Archief - AM2 gerief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr.Gay

Legacy Member
1. CPU
1.1 AMD Athlon X2 6000+ AM2 Boxed : Richtprijs €80 / Meeneemprijs €100 (factuur)
1.2 AMD Sempron 2800+ AM2 Boxed : Richtprijs €20 / Meeneemprijs €25

2. MOBO

2.1 DFI Infinity NF ULTRAII-M2 S AM2 (Alles compleet) : Richtprijs € 35 / Meeneemprijs €45 (gekocht van nostra moet nog aankomen)

**
ASUS M2A-VM HDMI ( vandaag in garantie doen ) update later vandaag
Tforce Biostar 560 A2+ (moet nog in garantie) later meer info

3. RAM
3.1 2 X 1GB PC6400 DDR2 Premium factuur
richtprijs 50€

4. VGA
4.1 X1800XT 512MB met Leadtek 6800GT cooler :D
gewoon de kaart zonder toebehoren, werkt perfect , haalde stock meer in de benchmarks dan een 7900GT.
Richtprijs : 70€

5. HDD
5.1 Maxtor DiamondMax 20 80GB SATA
richtprijs 30€

Ik ben van tessenderlo, afhaling etc etc

Dr.Gay

Legacy Member
geheugen staat vast aan 50€, exclu.
Is nog steeds een koopje voor een setje dat mss een maandje oud is.

Dr.Gay

Legacy Member
belvedere86 zei:
is die x2 6000+ overgeklokt geweest?

Uiteraard heb ik die zijn potentieel getest, maar deze heeft praktisch zo goed als niet gedraaid. :)
3500 op water is kleinigheidje.
Op air zo'n 3400-3500

Dr.Gay

Legacy Member
Polle zei:
Bod 110 voor X2 EN MB (met backplate ?)

DFI Infinity NF ULTRAII-M2 S AM2 (Alles compleet),
zo stond vermeld in de thread van Nostra dus ik naam dat dit dan ook zo is :)

Bog genoteerd :)

Fartman

Legacy Member
mss onder het minimum maar beginbod van 25€ op de DFI Infinity NF ULTRAII-M2 S AM2

2.DIE.4

Legacy Member
Ik heb nergens foto's van nodig neen, alleen vraag ik me af of er overal nog een aankoopfactuur van aanwezig is. Van de cpu staat het vermeld, maar van het moederbord en de vga niet ...

En wanneer denk je af te sluiten ?

Dr.Gay

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
Ik heb nergens foto's van nodig neen, alleen vraag ik me af of er overal nog een aankoopfactuur van aanwezig is. Van de cpu staat het vermeld, maar van het moederbord en de vga niet ...

En wanneer denk je af te sluiten ?

wat er staat vermeld daar heb ik dan uiteraard ook nog factuurtje van.

afsluiten ik zal wel zien, zal niet al te lang zijn :)

2.DIE.4

Legacy Member
Kzal mijn bod dan nog wat interessanter maken: €200 incl. voor hetgeen ik daarnet zei + de hdd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan