Gamer94
Legacy Member
Alpha zei:
waarvoor dank
kheb de indruk dat niemand missies wilt doen xDVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alpha zei:
kheb de indruk dat niemand missies wilt doen xDGamer94 zei:waarvoor dankkheb de indruk dat niemand missies wilt doen xD
. Heb je veel tijd?Alpha zei:

Gamer94 zei:jaat kblijf nog wel effe on line![]()
GosU zei:Cva invite mij ma![]()
GosU zei:Ng ff. Srr van de trailer. En die manilla wa nen debiel zot![]()
GosU zei:Ja ik ook. Kzag het aankome en sprong uit de weg. Bam gij dood. Klachte mij kapot gwn. Nog 1tje en dan ga ik slape ze![]()
doe nog tot 3u?Toch raar dat ik met brommers altijd als eerste kan vertrekken. Jammer dat ik niet zo goed ben in het ontwijken van bomen, palen, auto's, water, rotsen, ...dev!lke zei:Daarjuist toffe races met kekkeuh, ez, sander en uiteindelijk antwerpo nogveel gevloek en gelach
![]()

sandervdw zei:Toch raar dat ik met brommers altijd als eerste kan vertrekken. Jammer dat ik niet zo goed ben in het ontwijken van bomen, palen, auto's, water, rotsen, ...![]()

Polle32 zei:Dat was een plezante playlist. Maar hoe komt het dat ik als eerste eindigde (samen met nog iemand), terwijl ik er pas bij de 11e race van de 16 ben bijgekomen?