Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ad:
djteam99 zei:klopt dat is waar, maar soms weet je ook niet wat de ander doet of gaat doen, daarom dacht, misschien een regel voor de onervaren gebruikers
![]()
$carface zei:alé 2 nieuwe rijders ontmoet
djteam99 en Xerathon
@djteam je bent juist dat als je blauwe vlag krijgt,dat je ruimte moet laten.
Als je zelf al aan de kant rijdt en naast ideale lijn dan moet je niet bij een blauwe vlag ineens andere kant opgaan. Degene die achter je zit,duikt de ruimte in die vrij is, dus nooit zo snel veranderen nog!
Nu maakt da ni uit maar ge kunt beter rustig op uw lijn blijven rijden en als je ruimte op voorhand kunt laten doe je het.
@duelleke met nieuwe Xerathon gehad,hem netjes voorbij gegaan op rechte stuk op monza zoals het hoort ,wachten dus op dat ene kansje en dan daarna aangetikt geweest door hem en grindbak in. Hij is misschien snel maar tis geen schredy in duel, hij wordt zenuwachtig als je achter hem rijdt
dan eerste online ervaring gehad en ik heb continu wheellock,hoe hebbe jullie de brake instellingen gezet??
. Oke ge steekt me voorbij maar we zitten zij aan zij bij ingaan van parabolica + ik heb nog binnenkant bocht. Dacht oke zien hoe je dat aanpakt en achter u blijven en drs'en. Ma dan zienk i den grindbak invliege alsk achteruitkijk. Wtf. En zenuwachtig.. soms op recht stuk met stuur durf ik wel nog es lichtjes slingeren
moet da nog fixen.
Schnippy zei:Zoals reeds gezegd als je erg kort op voorligger rijdt dan duw je hem weg zonder dat ge eigenlijk contact maakt... erg ambetant en zou CM eigenlijk wel mogen oplossen want zo gebeuren er veel accidenten zonder dat iemand het beseft en eigenlijk niets fout doet.
ad:Nighty zei:Ditad:


IkerCasillas zei:Ik wil ook wel meedoen met de GP2.
Ik kan wel niet verzekeren dat ik elke zondag paraat ga staan maar toch merendeel.
fatih_zw zei:hey ik ben de neef van Xinu ik en Xinu willen graag sauber hebben als het mogelijk is. Mijn psn: fatih_chelsea
Iemand zal dus een andere wagen moeten kiezen
. 

InimicaL` zei:Ik heb slechts 1 Sauber overIemand zal dus een andere wagen moeten kiezen
@schumi, ik heb het aangepast!
Nog 2 spots te vullen in de GP2![]()
Xinu zei:Kunde mij en mijn neef nietmeer samen zetten?
