Massis
Legacy Member
Cycloon zei:'t was tof deze avond. Constant 6-7 man om mee te racen. Rank 94 is binnen
![]()
Tjah als Antwerpo meedoet gaat het snel he

Tenzij de_dude uw wiel eraf rijdt

Wel echt weinig money tegenwoordig. 45k verdiend op die hele sessie, waar dat vroeger eerder richting de 100 geweest zou zijn...
. Rank 94 is binnen

volgens ik denk kan je die vinden op Rockstar en die adden in jouw spel.. Anders starten we hem strax nog wel eens op :-D