Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
dev!lke zei:

nee em was zo een auto aan het stelen voor simeon and ik was naast hem aan het rijden om hem te beschermen van andere spelers en toen smeet em een sticky bomb op mij :unsure: dan mercs achter hem gestuurd en die auto van simeon opgeblazen. :p kreeg daarna wel een sorry pm dus het is hem vergeven :unsure:

dev!lke

Legacy Member
Kiiilerke zei:
nee em was zo een auto aan het stelen voor simeon and ik was naast hem aan het rijden om hem te beschermen van andere spelers en toen smeet em een sticky bomb op mij :unsure: dan mercs achter hem gestuurd en die auto van simeon opgeblazen. :p kreeg daarna wel een sorry pm dus het is hem vergeven :unsure:

kwestie van ni overdadig te zijn he :lol:

Mza

Legacy Member
Plezantste activiteit in GTA Online: Met vrienden door de bergen rijden met uwe auto en ervanaf vliegen. Nog nooit zo hard gelachen. Zouden soms toch ook een insane jump reward moeten krijgen :)

Massis

Legacy Member
Kiiilerke zei:
nee em was zo een auto aan het stelen voor simeon and ik was naast hem aan het rijden om hem te beschermen van andere spelers en toen smeet em een sticky bomb op mij :unsure: dan mercs achter hem gestuurd en die auto van simeon opgeblazen. :p kreeg daarna wel een sorry pm dus het is hem vergeven :unsure:

Mja der zat dus vlak ervoor 2-3 man achter mij aan, en op de map zag ik geen rood randje vr crew. Aangezien ik ni ging wachten om te zien wie ge waart/wat ge deed (TRUST NO ONE!) en ik op tijd was met mijn sticky heb ik die dan maar gesmeten.

resultaat: €8k betaalt voor uwen auto aan schade, en daarna hebt ge mij 3x gemold + de vehicle van simeon = totale kost €9.5k...

Evil_Skull

Legacy Member
Flippin' hell & Spinderella zijn 2 awards da je moet halen e Thamza.. Nog niet zo makkelijk, eindelijk net Flippin' Hell gehaald pfieuw das 1 van de 2 :)

pietro.O

Legacy Member
Oowla! eventweekend? redelijk wat tijd (en goesting) dus laat maar komen!

Evil_Skull zei:
Damn moeten we sebiet s testen.. Khad het ook nog niet opgemerkt :) Zal rond 13u pas online kunnen zijn iemand zin in partijtje tennis, golf of darts dan?

moet eerst nog wa dinges doen maar ga wel wa gamen deze middag. waarschijnlijk vanaf 15u tot... morgenvroeg (?) :)

Evil_Skull

Legacy Member
Don Quichot zei:
Oowla! eventweekend? redelijk wat tijd (en goesting) dus laat maar komen!



moet eerst nog wa dinges doen maar ga wel wa gamen deze middag. waarschijnlijk vanaf 15u tot... morgenvroeg (?) :)

Nice nice count me in :scream:

Massis

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Flippin' hell & Spinderella zijn 2 awards da je moet halen e Thamza.. Nog niet zo makkelijk, eindelijk net Flippin' Hell gehaald pfieuw das 1 van de 2 :)

vandaar constant bericht "Evil_skull_77 has completed 5 flips in one jump" :-)

Hoeveel moet ge er halen, en waar/met welk voertuig hebt ge ze gehaald?

blijkbaar kan ht ook met een bus: http://www.youtube.com/watch?v=88j4hsNhqsU

Evil_Skull

Legacy Member
yep maar vond geen bussen online :wtf: en was wat duur om enkel daarvoor een bus te kopen (was al zo zot om dr ne limo aan te verspillen, werkt dus niet..) kheb het gedaan aan een zijkant van een berg waar een rots(schans) zit met de Entity..

Massis

Legacy Member
Ikke, dan wordt je rechtstreeks in de "Beach party" playlist gegooid, 10 jobs ivm de nieuwe Beach Bum DLC.

Was fun, eerst een nieuwe parachute (gewonnen), dan een nieuwe race (ook gewonnen) en dan een nieuwe boat race (ook gewonnen), en dan een deathmatch die ik niemeer kon starten omdat de 6 anderen het afgetrapt waren omda ze nie konden winnen...

Op de event page staan ook de leaderboard rankings, maar er zitten duidelijk cheaters tussen. Bijv voor "Up the creek" sta ik op plaats 2000+ met 15 sec meer als nr 2, maar nr 1 is wel 31 sec sneller dan nr 2... "RookieCfg" staat overigens in bijna alle tracks eerste...

pietro.O

Legacy Member
^ idd lol.
ier van 't zelfde. eerste 2 gewonnen. de 3de (boatrace) alleen mogen doen en dan afgelopen omdat iedereen gestopt was :)
duidelijk iets om met de crew te doen. je zal die ingame ook wel kunnen opstarten zeker?

Evil_Skull

Legacy Member
Hier kwam ik gewoon in een lege map met nog onliners.. zelfs de huizen waren er niet dus maar verder gedaan voor mn awards en trophy eindelijk binnen :)

J.Brown

Legacy Member
indien er nu mensen de nieuwe missies etc willen doen, invite me maar psn: JBROWNN_-

dev!lke

Legacy Member
als ge naar socialclub gaat en ge kijkt bij "weapons", dan staan er tal van nieuwe wapens tussen. Ma kvind ze ni zo heel spectaculair.

Evil_Skull

Legacy Member
Kprobeer het weer en weer tzelfde.. je spawned in een map waar zelfs geen eigendommen zijn en niks te doen en de gsm zegt error ik krijg uitnodigingen maar kan niks aanvaarden :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan