Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Kprobeer het weer en weer tzelfde.. je spawned in een map waar zelfs geen eigendommen zijn en niks te doen en de gsm zegt error ik krijg uitnodigingen maar kan niks aanvaarden :wtf:

zat bij u in lobby, maar er gebeurde niets... Nu ben ik net Windowmaker gejoined.

Wat kan er zoal in die crates zitten btw? En hoe zeldzaam zijn die drops?

Cycloon

Legacy Member
J.Brown zei:
Wat kan er zoal in die crates zitten btw? En hoe zeldzaam zijn die drops?

Normaal zit er RP, een beetje geld en wat kogels/wapen in. In die special crates (die maar heel zelden worden gedropt) heb ik een keertje een mini gun gehad.

Tuninboy

Legacy Member
Kga missies spelen.

Iemand die wilt joinen, zegt het maar. Kga naar de missiepoint (helemaal int noorden rijden) en dan start ik. :)

Mike

Legacy Member
Cycloon zei:
Normaal zit er RP, een beetje geld en wat kogels/wapen in. In die special crates (die maar heel zelden worden gedropt) heb ik een keertje een mini gun gehad.

Idem

Teknohol1c

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Jij zit zelfs bij mn top 8 die ik daar vernoem dus twas zeker nie op jou.. :hug:

Oooh, what an honor :D

Crate drops, nog nooit gezien... Is dat pas vanaf een bepaald level?

Great! Eventweekend! Alleen moet ik vnvnd nog ne nacht op :sad:
Dus verwacht er me morgen nog maar es bij jongens!! :D

spourop

Legacy Member
dev!lke zei:
als ge naar socialclub gaat en ge kijkt bij "weapons", dan staan er tal van nieuwe wapens tussen. Ma kvind ze ni zo heel spectaculair.

Welke wapens dan?

Massis

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Crate drops, nog nooit gezien... Is dat pas vanaf een bepaald level?

Dat soort zaken moet je unlocken door bepaalde missies te spelen. Ik was ook lvl 45 voor ik iets van merryweather of lester unlocked had, gewoon omdat ik nog nooit zelf missies gehost had...

Kekkeuh66

Legacy Member
Ik heb eergisteren meegespeeld in een challenge van 15 races / parachutes met allemaal crewleden. Weet iemand hoe je die kan starten of eventueel joinen?

J.Brown

Legacy Member
kversta niet waarom ik net 7K kreeg en de rest van mijn team maar 3500, ik had maar 1 kill :unsure:

Tuninboy

Legacy Member
J.Brown zei:
kversta niet waarom ik net 7K kreeg en de rest van mijn team maar 3500, ik had maar 1 kill :unsure:

Omdat ze ofwel een te laag level hadden voor die missie, ofwel omdat het uwe eerste keer was da gij die missie deed. :unsure:

Mike

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Ik heb eergisteren meegespeeld in een challenge van 15 races / parachutes met allemaal crewleden. Weet iemand hoe je die kan starten of eventueel joinen?

Ge bedoeld dat ge eergisteren crewleden hebt afgemaakt tijdens het racen, we hadden geen schijn van kans lol

Gamer94

Legacy Member
dev!lke zei:
als ge naar socialclub gaat en ge kijkt bij "weapons", dan staan er tal van nieuwe wapens tussen. Ma kvind ze ni zo heel spectaculair.

Gebroken fles + kermis pistool :s

Cycloon

Legacy Member
't was tof deze avond. Constant 6-7 man om mee te racen :p. Rank 94 is binnen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan