Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Schnippy zei:@Xavve vind het geen goed idee om de F1 klasse en de GP2 opnieuw samen te gooien in 1 topic want nu wordt het erg onoverzichtelijk en de nieuwe mensen zullen met veel vragen zitten, en dan kunnen ze alle berichten in de gp2 lezen zonder iets te missen, hier staat er vanalles en nog wat![]()

djteam99 zei:Heren,
kan ik me ook nog opgeven voor de GP2 klasse? en hoe gaat dit in zijn werk? doe voor het eerst mee namelijk ;-) als ik word toegelaten
groet,
Johan
InimicaL` zei:Welkom Johan! Vanaf 7 oktober zal er om 20u telkens een 25% race zijn met Qualification. Ik voeg je alvast bij de lijst rijders. Hou zeker het forum in het oog, want het is redelijk actief. Alle informatie komt in deze post.
InimicaL` zei:We volgen gewoon de ingame kalender. Elke zondag dus de volgende. Beginnen met Melbourne, dan Kuala Lumpur enz
djteam99 zei:ok top, is er ergens misschien nog een uitleg hoe we moeten inloggen etc? of word dat gedaan via een uitnodiging in F1 2012.
Ik maak straks een GP2 lijst en een F1 lijst. Kan je makkelijk mensen adden op psn.Y-Ssin zei:Welke vragen? Alles wat ze moeten weten staat in de 1ste post, de rest zijn gewoon gesprekken en discussies over hoe een race is gegaan, en dergelijken.
Ik ben tegen die splitsing omdat ik het spijtig zou vinden dat er een soort "virtuele muur" zou ontstaan tussen de leden van onze kleine F1 community, we zijn allemaal fans van de sport en de game, ik prefereer dan ook om 1 thread te hebben ipv de groep in twee te splitsen, ookal zitten we met twee verschillende competities. + Door te splitsen creëer je ook meer afstand tussen de F1-rijders en hun reserve(GP2)-rijders...
Nee, van mij mag het gewoon zo blijven, en kheb zo'n gevoel dat de meerderheid hier ook zo over denkt. Stemmen we anders? Is misschien nog het meest eerlijke/democratische.![]()

Schnippy zei:Twas eigenlijk maar om te zeveren wi dat ik dat zei, was de bedoeling om Xavve keer op stang te jagen, hij had net de 2de topic gesloten![]()

Y-Ssin zei:Pffft, en ik maar héél dat verhaal hierboven zitten uittypen!![]()

Nochnoii zei:Iemand zin om vanavond voor de leute eens een 50% race op Melbourne te doen?![]()
Nighty zei:21u lijkt me goed uur, of verzamelen om 20:45? Zodat we dan effectief kunnen starten.
@trab, pm volgt gisteren door ne zieken moete blijve werke tot 2u int restaurant. Kben kreupel nu![]()