Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

djteam99

Legacy Member
Heren,

kan ik me ook nog opgeven voor de GP2 klasse? en hoe gaat dit in zijn werk? doe voor het eerst mee namelijk ;-) als ik word toegelaten

groet,
Johan

Schnippy

Legacy Member
@Xavve vind het geen goed idee om de F1 klasse en de GP2 opnieuw samen te gooien in 1 topic want nu wordt het erg onoverzichtelijk en de nieuwe mensen zullen met veel vragen zitten, en dan kunnen ze alle berichten in de gp2 lezen zonder iets te missen, hier staat er vanalles en nog wat :)

JasonC

Legacy Member
Schnippy zei:
@Xavve vind het geen goed idee om de F1 klasse en de GP2 opnieuw samen te gooien in 1 topic want nu wordt het erg onoverzichtelijk en de nieuwe mensen zullen met veel vragen zitten, en dan kunnen ze alle berichten in de gp2 lezen zonder iets te missen, hier staat er vanalles en nog wat :)

Welke vragen? Alles wat ze moeten weten staat in de 1ste post, de rest zijn gewoon gesprekken en discussies over hoe een race is gegaan, en dergelijken.

Ik ben tegen die splitsing omdat ik het spijtig zou vinden dat er een soort "virtuele muur" zou ontstaan tussen de leden van onze kleine F1 community, we zijn allemaal fans van de sport en de game, ik prefereer dan ook om 1 thread te hebben ipv de groep in twee te splitsen, ookal zitten we met twee verschillende competities. + Door te splitsen creëer je ook meer afstand tussen de F1-rijders en hun reserve(GP2)-rijders...

Nee, van mij mag het gewoon zo blijven, en kheb zo'n gevoel dat de meerderheid hier ook zo over denkt. Stemmen we anders? Is misschien nog het meest eerlijke/democratische. ;)

Xavve

Legacy Member
djteam99 zei:
Heren,

kan ik me ook nog opgeven voor de GP2 klasse? en hoe gaat dit in zijn werk? doe voor het eerst mee namelijk ;-) als ik word toegelaten

groet,
Johan

Welkom Johan! Vanaf 7 oktober zal er om 20u telkens een 25% race zijn met Qualification. Ik voeg je alvast bij de lijst rijders. Hou zeker het forum in het oog, want het is redelijk actief. Alle informatie komt in deze post.

djteam99

Legacy Member
InimicaL` zei:
Welkom Johan! Vanaf 7 oktober zal er om 20u telkens een 25% race zijn met Qualification. Ik voeg je alvast bij de lijst rijders. Hou zeker het forum in het oog, want het is redelijk actief. Alle informatie komt in deze post.

Hartstikke bedankt! ik hou het forum zeker weten in de gaten, ik zal alvast beginnen met oefenen/afstellen van de wagen.

Kalender is hier ook te vinden voor? wanneer er op welke circuit word gereden?

gr. Johan

Xavve

Legacy Member
We volgen gewoon de ingame kalender. Elke zondag dus de volgende. Beginnen met Melbourne, dan Kuala Lumpur enz

djteam99

Legacy Member
InimicaL` zei:
We volgen gewoon de ingame kalender. Elke zondag dus de volgende. Beginnen met Melbourne, dan Kuala Lumpur enz

ok top, is er ergens misschien nog een uitleg hoe we moeten inloggen etc? of word dat gedaan via een uitnodiging in F1 2012.

Xavve

Legacy Member
djteam99 zei:
ok top, is er ergens misschien nog een uitleg hoe we moeten inloggen etc? of word dat gedaan via een uitnodiging in F1 2012.

Alle rijders krijgen idd een invite rond racetijd door iemand die host :) Ik maak straks een GP2 lijst en een F1 lijst. Kan je makkelijk mensen adden op psn.

Schnippy

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Welke vragen? Alles wat ze moeten weten staat in de 1ste post, de rest zijn gewoon gesprekken en discussies over hoe een race is gegaan, en dergelijken.

Ik ben tegen die splitsing omdat ik het spijtig zou vinden dat er een soort "virtuele muur" zou ontstaan tussen de leden van onze kleine F1 community, we zijn allemaal fans van de sport en de game, ik prefereer dan ook om 1 thread te hebben ipv de groep in twee te splitsen, ookal zitten we met twee verschillende competities. + Door te splitsen creëer je ook meer afstand tussen de F1-rijders en hun reserve(GP2)-rijders...

Nee, van mij mag het gewoon zo blijven, en kheb zo'n gevoel dat de meerderheid hier ook zo over denkt. Stemmen we anders? Is misschien nog het meest eerlijke/democratische. ;)

Twas eigenlijk maar om te zeveren wi dat ik dat zei, was de bedoeling om Xavve keer op stang te jagen, hij had net de 2de topic gesloten :lol:

JasonC

Legacy Member
Schnippy zei:
Twas eigenlijk maar om te zeveren wi dat ik dat zei, was de bedoeling om Xavve keer op stang te jagen, hij had net de 2de topic gesloten :lol:

Pffft, en ik maar héél dat verhaal hierboven zitten uittypen! :tongue:

Schnippy

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Pffft, en ik maar héél dat verhaal hierboven zitten uittypen! :tongue:

Of het nu xavve is of gij, kheb toch iemand kunnen kloten é, nuja denk niet dat Xavve nog eens een nieuw topic zou aangemaakt hebben ;)

Nochnoii

Legacy Member
Iemand zin om vanavond voor de leute eens een 50% race op Melbourne te doen? :p

Nighty

Legacy Member
Hm da klinkt redelijk goed. Normaal moet da lukken. Wa isda dan 30 Laps zeker?

Nighty

Legacy Member
21u lijkt me goed uur, of verzamelen om 20:45? Zodat we dan effectief kunnen starten.

@trab, pm volgt gisteren door ne zieken moete blijve werke tot 2u int restaurant. Kben kreupel nu :D

buffalopint

Legacy Member
Ik wil vanavond ook meedoen. PSN buffaloflyer. Zal maken dat ik rond 20u45 online ben , sturen jullie dan automatisch invite?
See you tonight.

bart44

Legacy Member
Nighty zei:
21u lijkt me goed uur, of verzamelen om 20:45? Zodat we dan effectief kunnen starten.

@trab, pm volgt gisteren door ne zieken moete blijve werke tot 2u int restaurant. Kben kreupel nu :D


Geen probleem, ik zie het wel in mijn postvakske verschijnen, alvast bedankt.. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan