Archief - 8800GTS | 2GB (1066Mhz) | Hardware, Games, enz...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik heb hier nog allerlei hardware liggen die weg moet voor aankoop van nieuwe boxen en grafische kaart. Alles is in perfecte staat.

TE KOOP:

(1)- POV Geforce 8800GTS 320mb (PCI express, Point of vieuw, Factuur)
(2)- GEIL PC2-8500 DDR2-1066+ Dual Channel Kit ( 2 x 1GB )
Link geheugen: http://www.geilusa.com/products/showSpec/id/70
Geheugen is geen factuur bij maar de garantie loopt via mij, heb deze aangekocht via een maat die bij de groothandel werkt. Deze zijn in nieuwstaat ook, ongeveer 3 weken in gebruik geweest, gewoon in pc gestoken en that's it, heb nu 4gb kit steken voor vista.

(3)- HDD Maxtor 80gig SATA (+sata kabeltje)
(4)- HDD Maxtor 80gig ATA(nieuwstaat) (+ata kabeltje)
Zijn aangekocht en heel kort in gebruik geweest, in afwachting raptor en de andere even als backup voor format.

(5)- Floppy disk (zwart) (nieuwstaat, even in pc gestoken voor raid, maar dan toch niet gebruikt)

(6)- Toetsenbord Rainbow (zwart)

GAMES:

(7)- FACES OF WAR (ubisoft)

(8)- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
(8)- RED ORCHESTRA ( op steam account met Dark Messiah )

(9)- FIFA 2007 (easports)
(10)- BATTLEFIELD 2 (ea)
(11)- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
(12)- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
(13)- ALIENS VS PREDATOR: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)

Minimum/Start pijzen:

1: 165 euro
2: 125 euro
3: 20 euro
4: 20 euro
5: 3 euro
6: 4 euro

Ik stuur hier niets van op, deze worden in mortsel afgehaald.
Ik sluit pas af als er genoeg verkocht is (minimaal: ram/hdd/gfx)

Op de games moet je maar bieden, ik zal wel reageren.
Deze wil ik gerust opsturen. Bieden exclusief verzending.

Lets START. :)

wieda

Legacy Member
"startbod" voor het geheugen GEIL PC2-8500 DDR2 (is zeer ver van mijn 1ste keuze NIEUW)
€75

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
dnoiz : er kan in mechelen afgesproken worden
sebbonny: 20 euro is genoteerd (maar ga zeker nog tot morgenavond wachten)
wieda: genegeerd :)
strider: pm gestuurd en wacht op verdere afhandeling (wc3+exp dus verkocht)

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
bod 25 euro voor (3) genoteerd sebbonny, morgen sluit ik af

sebbonny

Legacy Member
THE_DOG_IS_OUT zei:
bod 25 euro voor (3) genoteerd sebbonny, morgen sluit ik af

zit van morgenavond tot zondagavond wel aan zee! Als ik hoogste bod behoud kan ik dus maar zondag betalen ;) tenzij er ergens iemand draadloos internet heeft aan zee :D

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
wieda: er staat niet voor niets een minimum/startprijs :)
sebbonny: geen problemen, we regelen da wel zondag of wanneer je terug bent (maandag?) we zien wel, blijft open tot dan :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
heeft u toevallig geen moederbordje liggen voor een intel core2 duo?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Neen sorry xortion, wat ik te bieden heb staat hierboven. :)

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
mega_stihl : bod niet genoteerd ( er staan mimimumprijzen voor iets :))

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
jups onder garantie, factuurdatum: 12/09/2007 (1 keer xp op installed en dan niet meer gebruikt, dat was in afwachting op raptor die nog niet binnen was)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan