Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dev!lke

Legacy Member
Zonder die updates kan je niet starten zeker? Evt nog is bij R* een ticket maken?

Massis

Legacy Member
Mikoo1989 zei:
Toffe playlist en op einde nipt de playlist gewonnen :D

Omda mijn vrouw thuiskwam in de voorlaatste race en omda butcherke mij van de baan ramde in de laatste race zeg ik u!
:rofl:

Zalige sessie gisteren, met Antwerpo derbij is't altijd gieren. Gelukkig heb ik onze kleine nie wakkergemaakt met't lachen!

Na de playlist ook nog ff fun met Mikoo ("oei, was dat uwe moto? Der zit een krasje op", "moet ge een lift?" :-D )

Evil_Skull

Legacy Member
idd, vanaf je de cd insteekt begint hij aan 1.06 en daarna update spel om dan naar loading story mode te gaan en daar te blijven draaien.. Bij R* ticket maken?? Ben nie mee ;)

Evil_Skull

Legacy Member
Jaja da ge alles s moet formateren en dan zouden de problemen moeten weg zijn das hun oplossing voor mn 1ste probleem die freezes.. Oplossing vr 2de probleem met laadscherm, alles eens wissen, terug installeren en problemen zouden van de baan moeten zijn :s NOT!!

dev!lke

Legacy Member
Mmm kweet niet direct iets. Evt proberen met andere account op op andere ps3 met uw account?

Gamer94

Legacy Member
Khost missie met 3 man.. wordk gekickt omdat er te weinig spelers zijn...

Dikke zever eh :doh:

Evil_Skull

Legacy Member
ale vuruit tziet ernaar uit dant na 3u gelukt is.. Nu bij mn eerste race een ps3 freeze se :puke: dan gaat er de voorhamer op zenne :p

pietro.O

Legacy Member
^djeezus, da's echt wel klote.
GTWD, ja missie was minimum 4 man... jij was weg mr wij bleven wel in die lobby...

GosU

Legacy Member
Voor de 3de x request gedaan bij de 9lives crew. Kan het nu aub is geacc worden?

pietro.O

Legacy Member
efkes aan 't sympathiseren met den evil. ook ne freeze aan mijne rekker :wtf:

Mike

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Kmoe dr zelfs geen race vr opstarten kheb het nu a vlaggen

Reden: na platinum word GTA V u ontzegd staat in de kleine lettertjes daarom dat ik geen platinum ga halen >:)


Ps: grapje wel spijtig dat het u niet lukt

tomke009

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Kmoe dr zelfs geen race vr opstarten kheb het nu a vlaggen
Het zou kunnen dat u HDD het begeven heeft. Maakt ze klik en piepgeluiden als je dingen installeert? Kheb dat een paar maand geleden ook gehad. Probeer eens een met een andere schijf als ge een liggen hebt.

sandervdw

Legacy Member
dev!lke zei:
Yep was fun. Veel gelachen :p moest weg, ouders konden niet slapen door het gelach lol. Playlist kan iedereen downloaden op socialclub, online, playlist en dan crew selecteren.

Sorry, zat met een internetpanne hier. Playlist was wel fun :D Misschien ook eens 1 maken met vliegtuigen/heli's?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan