Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JasonC

Legacy Member
@ Zjerre en lunchase: al een fatsoenlijk setup gevonden? Ik ben er echt mee aant sukkelen...

RaZoR be

Legacy Member
ik heb ok men TT tijd verbeterd naar 1.25.003. Ik kan echt wel nog een sec sneller zonder fouten, aar maak meestal wel een foutje

Xavve

Legacy Member
Y-Ssin zei:
@ Intimical: kunde mss nogis ene keer rap neerpennen wat de bedoeling van deze avond is en waaraan ik me precies kan verwachten, tis me toch nog ni helemaal duidelijk. :) Is er trouwens al beslist op welk circuit, buiten melbourne, we nog gingen racen?



Zo zie je maar, it happens to the best! :p

Gewoon wat onderling rijden om jullie rijgedrag wat te zien. Ik zit zelf nog in Dendermonde bij de schoonfamilie, dus 20u haal ik niet

CoBalT

Legacy Member
Nighty zei:
Ja ma dan hebde weer het feit dat het geen equal settings zijn. Maar Bij TT kan ja beter met een wiel door het gras gaan. Als je q of race doet online verlies je sneller grip enzo, waardoor het toch wat anders rijden is. Maarja. TT tijd melbourne verbeterd tot 1:23:813

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2


1:23:887
doeme toch e :applause:

EDIT: 1:23:352 :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Nighty zei:
Met primes? Nice

Jup raakte zelfs ni sneller met men options hehe. In de race ne 1:28.3 gehaald op options en fuel optimal :)

En y-ssin zal u is pmen

Nighty

Legacy Member
Cobalt stop ermee ! :Angry:
:D ma op den duur wordt het meer corner cutting dan effectief veel beter rijden.

CoBalT

Legacy Member
haha :D er kan nog af ze.. maja altijd wel slipperke of plots ronde ongeldig :D heb men handen al zeer gedaan met op men stuur te slaan :p

al in lap 43 ondertusse

Schnippy

Legacy Member
Kheb zonet dijk van een tijd gezet in TT ksta momenteel 3de van onze competitie achter schredy en belisima en voor Xerathon ;) kheb 3de sector wel fout gemaakt 0.3 verloren op Xerathon dus er zit nog kans op progressie in :) nu belisima pakken :D

Meer dan uur zitten prutsen aan wheel settings en blijkbaar heeft het geloond! Nu hopen dat ik ook een race pace kan neerzetten om 20u zullen we het weten

CoBalT

Legacy Member
btw schnippy.. ik sta ook voor u ;) leaderboard moet nog geupdate worden :-)

$carface

Legacy Member
Y-Ssin zei:
@ Zjerre en lunchase: al een fatsoenlijk setup gevonden? Ik ben er echt mee aant sukkelen...

Ik heb het spel pas maandag...dus geen setup nee

@zjerre hebben mijn instellingen geholpen?

Daggie

Legacy Member
Miljaar ik ben traag :(
Hopelijk niet TE veel in de weg gereden..

Misschien dat ik beter wat offline oefen :)

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Allez tof :p 2x bij de loading blijven steken voor de race. Hopelijk is het een eenmalig probleem

baccie

Legacy Member
Echt wel kl**ten dat ik geen race kan mee doen nooit zo iets aan de hand gehad zwarte beeld . :angry:

JasonC

Legacy Member
Maleisië: echt een kakcircuit, die Aziaten zouden zich beter met atletiek en de olympische spelen bezighouden ipv tracks te bouwen voor de F1! :p

Schnippy

Legacy Member
Mijn conclussie van de YDT is dat ikzelf vooral progressie gemaakt heb dit weekend en de strijd zal aankunnen met de rest van onze competitie, melbourne is net mijn slechtste circuit en daar kon ik tevreden zijn over m'n Q en R op de laatste lap na dan :) van 5 naar 8.

Mijn mening over de Young drivers van de GP2 is dat er toch wel een kloof is tussen de F1 en de GP2 drivers met uitzondering van Nighty en ook heb ik een cobalt gezien die erg goed presteerde.

Mijn conclusie is dat er mss. 1 iemand uit de F1 met nighty van de GP2 zou moeten wisselen want hij is zeker en vast te snel voor de rest en zou op z'n gemak de meeste races winnen enja om het logisch te houden liefst iemand die van zichzelf weet dat hij het moeilijk zal hebben bij de F1 om mee te kunnen die dan wisselt met nighty. (zo zal het voor beide leuker zijn)

Is mijn mening hé, jullie doen ermee wat je wilt ;) ikzelf wisselen met nighty zou geen oplossing zijn omdat ik op melbourne m'n slechtste circuit toch een p5 haalde.. en in singapore de race ervoor met een paar spelers minder p1. (en pas vanaf vandaag heb ik m'n ideale wheel settings gevonden)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan