Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlatSix

Legacy Member
Even polsen. 1:32:752, is dat een goede tijd op Bahrein? Wat rijden jullie zoal op dat circuit. China heb ik 1:36:4. Maleisië slaag ik over om hard op te oefenen, die voorlaatste bocht nekt mijn ronde tijden toch altijd...

$carface

Legacy Member
gisteren eindelijk even kunnen rijden op melbourne

ik rij een 1:27:650 in Q voor eerste keer. Ik heb veel last met onderstuur voorlopig.
Ik zie dat de Q in de top rond 1:25:6xx liggen. Nog veel werk voor de boeg dus.

Ik heb ook een vraagje : als je een setup pakt voor Q, moet je dezelfde ook voor de R nemen dan?? Want ik kon mijn setup niet meer wijzigen voor de R ? :$

Schnippy

Legacy Member
eerste 5 min in Q kunt ge nog aanpassen denk ik.

Kzou ook wel kunnen meedoen vanavond want de woensdag is m'n vrije dag ma pff melbourne echt mijn ding niet.

Schnippy

Legacy Member
Indien hier mensen zijn die fifa 13 zouden kopen en zin hebben om op degelijk niveau club te spelen stuur me pm dan inv. ik jullie, kheb voorgaande jaren in verschillende clubs gespeeld vrienden gemaakt maar nu zou ik liever de mensen waarmee ik ook race samen in 1 club heb de "9lives F1 club" vorige fifa's wilde ik zo hoog mogelijk eindigen het hoogtepunt was div. 2 met de club maar veel gezaag en gemekker en nu gewoon voor de fun als iemand grote kans mist no hard feelings ! Dus interesse stuur me pm en vanaf iederéén de game heeft beginnen we eraan :)

Xavve

Legacy Member
Schnippy zei:
Indien hier mensen zijn die fifa 13 zouden kopen en zin hebben om op degelijk niveau club te spelen stuur me pm dan inv. ik jullie, kheb voorgaande jaren in verschillende clubs gespeeld vrienden gemaakt maar nu zou ik liever de mensen waarmee ik ook race samen in 1 club heb de "9lives F1 club" vorige fifa's wilde ik zo hoog mogelijk eindigen het hoogtepunt was div. 2 met de club maar veel gezaag en gemekker en nu gewoon voor de fun als iemand grote kans mist no hard feelings ! Dus interesse stuur me pm en vanaf iederéén de game heeft beginnen we eraan :)

Ik haal hem sowieso, dus kzou het ook wel zien zitten. Speelde dat nog graag online!

Racen zal vanavond niet lukken. Inventaris opt werk :(

FlatSix

Legacy Member
Ik dacht dat van zodra je een timed lap hebt gereden je niets meer kan wijzigen buiten front wing...

CoBalT

Legacy Member
CoBalT zei:
Aan alle deelnemers..

Ik en InimicaL` zijn bezig voor de league, zodat we heel professioneel over komen, en het voor iedereen aangenaam word om dingen op te zoeken en te bekijken van klassement etc etc...

Om dit volledig te vervolledigen zou ik volgende gegevens van jullie willen (IN ZOVER JE HET WILT GEVEN - GEEN VERPLICHTINGEN) in PM naar mij:

First name:
Last name:
Nickname
Foto: (ja foto mag;) deze zullen bewerkt worden met teamlogo enzo ;))
Height:
Weight:
Date of Birth:
Hometown:

Nogmaals dit is niet verplicht maar zal ons project alleen maar aangenamer maken! :)

Nog eens hier zetten voor de mensen die erover gelezen hebben :scream:

$carface

Legacy Member
MarkWebber zei:
Ik dacht dat van zodra je een timed lap hebt gereden je niets meer kan wijzigen buiten front wing...

das wel stom eigenlijk,dus ge kunt beter een setup maken voor R gewoon en hopen op het beste bij Q,want setups verschillen toch wel tussen Q en R zoals de gears,dwonforce enzo

djteam99

Legacy Member
Ik wil vanavond ook wel meedoen :) PSN: djteam99

ik heb alleen nog geen team :P uit welke mag of kan ik nog kiezen?

RaZoR be

Legacy Member
ik wil vanavond ook wel meedoen. maar ik weet nog niet hoe laat ik thuis ben van werk enz :).

@ Lunchase, ik denk dat de meerderheid wel rond de 1.27 zit in Q. Toch vorige zondag.
Een paar zaten er in de 1.26.xxx (Ik denk dat ik dat ook wel aankan, kon nog sneller dan men 1.27.2), en enkel Belisima, Schredy & Nighty zaten in de 1.25 geloof ik

FlatSix

Legacy Member
Net een 1:24:258 op Monza gereden online. Tweede beste van andere coureur was 1:27:xxx. Puur verloren door die stomme eerste bocht waarin iemand perse al mijn voorvleugel eraf moest vlammen....

Xavve

Legacy Member
MarkWebber zei:
Net een 1:24:258 op Monza gereden online. Tweede beste van andere coureur was 1:27:xxx. Puur verloren door die stomme eerste bocht waarin iemand perse al mijn voorvleugel eraf moest vlammen....

Online hou ik gewoon altijd in in de eerste bocht. Of als ik van pole vertrek cut ik gewoon de corner. Alles ertussen zijt ge praktisch de choco :D

FlatSix

Legacy Member
InimicaL` zei:
Online hou ik gewoon altijd in in de eerste bocht. Of als ik van pole vertrek cut ik gewoon de corner. Alles ertussen zijt ge praktisch de choco :D

Heb dat inderdaad voor de race erna ook gedaan. Wel niet snelste tijd maar wel de GP gewonnen vanaf P13. Eerste overwinning online. (Vierde race online)

JasonC

Legacy Member
InimicaL` zei:
Online hou ik gewoon altijd in in de eerste bocht. Of als ik van pole vertrek cut ik gewoon de corner. Alles ertussen zijt ge praktisch de choco :D

Idd, same here, gwn rustig doen met de eerste bocht, 80% van de spelers crashen er, krijgen penalty's, worden geDSQ'd, of doen een terminal crash. Op die manier heb ik al keiveel races gewonnen, ni omda ik persé de snelste ben, mr gwn omda ik voorzichtig ben! :p
Ondanks al brokkenrijders blijft zo'n quick sprintrace wel dikke fun en verslavend! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan