Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ForZa.

Legacy Member
Schnippy zei:
Ook co-op gestart met forza, na 4 race forza allemaal gewonnen ik nog geen 1 puntje... Forza echt oppermachtig, ik ondermaats en als ik al goed reed dan reed forza nog paar sec. sneller per ronde en het beste van al hij rijdt zo constant dat ik hem wel eens als favoriet plaats voor de titel van onze competitie ja boven schredy en belisima ;)

Lol Schnippy, niet overdrijven he :) Ben zeker geen favoriet, ben al blij als'k volgend seizoen nog in F1 klasse zit ;)
AI stond maar op professional en eigenlijk, die standaard setups zijn nog zo slecht niet :)

Thx voor co-op, is wel fun zo...

RaZoR be

Legacy Member
Nighty zei:
Razor ja sorry ik had het totaal niet door dat ge me daar ging inhalen..
Dacht eerder dat ge per ongeluk ertegen geknald waart maar blijkbaar hem ik dus lichtjes naar links uitgeweke :sad:

Anders wel cva raceke ma daardoor kans op p1 zien wegvliege :p .

Maakt niet uit, ik reed ook redelijk kort langs je ;)
maar gewoon tip voor alle nieuwelingen & iedereen eigenlijk, als je pijltjes ziet op je scherm, hou er rekening mee dat je wat moet opletten.
Zo zijn ik & nochnoi ook zij aan zij door de eerste bocht gereden van melbourne. Had ik gewoon ingestuurd zoals ik normaal doe en de apex genomen van de bocht zat nochnoi ook in mijn zij. Maar had het pijlke gezien en ben volledig links gebleven en de bocht genomen.
Wil niet zeggen dat als je pijltje ziet langs je, dat je niet mag verdedigen, maar let op wat je doet, en probeer een beetje na te denken wat jij in die situatie zou doen als jij de persoon bent die naast jou rijdt en je wilt proberen in te halen.


CoBalT zei:
razor delete die screen aub!

nee, voor die keer dat ik es een perfecte ronde rij :p

bart44

Legacy Member
Ik hoop dat ik mijn stuur ook op pc kan aansluiten en de instellingen kan veranderen..ik moet echt zoveel vroeger remmen als iemand anders..pushen is zo moeilijk omdat ik al op de limiet rij..echt frustrerend om te weten dat je sneller kan maar niet de mogelijkheid hebt..

RaZoR be

Legacy Member
Op pc aansluiten? Ik heb een dfgt en ik eb die nergens aangesloten m instellingen te veranderen hoor. Tenzij je misschien een g27 hebt, dat weet ik niet.

bart44

Legacy Member
RaZoR be zei:
Op pc aansluiten? Ik heb een dfgt en ik eb die nergens aangesloten m instellingen te veranderen hoor. Tenzij je misschien een g27 hebt, dat weet ik niet.



blijkbaar , kijk maar eens op blz 43..

buffalopint

Legacy Member
Heb inderdaad een foutje gemaakt na mijn pitstop op Melbourne, was even weg met de nieuwe banden, slechte grip en beetje concentratieverlies, sorry daarvoor. Al moet ik wel zeggen dat ik de ronde daarvoor, door nummer 3 en 4 in de race die in elkaar haakten, 1 ervan was volledig in het gras gekomen, en ik rustig rechts voorbijreed ook het decor werd ingereden door de andere, weet niet meer wie het was maar no hard feelings ze.
2e wedstrijd op Monza, waar ik alleen nog maar met gt5 had gereden heb ik mij rustig op de kant gezet in de start en daarna beginnen rijden en er worden toch nog veel fouten gemaakt moet ik zeggen, daardoor ben ik rustig kunnen opschuiven en op het einde zelf paar goede ronden kunnen rijden. Blijf er toch bij dat je met g27 soms veel te veel onderstuur krijgt op plaatsen waar het normaal niet zou mogen voorvallen. Al bij al ben ik toch tevreden over mijn niveau na 2uurtjes f1 spelen in mijn leven :) Alleen kers en Drs gebruik ik nog niet, moet dat nog onder de knie krijgen en ook fuelmix heb ik nog nooit gebruikt. Verder gaat het schakelen vlot met hier en daar mss een klein schakelfoutje maar kom alle begin is moeilijk :)

$carface

Legacy Member
bart44 zei:
Ik hoop dat ik mijn stuur ook op pc kan aansluiten en de instellingen kan veranderen..ik moet echt zoveel vroeger remmen als iemand anders..pushen is zo moeilijk omdat ik al op de limiet rij..echt frustrerend om te weten dat je sneller kan maar niet de mogelijkheid hebt..

Idem als het ni verbetert tegen de race ga ik naar controller om een kans te hebben om mee te kunne

bart44

Legacy Member
$carface zei:
Idem als het ni verbetert tegen de race ga ik naar controller om een kans te hebben om mee te kunne



Ik rij 2 sec trager dan de snelste ronde, rij wel zonder fouten ma dan nog..ik wil meestrijden voor de top 5..Ik ga straks eens proberen die instellingen aan te passen, ik kan nu max 50graden sturen en anders overstuur! i do not like!

RaZoR be

Legacy Member
$carface zei:
@nochnoi en razor welke stuurinstellingen hebben aub?

euhm, diegene die belisima ooit hier heeft gezet. 1% deadzone van steering. & steering linearity van 15%, de rest allemaal standaard.


buffalopint zei:
Heb inderdaad een foutje gemaakt na mijn pitstop op Melbourne, was even weg met de nieuwe banden, slechte grip en beetje concentratieverlies, sorry daarvoor. Al moet ik wel zeggen dat ik de ronde daarvoor, door nummer 3 en 4 in de race die in elkaar haakten, 1 ervan was volledig in het gras gekomen, en ik rustig rechts voorbijreed ook het decor werd ingereden door de andere, weet niet meer wie het was maar no hard feelings ze.

Ah oei, had zelfs niet door dat we iemand anders hadden geraakt. Sorry hiervoor.


bart44 zei:
Ik rij 2 sec trager dan de snelste ronde, rij wel zonder fouten ma dan nog..ik wil meestrijden voor de top 5..Ik ga straks eens proberen die instellingen aan te passen, ik kan nu max 50graden sturen en anders overstuur! i do not like!

hmmm, daar heb ik geen problemen mee, gewoon insturen enz.
wat wel is: ik vind in f12012 dat ge wel makkelijker van een stuurfout kunt corrigeren. ofwel is dat omdat ik geen abs meer heb. Hoe vaak dat ik driftend uit de bocht komt is niet normaal :P
voorbeeld: maleisie, daar die s bocht na de eerste sector. Ik ben al vaak daar de controle verloren wanneer je van kant richting wisselt in het midden van de S. & ik ben nog geen 1 keer gespind. Altijd vollebak remmen en tegensturen en ik kom terug recht en kan verder rijden

buffalopint

Legacy Member
Code:
euhm, diegene die belisima ooit hier heeft gezet. 1% deadzone van steering. & steering linearity van 15%, de rest allemaal standaard.
Dus gewoon bij de instellingen in het spel zelf deze aanpassen en niet nodig om g27 op pc aan te sluiten dan?

Code:
Ah oei, had zelfs niet door dat we iemand anders hadden geraakt. Sorry hiervoor
Geen probleem ze maar wou rechts voorbij en jij ging ook net voor mij rechts van de baan rijden en verscil in snelheid na jullie aanrijding was wat groot ;)

Voorlaatste bocht op melbourne, die scherpe linkse vind ik zeer vervelend omt te nemen met mijn stuur, speel je met bakje ga ik daar bijna 20km sneller door, maar ja wil het rijden met mijn stuur zeker niet opgeven want is veel te veel beleving voor mij persoonlijk t.o.v. controller.

Xavve

Legacy Member
buffalopint zei:
Code:
euhm, diegene die belisima ooit hier heeft gezet. 1% deadzone van steering. & steering linearity van 15%, de rest allemaal standaard.
Dus gewoon bij de instellingen in het spel zelf deze aanpassen en niet nodig om g27 op pc aan te sluiten dan?

Code:
Ah oei, had zelfs niet door dat we iemand anders hadden geraakt. Sorry hiervoor
Geen probleem ze maar wou rechts voorbij en jij ging ook net voor mij rechts van de baan rijden en verscil in snelheid na jullie aanrijding was wat groot ;)

Voorlaatste bocht op melbourne, die scherpe linkse vind ik zeer vervelend omt te nemen met mijn stuur, speel je met bakje ga ik daar bijna 20km sneller door, maar ja wil het rijden met mijn stuur zeker niet opgeven want is veel te veel beleving voor mij persoonlijk t.o.v. controller.

Logitech Profiler downloaden en installeren. G27 aan de pc hangen en via de profiler, de steering lock op 180 graden zetten. Dan de optie dat games dit mogen overschrijven afzetten.
Maar dan staat je lock ook wel op 180 graden voor andere games :p

In 2012 is gewoon een vloeiende rijstijl nodig. Bepaalde bochten kan je niet meer zo snel nemen als in 2011. Doe je dit wel, dan krijg je onderstuur. Mij bevalt 2012 alvast!

bart44

Legacy Member
InimicaL` zei:
Logitech Profiler downloaden en installeren. G27 aan de pc hangen en via de profiler, de steering lock op 180 graden zetten. Dan de optie dat games dit mogen overschrijven afzetten.
Maar dan staat je lock ook wel op 180 graden voor andere games :p

In 2012 is gewoon een vloeiende rijstijl nodig. Bepaalde bochten kan je niet meer zo snel nemen als in 2011. Doe je dit wel, dan krijg je onderstuur. Mij bevalt 2012 alvast!



Zal niet gaan met een logitech EX versie zeker? T is gewoon niet leuk dat mensen met een controller later kunnen remmen en sneller op het gas kunnen..

RaZoR be

Legacy Member
$carface zei:
@nochnoi en razor welke stuurinstellingen hebben aub?

InimicaL` zei:
Logitech Profiler downloaden en installeren. G27 aan de pc hangen en via de profiler, de steering lock op 180 graden zetten. Dan de optie dat games dit mogen overschrijven afzetten.
Maar dan staat je lock ook wel op 180 graden voor andere games :p

In 2012 is gewoon een vloeiende rijstijl nodig. Bepaalde bochten kan je niet meer zo snel nemen als in 2011. Doe je dit wel, dan krijg je onderstuur. Mij bevalt 2012 alvast!

hmm, bij de dfgt staat die standaard op 180 graden denk ik, daarom dat ik dat niet heb gedaan / moeten doen

IkerCasillas

Legacy Member
IkerCasillas: psn : Jenne85

Als het nog gaat mag je Toro Rosso als team achter mijn naam zetten

$carface

Legacy Member
@xavve de GP2 rijders zijn met 14,nog 2 rijders en dan stoppen met inschrijvingen ni?

$carface

Legacy Member
Schnippy zei:
Ook co-op gestart met forza, na 4 race forza allemaal gewonnen ik nog geen 1 puntje... Forza echt oppermachtig, ik ondermaats en als ik al goed reed dan reed forza nog paar sec. sneller per ronde en het beste van al hij rijdt zo constant dat ik hem wel eens als favoriet plaats voor de titel van onze competitie ja boven schredy en belisima ;)

ik denk dat ralphvv en moffster potten gaan breken puur omdat zij met controller rijden.

In monza verdween moffster gewoon,hij werd snel klein ;)
ik elke bocht aan het struggelen en weinig grip en 2 keer gespind waar ik vroeger nooit zou spinnen.

Het ziet er niet rooskleurig uit voor het ferrari team maar we gaan er het beste van maken.
We zullen elkaar veel tegenkomen op de baan Schnippy :applause:

RaZoR be

Legacy Member
lunchase, gewoon worden. Op melbourne kon ik moffster perfect volgen de eerste laps hoor :)

JasonC

Legacy Member
RaZoR be zei:
wat wel is: ik vind in f12012 dat ge wel makkelijker van een stuurfout kunt corrigeren. ofwel is dat omdat ik geen abs meer heb. Hoe vaak dat ik driftend uit de bocht komt is niet normaal :P
voorbeeld: maleisie, daar die s bocht na de eerste sector. Ik ben al vaak daar de controle verloren wanneer je van kant richting wisselt in het midden van de S. & ik ben nog geen 1 keer gespind. Altijd vollebak remmen en tegensturen en ik kom terug recht en kan verder rijden

Idd, heb dit ook een paar dagen geleden aangehaald, met momenten voelt het wat arcade-achtig aan, je kan makkelijker de wagen controleren en terug rechtzetten, iets wat in F1 2011 ni waar was geweest, eens ik daar de controle kwijt was kwam ik bijna altijd naast de track terecht! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan