Schnippy
Legacy Member
Nochnoii zei:De penalty's blijven wel pijnpunten.. zelfs op reduced.. Gisteren weer een podium mislopen door een DT want ik reed mn voorgangers een voor een voorbij in Melbourne..
idd top gereden, ik kon u niet meer volgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochnoii zei:De penalty's blijven wel pijnpunten.. zelfs op reduced.. Gisteren weer een podium mislopen door een DT want ik reed mn voorgangers een voor een voorbij in Melbourne..
Xinu zei:Hoe zit het nu met de GP2 class want weet nog steeds niet wie bij wie is welke auto ik rij. En mijn neef wil ook graag meedoen hij zal zicht strax inschrijven hier op deze forum.
Als bv het seizoen gedaan is wordt er dan de 1ste en 2de teams die bij GP2 staan overgebracht naar het F1 team en de f1 team de eerste 2 laaste gedegradeerd of ?
InimicaL` zei:Ik ga voor de gp2 de wagenkeuzes opnieuw bekijken. Gezien we met meer gaan zijn, kunnen er toch 2 redbulls rijden. Dan laat ik de nieuwe mensen die later komen uit de resterende wagens kiezen. Ik stuur je nog een pm.



The Moff zei:wat is de beste mannier om een setup te zoeken. Of eerder, welke modus leent zich hiertoe het beste?
TT niet zeker, aangezien alles daar toch optimaal is. Ik had eerder gedacht aan Practicesessie in quick race.
Maar op welke auto is equal settings gebaseerd? Want ik kan toch moeilijk een force india nemen als de handling anders gaat zijn online?
ja, maar in TT rij je al snel. Ik denk dat als je in Practice je wagen met 25 ronden fuel vult, je beter een tijdsverschil gaat zien.schredy zei:TT is toch ideaal? Geen beïnvloeding van bandenslijtage/fuel load op uw rondetijden, zodat het in theorie enkel afhangt van uw setup.
Dat wil ik ook wel weten...
InimicaL` zei:Ye, whiners!![]()


The Moff zei:ja, maar in TT rij je al snel. Ik denk dat als je in Practice je wagen met 25 ronden fuel vult, je beter een tijdsverschil gaat zien.
Zo kan je in TT een betere setup hebben maar een miniem foutje maken waardoor het toch lijkt dat die afstelling slechter is. De verschillen in een slechte setup en goeie setup in TT lijken mij kleiner.
Aleja, kweet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
Iets anders nu, hebben julllie ook al gemerkt bv in monza of canada waar je grote topspeeds kan halen en lage downforce hebt dat je wagen begint te 'zweven' na een tijdje?
De voorkant wordt dan heel onstabiel en begint automatisch te zwenken, niet heel erg veel, maar je moet toch wat bijsturen (ook met controller dus).

Brent-4 zei:Wat zijn ongeveer de beste instellingen voor je Driving Fore GT stuur?
The Moff zei:Xerathon maakt ook wel al eens een foutje hoor
Gisteren in maleisie zat ik 4 seconden voor. En een sector later waren het er ineens 6.
Hij rijdt wel sterke tijden, een paar tienden sneller als ik normaal. Ik weet dus wie mijn dichtste concurrent zal worden
*edit*
wat is de beste mannier om een setup te zoeken. Of eerder, welke modus leent zich hiertoe het beste?
TT niet zeker, aangezien alles daar toch optimaal is. Ik had eerder gedacht aan Practicesessie in quick race. Maar op welke auto is equal settings gebaseerd? Want ik kan toch moeilijk een force india nemen als de handling anders gaat zijn online?
schredy zei:TT is toch ideaal? Geen beïnvloeding van bandenslijtage/fuel load op uw rondetijden, zodat het in theorie enkel afhangt van uw setup.
Dat wil ik ook wel weten...
deze zullen bewerkt worden met teamlogo enzo
)
InimicaL` zei:ZOVEEL info zou ik er nu ook niet opzetten zeVoornaam/hometown/bday ofzo is volgens mij voldoende?
en fototje zou gewoon sjiek zijn omdak die dan zo kan bewerken met logo enzo
de rest moet natuurlijk nie e 