Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freder zei:OK, wederom een nieuwe PS3 en welliswaar ene die werkt !!
Voor vanavond, count me in, 'k zie het wel zitten, za^l proberen iets voor 21.00u online te komen (psn rombaft)
grts
Schnippy zei:Lol was uw nieuwe ps3 direct kapot mss.?
dat verdiend een banSchnippy zei:Of het nu xavve is of gij, kheb toch iemand kunnen kloten é, nuja denk niet dat Xavve nog eens een nieuw topic zou aangemaakt hebben![]()

Brent-4 zei:Iemand die weet hoe je de instellingen van je Driving Force GT veranderd op pc?
djteam99 zei:niet via de drivers in configuratiescherm of via het startmenu?
Brent-4 zei:Bij spelbesturingen staat hij erbij maar ik kan niets aanpassen.
djteam99 zei:misschien uitvoeren als administrator? of je profiel aanpassen naar custom? sommige stuurtjes hebben standaard profielen?
anders even een screenshot delen? kunnen we iets meer te weten komen.
ik reageer trouwens even ietsje later omdat ik even van de pc weg ben ;-)
Brent-4 zei:Werkt nog steeds niet. Ik moet in het menu geraken zoals hier enkele pagina's voorheen werd gepost door Schnippy.
) moest ik het altijd in het spel zelf doendjteam99 zei:en via het spel zelf wat je wilt gaan spelen? ik heb niet alle berichten gelezen, dus misschien dat ik dit dubbel vertel?
Met mijn trustmaster g-force stuur (van 10 jaar oud) moest ik het altijd in het spel zelf doen
Brent-4 zei:Wnr starten jullie nu ongeveer met die race deze avond? Ben van plan om eens mee te doen.
djteam99 zei:en zijn alle spelers bekend die vanavond meerijden?