Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochnoii zei:Iemand zin om vanavond voor de leute eens een 50% race op Melbourne te doen?![]()



Schnippy zei:Indien hier mensen zijn die fifa 13 zouden kopen en zin hebben om op degelijk niveau club te spelen stuur me pm dan inv. ik jullie, kheb voorgaande jaren in verschillende clubs gespeeld vrienden gemaakt maar nu zou ik liever de mensen waarmee ik ook race samen in 1 club heb de "9lives F1 club" vorige fifa's wilde ik zo hoog mogelijk eindigen het hoogtepunt was div. 2 met de club maar veel gezaag en gemekker en nu gewoon voor de fun als iemand grote kans mist no hard feelings ! Dus interesse stuur me pm en vanaf iederéén de game heeft beginnen we eraan![]()

CoBalT zei:Aan alle deelnemers..
Ik en InimicaL` zijn bezig voor de league, zodat we heel professioneel over komen, en het voor iedereen aangenaam word om dingen op te zoeken en te bekijken van klassement etc etc...
Om dit volledig te vervolledigen zou ik volgende gegevens van jullie willen (IN ZOVER JE HET WILT GEVEN - GEEN VERPLICHTINGEN) in PM naar mij:
First name:
Last name:
Nickname
Foto: (ja foto magdeze zullen bewerkt worden met teamlogo enzo
)
Height:
Weight:
Date of Birth:
Hometown:
Nogmaals dit is niet verplicht maar zal ons project alleen maar aangenamer maken!![]()

MarkWebber zei:Ik dacht dat van zodra je een timed lap hebt gereden je niets meer kan wijzigen buiten front wing...
.$carface zei:das wel stom eigenlijk,dus ge kunt beter een setup maken voor R gewoon en hopen op het beste bij Q,want setups verschillen toch wel tussen Q en R zoals de gears,dwonforce enzo
MarkWebber zei:Net een 1:24:258 op Monza gereden online. Tweede beste van andere coureur was 1:27xx. Puur verloren door die stomme eerste bocht waarin iemand perse al mijn voorvleugel eraf moest vlammen....

InimicaL` zei:Online hou ik gewoon altijd in in de eerste bocht. Of als ik van pole vertrek cut ik gewoon de corner. Alles ertussen zijt ge praktisch de choco![]()
InimicaL` zei:Online hou ik gewoon altijd in in de eerste bocht. Of als ik van pole vertrek cut ik gewoon de corner. Alles ertussen zijt ge praktisch de choco![]()

