Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nochnoii

Legacy Member
G'avond vrienden van de autosport! Excuseer dat ik een beetje afwezig was. Momenteel zit ik in New York tot vrijdag dus zal niet kunnen spelen ^^ ik heb gemerkt dat er al een webste en forum is! Ik kan niet wachten om het eens te bekijken. Volgende week vrijdag ben ik weer terug en ga ik nonstop oefenen voor onze eerste race. Het gaat spetteren op 7 oktober :)

Cheers!

CoBalT

Legacy Member
Nochnoii zei:
G'avond vrienden van de autosport! Excuseer dat ik een beetje afwezig was. Momenteel zit ik in New York tot vrijdag dus zal niet kunnen spelen ^^ ik heb gemerkt dat er al een webste en forum is! Ik kan niet wachten om het eens te bekijken. Volgende week vrijdag ben ik weer terug en ga ik nonstop oefenen voor onze eerste race. Het gaat spetteren op 7 oktober :)

Cheers!

you lucky basterd?:drool:

ralphvv

Legacy Member
leeft Loewieman(mijn teamgenoot) nog? hij heeft nog weinig van zich laten horen.
en net gekeken op PS3 dat die 8 dagen geleden voor het laatst online was. hij heeft denk ik het spel nog geen eens.

CoBalT

Legacy Member
ralphvv zei:
leeft Loewieman(mijn teamgenoot) nog? hij heeft nog weinig van zich laten horen.
en net gekeken op PS3 dat die 8 dagen geleden voor het laatst online was. hij heeft denk ik het spel nog geen eens.

ik heb die daarjuist zien online piepen

Daggie

Legacy Member
Vanavond om 20u YDT? Ik kan niet beloven dat ik er ben, om familiale redenen .. maar als ik thuis ben, ben ik online!

FlatSix

Legacy Member
Ik zal mogelijk iets later zijn maar wel degelijk aanwezig.

@ralphvv, je hebt cobalt en mij nog eh, je trouwe GP2 rijders =)

ralphvv

Legacy Member
MarkWebber zei:
Ik zal mogelijk iets later zijn maar wel degelijk aanwezig.

@ralphvv, je hebt cobalt en mij nog eh, je trouwe GP2 rijders =)

Dat is het probleem ook niet. 2 sterke reserverijders hebben we. Maar gewoon omdat loewieman nog geen 1x met ons geraced heeft en wat zijn kwaliteiten op dit moment zijn

The Moff

Legacy Member
Ik zal komen als mijn vrouw niet te lang op die babybeurs blijft plakken :(

(ik zal wel een smoesje verzinnen :))

Schnippy

Legacy Member
Ik mss. als ik uit m'n bed geraak, want tis Gent FCB en kag derna pas in bed duiken.

bart44

Legacy Member
Schnippy zei:
35jfioo.jpg

zxk2mg.jpg

35jfioo.jpg


AUB.



schnippy, vind je deze afstellingen op logitech.com ?? hoe geraak je daar? of staat dit ergens anders? wil eens kijken of mijn stuur er ook tussen staat..

kissmyass007

Legacy Member
ik kan er vanavond ni bij zijn...moet om 21u beginne werken:s,heb al veel geoefent op melbourne en maleisie de rest komt snel ook wel in orde nu,ben tot besluit gekomen geen co ops meer te doen omdat de computer drivers te agressief rijden,zo kan ik ni deftig rijden as ze u rammen in den bocht met spinnen as gevolg...ni te doen . greetz

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Ik wil ook graag meedoen maar het komt er nooit van omdat ik dat hier allemaal moet verplaatsen dan.. En ik speel nooit met controller dus meestal is dat gwn voor onze race of iets vroeger om wat te kunnen oefenen. Heb de 2012 echt nog niet deftig kunnen spelen, moet nog beginnen op kuala lumpur in career na een DNF in de eerste race :)

Heb de site gezien van cobalt, knap! Mss tot vanavond :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan