OfFPiR zei:
Toen da de host (Teknohol1c ) weg ging, lukte het laden ineens wel.
Ja, steek 't ma op mij ja
Al bij al was't toch weer plezant. Airmiles playlist vond ik fun. Spijtig dat het op 't laatste de nieuwe survival nog liet vast lopen. Ben dan maar gestopt...
Ik was wel gestart met ne crew-server, misschien dat het daardoor wat misliep? Zoals iedere keer we naar freeroam gingen zat ik alleen in mijn map en moest ik iedereen opnieuw inviten. Was eerste keer dat ik die optie gebruikte. Ik neem anders altijd invite-only sessions.
Ik haat randoms. Gelijk gisteren met dien "funny" American gans in't begin bij Sir_Butcherken. Ik ging net leaven toen em zei dat ie weg ging... Da's nog erger dan Hollanders man :doh:
Oja, wel niet veel gemerkt van het "event-weekend"...
*edit* This is why...
"Update: The Vespucci Beach Party Event Playlist is back up and running on Xbox LIVE. However we have removed the playlist from PlayStation Network for the remainder of this weekend due to ongoing technical issues preventing some players from joining. We apologize for the inconvenience and once we have a fix in place we will relaunch the Vespucci Beach Party playlist for PS3 players for an entire weekend."
Er was dus een special event playlist waar je dan nog extra's mee kan winnen. Leek me nog een fijne playlist. Es zien om ze es na te maken
