjes sneller)
Kissmyass ( paar keer zien rijden. erg wild en nog niet snel genoeg )
Nochnoii ( vaak zien rijden. komt nog net een beetje tekort. kan aan gewerkt worden )

die van GP2 meekunnen met de F1:

Xerathon ( kan makkelijk meerijden met F1)
Cobaltjeuh ( kan ook meerijden met F1, maar aub rij een stuk voorzichtiger want gij rijd als een malloot)

de rest van de GP2 rijders heb ik nog niet aan het werk gezien

Gelukkig is uw mening niet doorslaggevend.

JasonC

Legacy Member
m_schumi99 zei:
mijn psn naam is: m_schumi99
In welke lobby moet ik dan zoeken om online te kunnen mee spelen?

mvg

Kenny

Ge krijgt wel invite, gwn op tijd online zijn. ;)

Nochnoii zei:
Gelukkig is uw mening niet doorslaggevend.

:'), man, waren de repkes er maar nog :p (best wel hard eigenlijk)

Xavve

Legacy Member
m_schumi99 zei:
mijn psn naam is: m_schumi99
In welke lobby moet ik dan zoeken om online te kunnen mee spelen?

mvg

Kenny

Je krijgt een invite van iemand die host op dat tijdstip. Belangrijk is ook dat je vaak op het forum te vinden bent. De laatste updates komen altijd hier :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Leuke race op melbourne ;-)

Q moet ik nog wa verbetere
Race was cava tot 2e bocht. Te laat geremd en zand in dus pas laatste terug opt parcours. Dan vollebak beginne inhalen op mix3 met als gevolg dak ronde 8 op -2 reed :P

Erna zeker 3 ronde op mix1 gezete en dan laatste 4 ronde nog tof duel met cobaltje gehad! Spijtig was mnne drs kapot of twas nog leuker geweest ;-) nu had ik ni genoeg speed op de straight om u vlot te passeren en wou geen risicos nemen. Opt einde dan toch is gespind dus 4e gebleven. Had ne goeie pace en accidentloos gereden :)

Jammer dak uit de bocht ging juist na de start anders had het mss beter geweest

ralphvv

Legacy Member
Ik ben op kamp. Vrijdagavond weer terug. Laterzz,

Er wordt momenteel wel veel geluld op deze thread. Jemig al 41 bladzijdes (820) . En het seizoen moet nog beginnrn

schredy

Legacy Member
Nighty zei:
Had moeite de gehele eerste stint, ik was precies met gesabotteerde banden op baan :unsure: .

I know nothing :p.

Nighty gaat nog potten breken hoor :niceone:. Volledige race voluit gegaan, en constant druk van achteruit gevoeld. Op options kon ik een beetje voorsprong nemen, maar op primes lagen onze rondetijden zeer dicht bij elkaar, en nam hij zelfs wat tijd terug. Dat beloofd voor het komende seizoen :D.

Tijdens Q gemerkt dat m'n 3de sectortijden nog een stuk beter kunnen. De snelle links/rechtse gaat goed denk 'k, heb vooral problemen met bocht 14/15: schakel bijna altijd terug naar 4de om de rechtse in te duiken (het zou moeten lukken in 5de, maar het risico om dan bij het uitkomen van de bocht in het grind te belanden is te groot), en rem zeer vroeg in de voorlaatste bocht omdat 'k daar al veel last van lockup heb gehad, en enorm veel tijd verlies met daar wijd te gaan. Iets om aan te werken tegen de officiële race :).

Schnippy

Legacy Member
Nighty zei:
Bye bye Lotus, Hello trab44 en Williams :D

Ola teambaas gaat ier wel nie content mee zijn. Williams is net concurrentie!!!!

Enja Ralphvv z'n conclusie is weer een lachertje

(ik denk dat ralphv expres iederéén op stang wil jagen)

RaZoR be

Legacy Member
idd, her is precies niemand goed genoeg buiten hijzelf en belisima & schredy :p

$carface

Legacy Member
@ralphie kzou ni teveel vijanden maken voor de competitie ;)
De races die nu gehouden worden zijn voor te oefenen.

Vandaag normaal gezien eindelijk beginnen met spel ,eerst nog werkdag en dan knallen

CoBalT

Legacy Member
$carface zei:
@ralphie kzou ni teveel vijanden maken voor de competitie ;)
De races die nu gehouden worden zijn voor te oefenen.

Vandaag normaal gezien eindelijk beginnen met spel ,eerst nog werkdag en dan knallen

Ik respecteer u man om zo lang te hebben kunnen wachten! :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan