Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamer94 zei:Heeft de super diamond veel mods?
butcher zei:Waarom heeft den dune buggy nu geen mods? Zou vele beter zijn dan de bifta door de langere wielbasis. Ik kan hem enkel met explosives modden
Massis zei:Idem voor de Sanchez, kan je ook niet modden :-(
Rufusthedog zei:Het is de moment om munitie te kopen. Kogels voor de karabijn staan halve prijs. Maar niet alle munitie is afgeprijsd denk ik

The Moff zei:De sanchez gaat wel hoor, enkel de kleur kan je niet kiezen (verplichte keuze tussen die 5 liveries)
Ik heb er eentje staan die getuned is (qua prestaties dan).
Maar veel scheelt het niet.
De flikke waren wa pist op ons on ulder depo wa leverde me da op.. 

