Archief - 8800GTS | 2GB (1066Mhz) | Hardware, Games, enz...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
cherouke: genoteerd


Alle biedingen die er al zijn worden zondagavond afgewerkt ( en maandag opgestuurd als er zaken moeten worden opgestuurd)

Dus ik heb al:

Sebbonny (3) 25 euro
Strider (11)+(12) 10 euro
Cherouke (4) 20 euro

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Nee dank je desolation, ik heb wel interesse in een HD 2900XT

VinceFeet

Legacy Member
Ik ben geïnteresseerd in Red Orchestra! Wat is je vraagprijs en hoe koop ik dat dan? Koop ik dan jouw steam account eigenlijk over of kan ik die game gewoon 'inladen' op mijn account?

Edit: RO kost 20 dollar op steam dus ik doe een bod van 10 euro mits dat ganse gedoe met steam niet te ingewikkeld is. Dus voorlopig onder voorbehoud.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Dark messiah en red orchestra bevinden zich op hetzelfde account dus deze worden samen verkocht, als je bij 20 euro bied voor de 2 games dan hebben we een deal, dark messiah is met een dvd wel, dus deze word opgestuurd

PM'S zijn gestuurd naar de mensen voor afhandeling, als ik antwoord krijg dan komt het hier wel te staan

Sebbonny (3) 25 euro
Strider (11)+(12) 10 euro
Cherouke (4) 20 euro
Vincefeet (8) 20 euro?? ( pm pending.. )

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Je kan beginnen met het minimum/startbod te bieden, 125 euro. :)

VinceFeet

Legacy Member
Sorry maar dan haak ik af. DM heb ik zelf al dus dan zou ik twintig euro betalen, enkel en alleen voor RO. En dat is net iets te veel, al besef ik ook wel dat jij die twee games niet voor minder wil verkopen.

Steam is een prachtig programma, enkel lastig als je games wilt verkopen. Nog veel succes met de verkoop!

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Hdd sata verkocht aan sebbonny en word morgen opgestuurd, nog altijd niets gehoord van strider of cherouke

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
***UPDATE***

Ik heb hier nog allerlei hardware liggen die weg moet voor aankoop van nieuwe boxen en grafische kaart. Alles is in perfecte staat.

TE KOOP:

(1)- POV Geforce 8800GTS 320mb (PCI express, Point of vieuw, Factuur)
(2)- GEIL PC2-8500 DDR2-1066+ Dual Channel Kit ( 2 x 1GB )
Link geheugen: http://www.geilusa.com/products/showSpec/id/70
Geheugen is geen factuur bij maar de garantie loopt via mij, heb deze aangekocht via een maat die bij de groothandel werkt. Deze zijn in nieuwstaat ook, ongeveer 3 weken in gebruik geweest, gewoon in pc gestoken en that's it, heb nu 4gb kit steken voor vista.

(5)- Floppy disk (zwart) (nieuwstaat, even in pc gestoken voor raid, maar dan toch niet gebruikt)

(6)- Toetsenbord Rainbow (zwart)

GAMES:

(7)- FACES OF WAR (ubisoft)

(8)- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
(8)- RED ORCHESTRA ( op steam account met Dark Messiah )

(9)- FIFA 2007 (easports)
(10)- BATTLEFIELD 2 (ea)
(11)- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
(12)- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
(13)- ALIENS VS PREDATOR: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)

Minimum/Start pijzen:

1: 165 euro
2: 125 euro
5: 3 euro
6: 4 euro

Op de games moet je maar bieden, ik zal wel reageren.
Deze wil ik gerust opsturen. Bieden exclusief verzending.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Mimimum/Start voor 1 en 2 VERLAAGT

1: 160 euro
2: 120 euro

clitteke

Legacy Member
Eventuele interesse om de 8800gts te ruilen tegen een 7950gt met Opleg?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
update

TE KOOP:

(1)- POV Geforce 8800GTS 320mb (PCI express, Point of vieuw, Factuur)
(2)- GEIL PC2-8500 DDR2-1066+ Dual Channel Kit ( 2 x 1GB )
Link geheugen: http://www.geilusa.com/products/showSpec/id/70
Geheugen is geen factuur bij maar de garantie loopt via mij, heb deze aangekocht via een maat die bij de groothandel werkt. Deze zijn in nieuwstaat ook, ongeveer 3 weken in gebruik geweest, gewoon in pc gestoken en that's it, heb nu 4gb kit steken voor vista.

(5)- Floppy disk (zwart) (nieuwstaat, even in pc gestoken voor raid, maar dan toch niet gebruikt)

(6)- Toetsenbord Rainbow (zwart)

GAMES:

(7)- FACES OF WAR (ubisoft)

(8)- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
(8)- RED ORCHESTRA ( op steam account met Dark Messiah )

(9)- FIFA 2007 (easports)
(10)- BATTLEFIELD 2 (ea)
(13)- ALIENS VS PREDATOR: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)

Minimum/Start pijzen:

1: 165 euro
2: 125 euro
5: 3 euro
6: 4 euro

clitteke: ik ruil niets, alleen interesse in cash :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan