Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Y-Ssin zei:@ Intimical: kunde mss nogis ene keer rap neerpennen wat de bedoeling van deze avond is en waaraan ik me precies kan verwachten, tis me toch nog ni helemaal duidelijk.Is er trouwens al beslist op welk circuit, buiten melbourne, we nog gingen racen?
Zo zie je maar, it happens to the best!![]()
Nighty zei:Ja ma dan hebde weer het feit dat het geen equal settings zijn. Maar Bij TT kan ja beter met een wiel door het gras gaan. Als je q of race doet online verlies je sneller grip enzo, waardoor het toch wat anders rijden is. Maarja. TT tijd melbourne verbeterd tot 1:23:813
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Nighty zei:Met primes? Nice
kheb 3de sector wel fout gemaakt 0.3 verloren op Xerathon dus er zit nog kans op progressie in
nu belisima pakken 
Y-Ssin zei:@ Zjerre en lunchase: al een fatsoenlijk setup gevonden? Ik ben er echt mee aant sukkelen...
van 5 naar 8.
ikzelf wisselen met nighty zou geen oplossing zijn omdat ik op melbourne m'n slechtste circuit toch een p5 haalde.. en in singapore de race ervoor met een paar spelers minder p1. (en pas vanaf vandaag heb ik m'n ideale wheel settings gevonden)