Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schnippy

Legacy Member
Nochnoii zei:
De penalty's blijven wel pijnpunten.. zelfs op reduced.. Gisteren weer een podium mislopen door een DT want ik reed mn voorgangers een voor een voorbij in Melbourne..

idd top gereden, ik kon u niet meer volgen.

Xinu

Legacy Member
Hoe zit het nu met de GP2 class want weet nog steeds niet wie bij wie is welke auto ik rij. En mijn neef wil ook graag meedoen hij zal zicht strax inschrijven hier op deze forum.
Als bv het seizoen gedaan is wordt er dan de 1ste en 2de teams die bij GP2 staan overgebracht naar het F1 team en de f1 team de eerste 2 laaste gedegradeerd of ?

Xavve

Legacy Member
Xinu zei:
Hoe zit het nu met de GP2 class want weet nog steeds niet wie bij wie is welke auto ik rij. En mijn neef wil ook graag meedoen hij zal zicht strax inschrijven hier op deze forum.
Als bv het seizoen gedaan is wordt er dan de 1ste en 2de teams die bij GP2 staan overgebracht naar het F1 team en de f1 team de eerste 2 laaste gedegradeerd of ?

Ik ga voor de gp2 de wagenkeuzes opnieuw bekijken. Gezien we met meer gaan zijn, kunnen er toch 2 redbulls rijden. Dan laat ik de nieuwe mensen die later komen uit de resterende wagens kiezen. Ik stuur je nog een pm.

Brent-4

Legacy Member
Spel zat eindelijk in de bus vandaag, straks meteen beginnen met oefenen :D

Xinu

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ik ga voor de gp2 de wagenkeuzes opnieuw bekijken. Gezien we met meer gaan zijn, kunnen er toch 2 redbulls rijden. Dan laat ik de nieuwe mensen die later komen uit de resterende wagens kiezen. Ik stuur je nog een pm.

oke merci

The Moff

Legacy Member
Xerathon maakt ook wel al eens een foutje hoor :p

Gisteren in maleisie zat ik 4 seconden voor. En een sector later waren het er ineens 6.

Hij rijdt wel sterke tijden, een paar tienden sneller als ik normaal. Ik weet dus wie mijn dichtste concurrent zal worden :p

*edit*
wat is de beste mannier om een setup te zoeken. Of eerder, welke modus leent zich hiertoe het beste?
TT niet zeker, aangezien alles daar toch optimaal is. Ik had eerder gedacht aan Practicesessie in quick race. Maar op welke auto is equal settings gebaseerd? Want ik kan toch moeilijk een force india nemen als de handling anders gaat zijn online?

buffalopint

Legacy Member
Vandaag eens de afstellingen van racedepartment gebruikt voor Melbourne en moet zeggen dat de wagen zich veel beter liet besturen en ik ook weinig last had van onderstuur met mijn g27 na gebruik van die afstellingen.
Ik rij carriere met Williams, kon in de westrijd toch constant rondjes rijden van 1.31 a 1.32en dat 29 ronden lang zonder fouten, hopelijk kan ik dan toch beetje meekomen in de gp2 klasse. Rij met g27, alle assist af en natuurlijk zelf schakelen :)
Vind het voorlopig super en voor mij veel beter dan f1 2010 en 2011. Ben super tevreden.

schredy

Legacy Member
The Moff zei:
wat is de beste mannier om een setup te zoeken. Of eerder, welke modus leent zich hiertoe het beste?
TT niet zeker, aangezien alles daar toch optimaal is. Ik had eerder gedacht aan Practicesessie in quick race.

TT is toch ideaal? Geen beïnvloeding van bandenslijtage/fuel load op uw rondetijden, zodat het in theorie enkel afhangt van uw setup.

Maar op welke auto is equal settings gebaseerd? Want ik kan toch moeilijk een force india nemen als de handling anders gaat zijn online?

Dat wil ik ook wel weten...

The Moff

Legacy Member
schredy zei:
TT is toch ideaal? Geen beïnvloeding van bandenslijtage/fuel load op uw rondetijden, zodat het in theorie enkel afhangt van uw setup.



Dat wil ik ook wel weten...
ja, maar in TT rij je al snel. Ik denk dat als je in Practice je wagen met 25 ronden fuel vult, je beter een tijdsverschil gaat zien.

Zo kan je in TT een betere setup hebben maar een miniem foutje maken waardoor het toch lijkt dat die afstelling slechter is. De verschillen in een slechte setup en goeie setup in TT lijken mij kleiner.

Aleja, kweet niet goed hoe ik het moet uitleggen.


Iets anders nu, hebben julllie ook al gemerkt bv in monza of canada waar je grote topspeeds kan halen en lage downforce hebt dat je wagen begint te 'zweven' na een tijdje?
De voorkant wordt dan heel onstabiel en begint automatisch te zwenken, niet heel erg veel, maar je moet toch wat bijsturen (ook met controller dus).

JasonC

Legacy Member
InimicaL` zei:

Ik was ni de enige ofwat? :p
Maar tis veel beter zo, thnx! :hug:
The Moff zei:
ja, maar in TT rij je al snel. Ik denk dat als je in Practice je wagen met 25 ronden fuel vult, je beter een tijdsverschil gaat zien.

Zo kan je in TT een betere setup hebben maar een miniem foutje maken waardoor het toch lijkt dat die afstelling slechter is. De verschillen in een slechte setup en goeie setup in TT lijken mij kleiner.

Aleja, kweet niet goed hoe ik het moet uitleggen.


Iets anders nu, hebben julllie ook al gemerkt bv in monza of canada waar je grote topspeeds kan halen en lage downforce hebt dat je wagen begint te 'zweven' na een tijdje?
De voorkant wordt dan heel onstabiel en begint automatisch te zwenken, niet heel erg veel, maar je moet toch wat bijsturen (ook met controller dus).

Ik rijd ook met controller, heb daar niks van gemerkt. :)

Was gisterenavond na mijn DSQ in Maleisië online sprint races aant doen met twee fransmannen, we waren altijd met 3 à 4, heb zo een tiental races allemaal gewonnen met snelste lap, van rank 2 naar 8. ^^

Brent-4

Legacy Member
Wat zijn ongeveer de beste instellingen voor je Driving Fore GT stuur?

FlatSix

Legacy Member
Ik zoek mijn set up ook liever in practice. Ik doe ook gewoon 25 laps benzine erin. Op TT heb je constant minimum fuel en perfecte banden, nooit verkeer enzo. Als je een set up wil maken voor gewoon 3 rondjes te racen dan zou ik hem wel daar maken...

Schnippy

Legacy Member
Brent-4 zei:
Wat zijn ongeveer de beste instellingen voor je Driving Fore GT stuur?

35jfioo.jpg

zxk2mg.jpg

35jfioo.jpg


AUB.

Schnippy

Legacy Member
The Moff zei:
Xerathon maakt ook wel al eens een foutje hoor :p

Gisteren in maleisie zat ik 4 seconden voor. En een sector later waren het er ineens 6.

Hij rijdt wel sterke tijden, een paar tienden sneller als ik normaal. Ik weet dus wie mijn dichtste concurrent zal worden :p

*edit*
wat is de beste mannier om een setup te zoeken. Of eerder, welke modus leent zich hiertoe het beste?
TT niet zeker, aangezien alles daar toch optimaal is. Ik had eerder gedacht aan Practicesessie in quick race. Maar op welke auto is equal settings gebaseerd? Want ik kan toch moeilijk een force india nemen als de handling anders gaat zijn online?

schredy zei:
TT is toch ideaal? Geen beïnvloeding van bandenslijtage/fuel load op uw rondetijden, zodat het in theorie enkel afhangt van uw setup.



Dat wil ik ook wel weten...

Ik vind TT ook ideaal, daarkunt ge telkens naar de garage wanneer ge het wenst kunt ge constant tegen dezelfde condities laps rijden en het best uw setup aanpassing vergelijken. Natuurlijk is een setup voor TT; Q en R verschillend maar de basis= brakes, gears, alignm, susp, bal. deze kunt ge al zo goed als vastzetten vooraf dan gewoon volgens de sessie het ietsje aanpassen downforce volledig volgens sessie zetten.

Tot nog toe telkens eigen setup gebruikt en telkens hetzelfde resultaat altijd op dezelfde tracks win ik online. Ofwel ben ik erg goed op de die tracks ofwel heb ik megasetup. (denk gewoon dat ik er goed ben want in 2011 was ik er ook top) alleen ralphvv en schredy zijn daar beetje een pain in the ass!

CoBalT

Legacy Member
Aan alle deelnemers..

Ik en InimicaL` zijn bezig voor de league, zodat we heel professioneel over komen, en het voor iedereen aangenaam word om dingen op te zoeken en te bekijken van klassement etc etc...

Om dit volledig te vervolledigen zou ik volgende gegevens van jullie willen (IN ZOVER JE HET WILT GEVEN - GEEN VERPLICHTINGEN) in PM naar mij:

First name:
Last name:
Nickname
Foto: (ja foto mag;) deze zullen bewerkt worden met teamlogo enzo ;))
Height:
Weight:
Date of Birth:
Hometown:

Nogmaals dit is niet verplicht maar zal ons project alleen maar aangenamer maken! :)

Xavve

Legacy Member
ZOVEEL info zou ik er nu ook niet opzetten ze :p Voornaam/hometown/bday ofzo is volgens mij voldoende?

CoBalT

Legacy Member
InimicaL` zei:
ZOVEEL info zou ik er nu ook niet opzetten ze :p Voornaam/hometown/bday ofzo is volgens mij voldoende?

Kheb zowiezo 2names nodig, dus volledige naam zou wel handig zijn :p en fototje zou gewoon sjiek zijn omdak die dan zo kan bewerken met logo enzo :) de rest moet natuurlijk nie e :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan