Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Y-Ssin zei:Ik betwijfel of ik er bij zal zijn vanavond...
Wat is trouwens juist de bedoeling, gwn wat oefenraces vr de fun ofwat?
Ik neig ook meer naar sprintraces na elkaar. Gewoon wat fun maken.
http://9lives.cobaltje.be/forumralphvv zei:hoelaat YDT? 8 of 9 uur? graag antwoord
InimicaL` zei:Ik ga lobby openen rond 20u
eerste bocht word ik hard in me gat gereje, ga helemaal van de baan en spin rond.. zie ik iedereen leuk passeren.. tegen dak bijna weer op de baan graak zie ik die chelsea gast erook weer opkomen, dus ik vermoed dat het die sukkel was die mij van baan gereden heeft, (ACHTER DE 10000000 KEREN DAT ER OP VOICE GEZEGD GEWEEST IS OP TIJD REMMEN EN DE EERSTE BOCHT BEPAALD DE RACE NIET!!!)freder zei:ik kom online tegen 20.50 , kan ik nog uiitgenodigd worden voor een oefenrace dan ?
(psn rombaft)
ForZa. zei:Ik stop met de league man, geen goesting meer in da gezever altijd.
Mensen die altijd met mij rijden weten dat'k niet express iemand aantik.
Tik ik eens 1ne keer iemand omdat'k m'n rempunt mis krijgt ge de volle laag ofwa?
Have fun nog allemaal
en zeker achter me ragequit van ervoor
en als ge het over mij hebt, ik heb u toch geen volle laag gegeven?
. Er moet nu wel niet gevloekt worden, buiten misschien op Chelsea dude die toch wat teveel in de weg reed of beukte. CoBalT zei:We know forza... mijn eerste reactie was van NOOOOO.. snormaal eh als ge van de baan getikt worden zeker achter me ragequit van ervoor
en als ge het over mij hebt, ik heb u toch geen volle laag gegeven?
![]()
Mijn letterlijke woorden : o nee forza man ......... volgende keer billeklets..