dev!lke
Legacy Member
Kiiilerke zei:massis ? ik was u aan het helpen om u auto te beschermen en dan maakt ge mijn auto kapot
wraak is zoet
tank?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kiiilerke zei:massis ? ik was u aan het helpen om u auto te beschermen en dan maakt ge mijn auto kapot
wraak is zoet
dev!lke zei:tank?
dan mercs achter hem gestuurd en die auto van simeon opgeblazen.
kreeg daarna wel een sorry pm dus het is hem vergeven 
Kiiilerke zei:nee em was zo een auto aan het stelen voor simeon and ik was naast hem aan het rijden om hem te beschermen van andere spelers en toen smeet em een sticky bomb op mijdan mercs achter hem gestuurd en die auto van simeon opgeblazen.
kreeg daarna wel een sorry pm dus het is hem vergeven
![]()

Kiiilerke zei:nee em was zo een auto aan het stelen voor simeon and ik was naast hem aan het rijden om hem te beschermen van andere spelers en toen smeet em een sticky bomb op mijdan mercs achter hem gestuurd en die auto van simeon opgeblazen.
kreeg daarna wel een sorry pm dus het is hem vergeven
![]()
Evil_Skull zei:Damn moeten we sebiet s testen.. Khad het ook nog niet opgemerktZal rond 13u pas online kunnen zijn iemand zin in partijtje tennis, golf of darts dan?

Don Quichot zei:Oowla! eventweekend? redelijk wat tijd (en goesting) dus laat maar komen!
moet eerst nog wa dinges doen maar ga wel wa gamen deze middag. waarschijnlijk vanaf 15u tot... morgenvroeg (?)![]()

Evil_Skull zei:Flippin' hell & Spinderella zijn 2 awards da je moet halen e Thamza.. Nog niet zo makkelijk, eindelijk net Flippin' Hell gehaald pfieuw das 1 van de 2![]()

Gamer94 zei:Heeft iemand die event optie geprobeerd bij laadscherm?