Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brent-4

Legacy Member
djteam99 zei:
ik heb net even inderdaad gekeken, maar deze instelling komen me niet bekend voor. Vroeger moest ik met GP4 altijd x - y as en de deadzone instellen.

maar GP4 was zo slim dat je alles even moest instellen (volle bereik links, rechts, gas, remmen en het middelpunt van je stuur.

daarna werkte het apparaat perfect.

Maar wat doet het dan niet precies? of wat wil je anders hebben?

Kga de instellingen voor pc houden voor morgen, heb teveel zin om te racen. Zal wel eens kijken of het nu al beter gaat met de instellingen voor in game.

$carface

Legacy Member
@brent

Ik heb het net zo gedaan:

Logitech ingeplugged op pc
Naar logitech site software gedownload
Dan bij start--> apparaten en printers uw stuur klikken en daar kun je global settings in taakbalk selecteren zoals schnippy heeft getoond.

Nighty

Legacy Member
kgaan ete nu :niceone:, cobalt zorg ma da men zitje warm is tegen datk er ben !

CoBalT

Legacy Member
juist is gewoon online gereje.. shit da sucked:s al die fucking kutkerels die wille rammen en ook weer onterecht penalty gekrege :s tging één van de baan, hij komt er weer op tegen mij, spint, ik penalty..

RaZoR be

Legacy Member
Ik ga er wel zijn, maar weet niet of ik kan uitrijden. Hadden al afgesproken voor naar late avond film.

m_schumi99

Legacy Member
Graag zou ik een rijden met een: 1) ferrari
2) mercedes
3) lotus
4) williams

Mijn psn naam is m_schumi99 met 1 m
grtz

freder

Legacy Member
1ste online race, toch wat een tegenvaller, na nog geen 30sec race verschillende rampartijen gezien, uiteindelijk ook accident gehad omdat diegene voor mij dwars ging door iemand anders, bijna 2/3 ronde zonder voorvleugel moeten rijden, kom uit de pits, rij dan nog wel over de witte lijn en krijg nog een drive true. uiteindelijk toch 9de geworden, maar moet nog eens kijken voor settings, rij nog met de standaard settings , snelste ronde tijdens race 1.30.xxx

djteam99

Legacy Member
freder zei:
1ste online race, toch wat een tegenvaller, na nog geen 30sec race verschillende rampartijen gezien, uiteindelijk ook accident gehad omdat diegene voor mij dwars ging door iemand anders, bijna 2/3 ronde zonder voorvleugel moeten rijden, kom uit de pits, rij dan nog wel over de witte lijn en krijg nog een drive true. uiteindelijk toch 9de geworden, maar moet nog eens kijken voor settings, rij nog met de standaard settings , snelste ronde tijdens race 1.30.xxx

misschien ook handig om even een regel op te stellen voor blauwe vlaggen, ik wou ruimte maken ging dus naar rechts, maar dat verwachte iemand niet, frontaal tegen elkaar :sad:

en ik was al na 1 ronde klaar, aangetikt door iemand en frontaal tegen iemand aan die plots de weg weer kwam oprijden, maar het was wel een leuke sessie ondanks dat ik solo aan het rijden was :)

RaZoR be

Legacy Member
tegenvaller voor mij ook wel:

Q: went nice. pole, eindelijk eens een lap zonder fouten.
quali2509.jpg


R: Eerste paar rondjes gingen goed, on het tempo aangeven en ze kwamen niet onmiddelijk veel dichter. toen even concentratie kwijt en nochnoi & moffster waren me voorbij.
Toen in gevecht met Xerathon, die komt net iets naar links terwijl ik langs hem zit, ik raak zijn flank, en ik krijg een penalty & men voorvleugel is kapot.
Volgende bocht kan ik niet draaien en net op dat moment komt xeratthon links langs mij -> 2de penalty... Vanaf yoen was men race al gedaan... De rest van de race gebruikt als training voor wat consistentie... wat ook niet altijd lukte... Het moet nog bter binnen 2 weken :p

djteam99

Legacy Member
MarkWebber zei:
Buffaloflyer, zij spiegels gebruiken eh kerel!

klopt dat is waar, maar soms weet je ook niet wat de ander doet of gaat doen ;), daarom dacht, misschien een regel voor de onervaren gebruikers :niceone:

$carface

Legacy Member
alé 2 nieuwe rijders ontmoet
djteam99 en Xerathon

@djteam je bent juist dat als je blauwe vlag krijgt,dat je ruimte moet laten.
Als je zelf al aan de kant rijdt en naast ideale lijn dan moet je niet bij een blauwe vlag ineens andere kant opgaan. Degene die achter je zit,duikt de ruimte in die vrij is, dus nooit zo snel veranderen nog!
Nu maakt da ni uit maar ge kunt beter rustig op uw lijn blijven rijden en als je ruimte op voorhand kunt laten doe je het.
@duelleke met nieuwe Xerathon gehad,hem netjes voorbij gegaan op rechte stuk op monza zoals het hoort ,wachten dus op dat ene kansje en dan daarna aangetikt geweest door hem en grindbak in. Hij is misschien snel maar tis geen schredy in duel, hij wordt zenuwachtig als je achter hem rijdt :D

dan eerste online ervaring gehad en ik heb continu wheellock,hoe hebbe jullie de brake instellingen gezet??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan