Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CoBalT zei:mss een late cup dan? ik zie wel hoeveel volk er is dan

Nochnoii zei:G'avond vrienden van de autosport! Excuseer dat ik een beetje afwezig was. Momenteel zit ik in New York tot vrijdag dus zal niet kunnen spelen ^^ ik heb gemerkt dat er al een webste en forum is! Ik kan niet wachten om het eens te bekijken. Volgende week vrijdag ben ik weer terug en ga ik nonstop oefenen voor onze eerste race. Het gaat spetteren op 7 oktober
Cheers!

ralphvv zei:leeft Loewieman(mijn teamgenoot) nog? hij heeft nog weinig van zich laten horen.
en net gekeken op PS3 dat die 8 dagen geleden voor het laatst online was. hij heeft denk ik het spel nog geen eens.
Tah_b00nz0r zei:Sjansaar nochnoi ^^ damn i miss NYC![]()
kwil ook nog eens gaan maar dan voor weekske 2 dagen was tekort :doh:MarkWebber zei:Ik zal mogelijk iets later zijn maar wel degelijk aanwezig.
@ralphvv, je hebt cobalt en mij nog eh, je trouwe GP2 rijders =)
Schnippy zei:
,heb al veel geoefent op melbourne en maleisie de rest komt snel ook wel in orde nu,ben tot besluit gekomen geen co ops meer te doen omdat de computer drivers te agressief rijden,zo kan ik ni deftig rijden as ze u rammen in den bocht met spinnen as gevolg...ni te doen . greetz
