Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$carface

Legacy Member
ah ja en ik spin bijna op elke curb! ik vermijd ze nu waardoor ik niet vol kan gaan :help:

The Moff

Legacy Member
Ik heb echt moeite om een goeie setup te vinden voor australië.
Zelfs deze van Forza lukt niet voor mij. Tzal geen hoogvlieger worden zondag.

Nighty

Legacy Member
Razor ja sorry ik had het totaal niet door dat ge me daar ging inhalen..
Dacht eerder dat ge per ongeluk ertegen geknald waart maar blijkbaar hem ik dus lichtjes naar links uitgeweke :sad:

Anders wel cva raceke ma daardoor kans op p1 zien wegvliege :p

En lunchase, @ Monza.. in parabólica ik was binnenkant bocht aan het houden. Waart gij verschoten ofzo dat ik naast u zat en de grindbak ingevlogen? Ale kheb ik u tochniet geraakt dachtik ? Omdat ge ineens quitte..

FlatSix

Legacy Member
djteam99 zei:
klopt dat is waar, maar soms weet je ook niet wat de ander doet of gaat doen ;), daarom dacht, misschien een regel voor de onervaren gebruikers :niceone:

Hij nam bocht 3 heel slecht, ik deftig hij reed dwars over de baan en ik zag een kans langs de binnenkant van bocht 4. We reden er zij aan zij door (mijn neus lag tegen het einde van het kleine rechte stukje tussen bocht 4 en 5 goed voor de zijne). Ik zie dat hij de positie toch niet op geeft en samen met mij door bocht 5 wil gaan (ik langs buiten) Om zeker een crash te voorkomen neem ik hem goed wijd, auto volledig over de exit kerb. Geeft die (niet expres) een goede tik tegen mijn sidepod vlieg ik mooi in de muur...

Frustratie was vooral dat ik de positie al had na bocht 4. Ik was op weg naar een finish in P6 en op de harde band erna was ik dan nog sneller geweest en eventueel P5 kunnen halen...

Mijn qualy lap in Razor zijn foto was op de options maar ik had de stint ervoor net een ronde gezet die 1 tiende trager was op de primes...

Gewoon jammer omdat ik van lvl 11 naar 9 ging...

FlatSix

Legacy Member
Wel blij om te zien dat de GP2 klasse nu ook bijna 16 rijders telt.

djteam99

Legacy Member
$carface zei:
alé 2 nieuwe rijders ontmoet
djteam99 en Xerathon

@djteam je bent juist dat als je blauwe vlag krijgt,dat je ruimte moet laten.
Als je zelf al aan de kant rijdt en naast ideale lijn dan moet je niet bij een blauwe vlag ineens andere kant opgaan. Degene die achter je zit,duikt de ruimte in die vrij is, dus nooit zo snel veranderen nog!
Nu maakt da ni uit maar ge kunt beter rustig op uw lijn blijven rijden en als je ruimte op voorhand kunt laten doe je het.
@duelleke met nieuwe Xerathon gehad,hem netjes voorbij gegaan op rechte stuk op monza zoals het hoort ,wachten dus op dat ene kansje en dan daarna aangetikt geweest door hem en grindbak in. Hij is misschien snel maar tis geen schredy in duel, hij wordt zenuwachtig als je achter hem rijdt :D

dan eerste online ervaring gehad en ik heb continu wheellock,hoe hebbe jullie de brake instellingen gezet??

Bedankt voor de tip, ik zal inderdaad er rekening mee houden, bij melbourne had ik mijn rem balans op 48% - 52% staan

Nighty

Legacy Member
Kga menne gopro eens voor men scherm moeten montere want als ik u geraakt heb dan ben ik de paus of hoe zeggen ze dat :wtf:. Oke ge steekt me voorbij maar we zitten zij aan zij bij ingaan van parabolica + ik heb nog binnenkant bocht. Dacht oke zien hoe je dat aanpakt en achter u blijven en drs'en. Ma dan zienk i den grindbak invliege alsk achteruitkijk. Wtf. En zenuwachtig.. soms op recht stuk met stuur durf ik wel nog es lichtjes slingeren :D moet da nog fixen.

Schnippy

Legacy Member
Zoals reeds gezegd als je erg kort op voorligger rijdt dan duw je hem weg zonder dat ge eigenlijk contact maakt... erg ambetant en zou CM eigenlijk wel mogen oplossen want zo gebeuren er veel accidenten zonder dat iemand het beseft en eigenlijk niets fout doet.

Scooter

Legacy Member
Ik ben zelf redelijk tevreden van mijn races op Melbourne en Monza. Had eerlijk gezegd verwacht dat ik meer fouten ging maken zonder assists. Komt in orde tegen dat het kampioenschap begint. Alleen nog leren van een eigen setup te maken, tenzij mijn Ferrari teamgenoten daar specialisten in zijn en hun setup willen delen? :)

Nighty

Legacy Member
Schnippy zei:
Zoals reeds gezegd als je erg kort op voorligger rijdt dan duw je hem weg zonder dat ge eigenlijk contact maakt... erg ambetant en zou CM eigenlijk wel mogen oplossen want zo gebeuren er veel accidenten zonder dat iemand het beseft en eigenlijk niets fout doet.

Dit :sad:

JasonC

Legacy Member
Nighty zei:

Dat en die penalty's :(
Tochwel jammer als ge't mij vraagt, een game met zoveel potentieel, pasop et blijft wel een bangelijke game maar spijtig van die verschillende mankementjes, doet me denken dat ze mss een nogal stak budget hadden daar bij CM...
Zo'n bugs zouden er normaal niet in mogen zitten als je de game voldoende test. Iets wat zij dan blijkbaar ni hebben gedaan... :s

The Moff

Legacy Member
Gelieve ook rekening te houden als er iemand naast je rijdt!
In australië reed ik links van iemand (weet niet meer wie) en die duwde mij volledig naar links het gras en bijna de muur in. Ik zie soms toch zotte dingen ze.

Xavve

Legacy Member
IkerCasillas zei:
Ik wil ook wel meedoen met de GP2.
Ik kan wel niet verzekeren dat ik elke zondag paraat ga staan maar toch merendeel.

Wat is je psn juist? Welke wagen kies je? Een team kan wel niet meer dan 2 GP2 drivers hebben.

Xavve

Legacy Member
fatih_zw zei:
hey ik ben de neef van Xinu ik en Xinu willen graag sauber hebben als het mogelijk is. Mijn psn: fatih_chelsea

Ik heb slechts 1 Sauber over :) Iemand zal dus een andere wagen moeten kiezen

@schumi, ik heb het aangepast!

Nog 2 spots te vullen in de GP2 :)

$carface

Legacy Member
@xerathon
Het maakt ni uit,kwas ni kwaad ze toen ik quitte,mijn stuur stond nog ni goe afgesteld maar voelde wel een tik rechtsachter en spinde voor dat ik het grind opging
We zaten op recht stuk niet zij aan zij,was voor je maar je dook de bocht wel zij aan zij en toen moet je me geraakt hebben
Kleine tip dus om soms 1 sec te wachten op recht stuk waar je me toch terug ging inhalen met drs en slipstream,het is het risico gewoon niet waard om zo in te halen

Nighty

Legacy Member
Welja tis gewoon kut want ik probeer zo clean mogelijk te rijden, maar zo een duels vind ik wel tof. Moestk gezien hebbe datk u getikt had khad ten eerste geremd en ten tweede nie kome doen fdak van niks weet :p.
En tis juist dat waar ik me in opjaag.
Moja meer geluk volgende keer. Kzal dan plaats voor ne camion proberen tussenlaten :rofl:

Ja lol co op met cobalt. Ps3 crash ik keer terug, micro werkt niet. Stop ff op einde pitstraat bij Q om men micro te regelen. Krijg ik ineens 2 penaltys en later in regen na een slip 3de penalty en dus dsq.
Denk 16 en 17ofzo geëindigd. Go red bull. Lol :D

Xinu

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ik heb slechts 1 Sauber over :) Iemand zal dus een andere wagen moeten kiezen

@schumi, ik heb het aangepast!

Nog 2 spots te vullen in de GP2 :)

Kunde mij en mijn neef nietmeer samen zetten?

Xavve

Legacy Member
Xinu zei:
Kunde mij en mijn neef nietmeer samen zetten?

Ge kunt altijd Caterham/Toro Rosso/HRT/ Marussia kiezen? Settings staan toch op equal, dus auto maakt niet echt uit. Kunnen jullie samen in een team.

Schnippy

Legacy Member
Ook co-op gestart met forza, na 4 race forza allemaal gewonnen ik nog geen 1 puntje... Forza echt oppermachtig, ik ondermaats en als ik al goed reed dan reed forza nog paar sec. sneller per ronde en het beste van al hij rijdt zo constant dat ik hem wel eens als favoriet plaats voor de titel van onze competitie ja boven schredy en belisima ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan