Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
Ik wou je net joinen maar die kon m'n character niet laden. Nu staat die terug op rank 1 :s. Game is aan het herstarten...

Liquid Li0n

Legacy Member
Blijft weer hangen op launching session... Ze mogen nog eens opnieuw een stimulus package geven voor de nieuwe problemen na den update

JasonC

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Heb gisteren ook nog ne sjieke survival gedaan met Kekkeuh66. Ik vind dat echt zo cool dat een meiske is. Dat was zo grappig vorig keer dat die na al bijna alle races gewonnen te hebben plots haar mic opzette en iedereen zijn mond openviel omdat ze niet wisten dat ze al constant afgedroogd werden door een meiske :D

Pasop, soms is het nog zo simpel ni om uit te maken of het een vrouw/meisje is of een snotneus van 12 jaar met een hoog stemmetje, ik heb toch dikwijls serieus zitten twijfelen hoor! :p

Teknohol1c

Legacy Member
OfFPiR zei:
Toen da de host (Teknohol1c ) weg ging, lukte het laden ineens wel.

Ja, steek 't ma op mij ja :D

Al bij al was't toch weer plezant. Airmiles playlist vond ik fun. Spijtig dat het op 't laatste de nieuwe survival nog liet vast lopen. Ben dan maar gestopt...
Ik was wel gestart met ne crew-server, misschien dat het daardoor wat misliep? Zoals iedere keer we naar freeroam gingen zat ik alleen in mijn map en moest ik iedereen opnieuw inviten. Was eerste keer dat ik die optie gebruikte. Ik neem anders altijd invite-only sessions.
Ik haat randoms. Gelijk gisteren met dien "funny" American gans in't begin bij Sir_Butcherken. Ik ging net leaven toen em zei dat ie weg ging... Da's nog erger dan Hollanders man :doh:

Oja, wel niet veel gemerkt van het "event-weekend"...

*edit* This is why...

"Update: The Vespucci Beach Party Event Playlist is back up and running on Xbox LIVE. However we have removed the playlist from PlayStation Network for the remainder of this weekend due to ongoing technical issues preventing some players from joining. We apologize for the inconvenience and once we have a fix in place we will relaunch the Vespucci Beach Party playlist for PS3 players for an entire weekend."

Er was dus een special event playlist waar je dan nog extra's mee kan winnen. Leek me nog een fijne playlist. Es zien om ze es na te maken :)

pietro.O

Legacy Member
^ nee, echt niet. zelfs die special crates blijken niet altijd aan te komen. die groene circel verschijnt soms wel maar geen crate... :wtf:

en sorry als "ik" wa raar deed gisterenavond.
voor 't uitgaan was mijne maat efkes aan 't klooien in GTAO.
hij verstond het concept "crew" nie zo goed denk ik :)

eli de kakker

Legacy Member
Denk dat ik ff met brutha gespeeld heb :p was wel raar soms :p ma wel fun :p met het stelen vd titan. ..

Deze avond iemand online? :p

wakka

Legacy Member
juist leuke playlist gedaan met jeffrey, evilskull en cycloon. was best wel fun, alleen sta ik nogal ver achter blijkbaar in due unlocks voor die auto's :p

Evil_Skull

Legacy Member
Ask sebiet online kom zal k gauw nen playlist maken zonder sea races en chutes :) de meeste haten da toch ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan