Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IkerCasillas

Legacy Member
Ik wil ook wel meedoen met de GP2.
Ik kan wel niet verzekeren dat ik elke zondag paraat ga staan maar toch merendeel.

buffalopint

Legacy Member
Ja geef mij dan maar een sauber, maakt me eigenlijk niet veel uit ze :)

freder

Legacy Member
OK, wederom een nieuwe PS3 en welliswaar ene die werkt !!
Voor vanavond, count me in, 'k zie het wel zitten, za^l proberen iets voor 21.00u online te komen (psn rombaft)

grts

Schnippy

Legacy Member
freder zei:
OK, wederom een nieuwe PS3 en welliswaar ene die werkt !!
Voor vanavond, count me in, 'k zie het wel zitten, za^l proberen iets voor 21.00u online te komen (psn rombaft)

grts

Lol was uw nieuwe ps3 direct kapot mss.?

freder

Legacy Member
Schnippy zei:
Lol was uw nieuwe ps3 direct kapot mss.?

ja, had zaterdag dan een nieuwe PS3 gaan halen, echter die stotterde constant in games, was enorm traag in de menu etc...

nu dus een andere in ruil onder garantie en deze werkt weer zoals het hoort .. :applause:

Brent-4

Legacy Member
Ik zou deze avond ook wel willen meedoen,je stuurt me maar een invite. Beetje oefening kan geen kwaad bij mij :p

fatih_zw

Legacy Member
hey ik ben de neef van Xinu ik en Xinu willen graag sauber hebben als het mogelijk is. Mijn psn: fatih_chelsea

The Moff

Legacy Member
Schnippy zei:
Of het nu xavve is of gij, kheb toch iemand kunnen kloten é, nuja denk niet dat Xavve nog eens een nieuw topic zou aangemaakt hebben ;)
dat verdiend een ban :p

Brent-4

Legacy Member
Iemand die weet hoe je de instellingen van je Driving Force GT veranderd op pc?

djteam99

Legacy Member
Brent-4 zei:
Bij spelbesturingen staat hij erbij maar ik kan niets aanpassen.

misschien uitvoeren als administrator? of je profiel aanpassen naar custom? sommige stuurtjes hebben standaard profielen?

anders even een screenshot delen? kunnen we iets meer te weten komen.

ik reageer trouwens even ietsje later omdat ik even van de pc weg ben ;-)

The Moff

Legacy Member
Geeft Ralph binnenkort geen sweet seventeen feestje in Nederland? Anders posten we het even op facebook? Allen daarheen!

Brent-4

Legacy Member
djteam99 zei:
misschien uitvoeren als administrator? of je profiel aanpassen naar custom? sommige stuurtjes hebben standaard profielen?

anders even een screenshot delen? kunnen we iets meer te weten komen.

ik reageer trouwens even ietsje later omdat ik even van de pc weg ben ;-)

Werkt nog steeds niet. Ik moet in het menu geraken zoals hier enkele pagina's voorheen werd gepost door Schnippy.

djteam99

Legacy Member
Brent-4 zei:
Werkt nog steeds niet. Ik moet in het menu geraken zoals hier enkele pagina's voorheen werd gepost door Schnippy.

en via het spel zelf wat je wilt gaan spelen? ik heb niet alle berichten gelezen, dus misschien dat ik dit dubbel vertel?

Met mijn trustmaster g-force stuur (van 10 jaar oud ;) ) moest ik het altijd in het spel zelf doen

Brent-4

Legacy Member
djteam99 zei:
en via het spel zelf wat je wilt gaan spelen? ik heb niet alle berichten gelezen, dus misschien dat ik dit dubbel vertel?

Met mijn trustmaster g-force stuur (van 10 jaar oud ;) ) moest ik het altijd in het spel zelf doen

Ja,ik moet een deel aanpassen in het spel zelf. Maar bekijk eens de foto's op pagina 43 van deze thread, misschien zal je me dan begrijpen. Dat menu ziet me er toch uit van de pc.

Brent-4

Legacy Member
Wnr starten jullie nu ongeveer met die race deze avond? Ben van plan om eens mee te doen.

djteam99

Legacy Member
ik heb net even inderdaad gekeken, maar deze instelling komen me niet bekend voor. Vroeger moest ik met GP4 altijd x - y as en de deadzone instellen.

maar GP4 was zo slim dat je alles even moest instellen (volle bereik links, rechts, gas, remmen en het middelpunt van je stuur.

daarna werkte het apparaat perfect.

Maar wat doet het dan niet precies? of wat wil je anders hebben?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan