ForZa.
Legacy Member
Schnippy zei:Ook co-op gestart met forza, na 4 race forza allemaal gewonnen ik nog geen 1 puntje... Forza echt oppermachtig, ik ondermaats en als ik al goed reed dan reed forza nog paar sec. sneller per ronde en het beste van al hij rijdt zo constant dat ik hem wel eens als favoriet plaats voor de titel van onze competitie ja boven schredy en belisima![]()
Lol Schnippy, niet overdrijven he
Ben zeker geen favoriet, ben al blij als'k volgend seizoen nog in F1 klasse zit 
AI stond maar op professional en eigenlijk, die standaard setups zijn nog zo slecht niet

Thx voor co-op, is wel fun zo...
ad:
.
